• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    † Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Marco von Bhuren - 34 [Ellen]
    Maxime van Schouten - 18 [Lisa]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    † Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.
    Verhaaltopics: 1, 2, 3

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 22:50 ]

    'Zou je vast beter staan dan dit kapsel,' antwoordde Syn.

    -
    'Ach. Ik kan hem ook door je middenrif kunnen steken.' Ze woog hem even in haar hand. 'Ik moet wel testen of hij door huid heen kan dringen, hmm?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nou, ga je gang. Er kan vast nog wel een gat bij,' zei hij sarcastisch.

    _


    Jade wierp Syn een dodelijke blik toe.

    'Wil je nu al opgeven?' vroeg ze met opgetrokken wenkbrauwen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik niet hoor,' zei hij. 'Misschien was ik je wel aan het uitdagen.' Een grijns speelde om zijn lippen en hij streek een pluk haar uit zijn gezicht.

    'Misschien moet je daar maar mee oppassen,' antwoordde Eden koeltjes. 'Ik maakte geen grapje.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mitchell trok zijn wenkbrauwen op en wist nou niet zeker wat Eden bedoelde. 'Ik ook niet.'

    Neil kwam met wat moeite van de grond en stapte naar Margriet toe, die bladeren aan het rapen was. 'Hey, ik wilde je nogmaals bedanken,' glimlachte hij. 'Voor het verzorgen van mijn been,' zei hij. 'Heb je hulp nodig?'

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 12:41 ]

    Margriet glimlachte kort en schudde toen haar hoofd. 'Het lijkt me beter als je gewoon blijft zitten.' Hij kon zijn krachten maar beter besparen, want ze moesten nog een stuk lopen naar de kust en Margriet wist niet hoe ver dat nog zou zijn.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ach, het gaat best,' loog hij. 'Laat me je helpen.' Hij bukte en raapte wat bladeren van de grond. 'Misschien moeten we iets hebben om ze in te stoppen.'

    Maeve wist niet hoe ze zich moest gedragen, ze was wederom alleen. En wat kon ze nu alleen gaan doen, ze had de kracht noch het uithoudingsvermogen om lang aan iets bezig te zijn. Kort zuchtte ze, want wie wou er nu hulp hebben van haar?


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Margriet had al een hele tas vol gestouwd en zuchtte. 'Prima. Ik breng de bladeren bij jou en dan mag jij ze in de tas stoppen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Prima,' zei hij, waarna hij aan zijn taak begon. Zijn been deed wel zeer, maar hij wilde iets nuttigs doen. Hij wist best dat de pijn voorlopig niet weg zou gaan.

    'Ga dan wel zitten als je dat doet.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Neil grinnikte en nam plaats op de grond. Hij moest toegeven dat dit een stuk beter voelde. Zwijgend begon hij de bladeren in de tas te proppen. Toen hij vol zat, wachtte hij op Margriet.

    'Nu maar op het vuur gooien?' stelde Margriet voor.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain