• Ben jij een fruit eter? Sinds ik bewuster bezig ben met gezond eten, eet ik weer fruit. Het lag daar altijd wel in die fruitschaal, maar de snoepjes in de snoepjes waren nu éénmaal lekkerder. Vond ik toen.
    Nu zit ik ook heerlijk te smikkelen van twee kiwi's en een appel.

    Wat is jou lievelingsfruit en hoevaak eet je fruit? Kom je aan 2 stuks fruit per dag?

    Twee druiven (cat)


    En kende jullie het Fruitisme? Kwam ik gister ergens op internet tegen.
    Fruitisme = extreme vorm van vegetarisme waarbij alleen boomvruchten en noten mogen worden gegeten.

    Ik eet veeeel te weinig fruit (cat)

    Als ik trek heb in een appel, liggen die te verschrompelen op een schaal en hoef ik ze niet meer. Bananen worden altijd weggekaapt door mn zusje. Van de aardbeien moet ik afblijven omdat anders niemand aardbeien kan eten (want aardbeien zijn te lekker) en kiwis hebben we nooit :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik, mijn zusje en mijn vader hebben een constante bananenstrijd. (cat) Omdat bananen redelijk goedkoop zijn (een kilo voor een euro) hebben we die ook best veel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    1 Appel per jaar. :Y)
    Nee serieus, ik eet echt super weinig. We hebben dan wel een fruitschaal, maar ik eet gewoon niet graag appels, peren en dat soort fruit. Dan wil ik nog wel eens een banaantje pakken, maar dat blijkt niet eens zozeer gezond te zijn. :')

    Ik eet veel fruit, want het is gewoon te lekker. :9~


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Elvenking schreef:
    1 Appel per jaar. :Y)
    Nee serieus, ik eet echt super weinig. We hebben dan wel een fruitschaal, maar ik eet gewoon niet graag appels, peren en dat soort fruit. Dan wil ik nog wel eens een banaantje pakken, maar dat blijkt niet eens zozeer gezond te zijn. :')


    Sommige zeggen dat bananen juist gezond zijn?


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Elvenking schreef:
    1 Appel per jaar. :Y)
    Nee serieus, ik eet echt super weinig. We hebben dan wel een fruitschaal, maar ik eet gewoon niet graag appels, peren en dat soort fruit. Dan wil ik nog wel eens een banaantje pakken, maar dat blijkt niet eens zozeer gezond te zijn. :')

    Bananen zijn wel gezond, maar er zitten weer andere voedingsstoffen in andere soorten fruit. Vandaar dat afwisseling goed is. Als je elke dag twee bananen eet, zijn dat wel veel calorien ja.

    Meestal wel in ieder geval 1 vrucht per dag, probeer aan de twee per dag te komen haha maar ik houd echt van fruit.
    Mijn favo's zijn: Appel, banaan, manderijn, sinaasappel, perzik, mango, ananas (okay, laat maar bijna alles dus lol)


    As travars

    Krull schreef:
    (...)
    Bananen zijn wel gezond, maar er zitten weer andere voedingsstoffen in andere soorten fruit. Vandaar dat afwisseling goed is. Als je elke dag twee bananen eet, zijn dat wel veel calorien ja.


    .... Whoops, ik heb een lichte bananenverslaving x] Sowieso een in de ochtend en net vergat ik nog de banaan op de fiets naar huis en naar huis te vermelden :'] Maar ik denk wel dat ik de calorien kan hebben [lang leve puberteit, waarin je alles kan eten en gewoon groeit]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    .... Whoops, ik heb een lichte bananenverslaving x] Sowieso een in de ochtend en net vergat ik nog de banaan op de fiets naar huis en naar huis te vermelden :'] Maar ik denk wel dat ik de calorien kan hebben [lang leve puberteit, waarin je alles kan eten en gewoon groeit]

    Oh ja, ik ben ook dol op bananen. Het is mikn lievelingsfruit.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik kan trouwens niet wachten tot het weer kersenseizoen is en alle kersenverkopers in de buurt met elkaar gaan concurreren :Y)

    Ik haal dan meestal wel 1 zak per 3 dagen (die dan natuurlijk op weg naar huis al voor een kwart leeggesnoept is)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Abadine schreef:
    (...)

    Maar wat doe jij meestal in je smoothies? Ik ben nog op zoek naar een lekker, gezond en simpel recept. Ik doe soms wel eens banaan met kiwi en dan af en toe wat sinaasappelsap erdoor maar ik wil wel wat variatie. Tips? (:


    Ik doe ook vaak banaan met kiwi en dan wat selderij en spinazie erdoor. Selderij is niet zo lekker en moeilijk te maskeren, maar als je smoothie niet zo lekker is, te bitter of zoiets, dan moet je er gewoon een beetje honing door doen. Het is redelijk gezond als je niet teveel gebruikt en lekker zoet.
    Ik gebruik ook af en toe een peer erdoor, of een kleine appel. Maar meestal heb ik geen zin om een appel te schillen. Verder gebruik ik ook kokoswater omdat het heel gezond is, maar dat heeft verder ook weinig smaak. Oh, ik heb laatst ontdekt dat een beetje limoensap erg lekker is erdoor, heerlijk fris.


    Your make-up is terrible

    Ik probeer altijd een appel per dag, minstens!


    Life is hard and then we die

    Ik eet alleen fruit als mijn moeder het voor me klaarmaakt (cat)

    Ik hou niet zo van zoete dingen, als snoep en fruit... Maar ik eet altijd een banaan voor ik ga trainen haha, eerder twee stuks fruit per week dus ;p


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Montrose schreef:
    Ik eet alleen fruit als mijn moeder het voor me klaarmaakt (cat)


    "Family don’t end in blood”