• Van mij. ^^
    Beginpost please?


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Foraoise schreef:
    (...)

    Waarom was je bang?

    Ze mag mijn Q leven niet kennen..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    O Godver, ik huil omdat ik er net achter kom dat ik vier tekorten sta. Nu moet ik naar TL, ik wil niet godverdomme. Ik kan het best, waarom deed ik niet meer mijn best? Nu verpest ik de rest van mijn leven. Ik haat mezelf ugh. Waarom bestaat wiskunde? Het verpest mijn leven echt. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    O Godver, ik huil omdat ik er net achter kom dat ik vier tekorten sta. Nu moet ik naar TL, ik wil niet godverdomme. Ik kan het best, waarom deed ik niet meer mijn best? Nu verpest ik de rest van mijn leven. Ik haat mezelf ugh. Waarom bestaat wiskunde? Het verpest mijn leven echt. :c


    Het kan altijd erger. Ik heb geeneens een diploma ;x


    26 - 02 - '16

    Feileacan schreef:
    O Godver, ik huil omdat ik er net achter kom dat ik vier tekorten sta. Nu moet ik naar TL, ik wil niet godverdomme. Ik kan het best, waarom deed ik niet meer mijn best? Nu verpest ik de rest van mijn leven. Ik haat mezelf ugh. Waarom bestaat wiskunde? Het verpest mijn leven echt. :c

    De rest van je leven verpesten valt ook wel mee. Een niveau lager kan ook beter zijn, of je kiest ervoor het jaar over te doen. Je verpest heus je leven niet hoor


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Met een mbo opleiding krijg je trouwens op sommige gebieden veel makkelijker een baan (;


    26 - 02 - '16

    Feileacan schreef:
    O Godver, ik huil omdat ik er net achter kom dat ik vier tekorten sta. Nu moet ik naar TL, ik wil niet godverdomme. Ik kan het best, waarom deed ik niet meer mijn best? Nu verpest ik de rest van mijn leven. Ik haat mezelf ugh. Waarom bestaat wiskunde? Het verpest mijn leven echt. :c

    Kan je het jaar niet overdoen?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Roku schreef:
    Met een mbo opleiding krijg je trouwens op sommige gebieden veel makkelijker een baan (;

    Ja, omdat je zo "dommer" bent omdat je minder hoge opleiding hebt. Echt bullshit allemaal. Het draait tegenwoordig echt alleen om het geld heen dat bazen moeten betalen.


    -

    Feileacan schreef:
    O Godver, ik huil omdat ik er net achter kom dat ik vier tekorten sta. Nu moet ik naar TL, ik wil niet godverdomme. Ik kan het best, waarom deed ik niet meer mijn best? Nu verpest ik de rest van mijn leven. Ik haat mezelf ugh. Waarom bestaat wiskunde? Het verpest mijn leven echt. :c

    Awhh. Mss kan je het jaar over doen??


    -

    Ik doe ook een mbo opleiding en daar is echt niks mis mee!


    26 - 02 - '16

    Feileacan schreef:
    O Godver, ik huil omdat ik er net achter kom dat ik vier tekorten sta. Nu moet ik naar TL, ik wil niet godverdomme. Ik kan het best, waarom deed ik niet meer mijn best? Nu verpest ik de rest van mijn leven. Ik haat mezelf ugh. Waarom bestaat wiskunde? Het verpest mijn leven echt. :c


    Als je naar TL gaat is je leven niet meteen verpest hoor, anders zouden de mensen die TL doen ook een verpest leven hebben en dat hebben zij niet. Kun je het jaar niet overdoen?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 20:42 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Roku schreef:
    Ik doe ook een mbo opleiding en daar is echt niks mis mee!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben bang dat volgend schooljaar absoluut niet leuk gaat worden :/

    Eva, het is misschien wel balen dat je nu een niveau omlaag gaat, maar je kan het jaar overdoen en dan laten zien dat je het wel degelijk kan. Maar als je weet dat je in hetzelfde gedrag blijft hangen, kan je beter een niveautje omlaag gaan. Sowieso is er niets mis met TL en je kan altijd na je examens nog opnieuw naar havo gaan.

    Maar ik vind de middelbare school al zo'n hel en ik weet wat voor mensen er bij ons op tl zitten, echt niet types die op mij lijken. Op havo al niet maar op tl nog minder. En dan moet ik een pakket kiezen uit vakken die ik nog nooit gehad heb..

    Sorry dat ik zo zeur altijd, ik ben alleen maar vervelend voor jullie.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    Maar ik vind de middelbare school al zo'n hel en ik weet wat voor mensen er bij ons op tl zitten, echt niet types die op mij lijken. Op havo al niet maar op tl nog minder. En dan moet ik een pakket kiezen uit vakken die ik nog nooit gehad heb..

    Sorry dat ik zo zeur altijd, ik ben alleen maar vervelend voor jullie.

    Is een jaar overdoen dan geen optie?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."