• Ik lees bijna alle Draco Malfoy verhalen :)

    Dump ze hier

    Als je ook van Draco stories houd neem dan even hier een kijkje;



    Hogwarts
    The place where magical things happen


    Kate is een doodgewoon meisje wat in de afdeling Griffoendor zit samen met haar vrienden. Als blijkt dat zij een Gruzielement ontvangt van haar ouders die denken dat het bij haar in veilige handen is, word haar leven op zn kop gezet. Voldemort komt te weten dat zij het Gruzielement heeft en wilt niets liever dan het weer in eigen handen, ookal moet dat met misleiding en geweld. Harry wilt het Gruzielement ook hebben om het te vernietigen, maar wat als het te laat is en Voldemort het al in handen heeft? Kan Harry het Gruzielement terug krijgen en Voldemort vernietigen of blijft het kwaad voor eeuwig bestaan?




    - Orginele personages behoren tot J.K. Rowling
    - Wijkt af van het orginele verhaallijn
    - Nederlands geschreven
    - start 9 februari 2014
    - elke maandag, woensdag, vrijdag, zondag een nieuw hoofdstuk



    http://www.quizlet.nl/stories/133102/this-war-isnt-over-yet--dm/


    Nobody is perfect

    MT ik ben ook DM verslaafd maar het moet wel een goede verhaallijn hebben ^^


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Heb jij Draco stories die ik kan lezen?


    Nobody is perfect

    Ik heb er twee. (:
    In de eerste duurt het alleen een paar hoofdstukken voordat zijn rol begint. (:


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Mocht je niet zoveel hoofdstukken willen lezen, ik ben ook bezig om het verhaal naar het Engels over te zetten. Er zijn minder dan tien hoofdstukken en dat kun je hier vinden.



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bedankt! Ik ga vanmiddag even een kijkje nemen maar ze lijken me erg leuk ;)


    Nobody is perfect