• Van mij. ^^
    Beginpost please?


    La la la de de da la la de de da da dum.

    McBride schreef:
    (...)

    Wat en wie? xd

    Veel plezier! c:


    Een dagje voor de vrouwen in de stad, winkels open tot 21 uur en vele acties en kortingen enz.
    En Matteo moet je maar eens opzoeken :D

    Thanks!


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Een dagje voor de vrouwen in de stad, winkels open tot 21 uur en vele acties en kortingen enz.
    En Matteo moet je maar eens opzoeken :D

    Thanks!


    Oooh dat klinkt een stuk logischer. x) En ik zal eens googlen. ^^

    Enjoy! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil ook vakantie werk gaan doen, maar pft. Wat? D: Ik kan vanaf 10 augustus gaan werken tot eind augustus ongeveer; tenzij ik er na de vakantie ook nog mee door wil gaan.Maar wat is er nou geschikt voor een vijftien jarige, buiten het vakken vullen..?
    Ik heb het er al eens met mijn ouders over gehad, over werken, maar die zeggen dat ik het nu al 'druk' heb met school en op zaterdag altijd afspreek. Maar pft, ze doen alsof ik een klein kind ben dat niet kan combineren en niet goed kan plannen. D:

    Ieuw, we gaan bbq'en *kots*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ken hem niet, haha. Vind hem matig knap. :P Hahahah but yeah, that's me x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hanaemi schreef:
    Ik wil ook vakantie werk gaan doen, maar pft. Wat? D: Ik kan vanaf 10 augustus gaan werken tot eind augustus ongeveer; tenzij ik er na de vakantie ook nog mee door wil gaan.Maar wat is er nou geschikt voor een vijftien jarige, buiten het vakken vullen..?
    Ik heb het er al eens met mijn ouders over gehad, over werken, maar die zeggen dat ik het nu al 'druk' heb met school en op zaterdag altijd afspreek. Maar pft, ze doen alsof ik een klein kind ben dat niet kan combineren en niet goed kan plannen. D:


    Kijk hier eens. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hanaemi schreef:
    Ik wil ook vakantie werk gaan doen, maar pft. Wat? D: Ik kan vanaf 10 augustus gaan werken tot eind augustus ongeveer; tenzij ik er na de vakantie ook nog mee door wil gaan.Maar wat is er nou geschikt voor een vijftien jarige, buiten het vakken vullen..?
    Ik heb het er al eens met mijn ouders over gehad, over werken, maar die zeggen dat ik het nu al 'druk' heb met school en op zaterdag altijd afspreek. Maar pft, ze doen alsof ik een klein kind ben dat niet kan combineren en niet goed kan plannen. D:


    Je onderschat de rustgevende werking van vrije dagen. Ja, je kan alles perfect plannen en je zal er zeker komen, maar enkele keren per week wat uurtjes niets doen is ook belangrijk. Rust in je hoofd.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    McBride schreef:
    Ik ken hem niet, haha. Vind hem matig knap. :P Hahahah but yeah, that's me x)


    Hahah, ik vind hem ook niet zo heel knap, maar goed xp


    16 - 09 - '17

    Weet iemand die site dat je een foto van jezelf upload en dan kunt zien hoe een bepaalde haarkleur je staat? Want dat zou ik momenteel wel heel handig vinden voor mijn beslissing om mijn haar te verven. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hanaemi schreef:
    Ik wil ook vakantie werk gaan doen, maar pft. Wat? D: Ik kan vanaf 10 augustus gaan werken tot eind augustus ongeveer; tenzij ik er na de vakantie ook nog mee door wil gaan.Maar wat is er nou geschikt voor een vijftien jarige, buiten het vakken vullen..?
    Ik heb het er al eens met mijn ouders over gehad, over werken, maar die zeggen dat ik het nu al 'druk' heb met school en op zaterdag altijd afspreek. Maar pft, ze doen alsof ik een klein kind ben dat niet kan combineren en niet goed kan plannen. D:

    Ik zou als ik jou was gewoon even rondkijken op internet, want er is redelijk veel te vinden. Daarom dat ik al een topic aanmaakt :') Momenteel bezig met mijn CV om ergens te kunnen solliciteren, maar ik werk ook alleen in de vakanties. Buiten de vakanties doe ik nog wel wat administratie voor mijn vader en pas ik nog wel eens op, wat wel redelijk betaalt. Ik ben blij dat ik niet meer werk heb, want dat zou me echt de spuigaten uitlopen gezien school me al veel te druk is.


    From these ashes, I will rise

    McBride schreef:
    Weet iemand die site dat je een foto van jezelf upload en dan kunt zien hoe een bepaalde haarkleur je staat? Want dat zou ik momenteel wel heel handig vinden voor mijn beslissing om mijn haar te verven. c:


    Is daar een site voor? ;o


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    (...)

    Is daar een site voor? ;o


    Ik heb ooit gehoord dat er een site voor was, maar ik weet niet welke! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    www.Taaz.com vind ik als zo'n site. Maar het is zeer vervelend. Ik moet per se een andere haarstijl kiezen voordat ik de kleur kan veranderen -.-' Het ziet er nog zeer nep uit ook..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Werk met Picmonkey of Ribbet en edit het? (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    Werk met Picmonkey of Ribbet en edit het? (:


    Heb je dat tegen mij? *blond momentje, sorry..*
    Maar zo ja, dat kaaaaan ik niet! D: Ik ben ongelooflijk slecht in photoshoppen x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •