• Heey ,,

    Ik zal al direct met mijn verhaal beginnen .

    Ik had een vriendje maar hij werd kwaad omdàt ik in zijn tas aan het snuffelen was .[ hij moet naar een internaat maar komt nog wel naar onze school en dan als het vrijdag is dan heeft hij die terug bij ] en ik en een vriendin gingen die verstoppen . Die vriendin vroeg of we eens gingen kijken wat er in zat . Ik stemde in en hij was het te weten gekomen na school . Hij was super kwaad op mij . Hij zei dat ik moest gaan en hem met rust moest laten . Ik was zelf ook kwaad omdat hij zoiets zei en het niet wou uitpraten . Ineens vind hij dat alles terug goed is maar ik was nog wel kwaad en ineens moet ik vriendelijk tegen hem doen . Ik breek met hem en nu wilt hij me terug . Maar hij doet nu zo alles juist en toch wil ik hem niet terug en hij laat me niet gerust .


    Iemand tips ?

    en dat om een tas?

    ParodyOnLife schreef:
    en dat om een tas?

    idd.. :s


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ParodyOnLife schreef:
    en dat om een tas?


    Idd , hij vind dat hij niets van me mag weten enz terwijl dat wél zo is . + hij heeft me ook nog eens uitgescholden .

    Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Anders werkt een relatie sowieso niet. Zeg hem dat hij je gekwetst heeft door zo te reageren en hij genoeg van je wist om je te kunnen vertrouwen. Dat vertrouwen heeft hij nu geschaad en je denkt dat het waarschijnlijk niet meer goed komt.

    Is maar een idee hoor ;)

    Darkprinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    om een tas :$ ?


    ' niks is wat het zijn moet '

    omfg julie ruzie slaat nergens op doe gewoon aardig tegen hem want ergens snap ik hem wel een beetje ik zou het ook neti fijn vinden als iemand in mijn tas aan het zoeken is


    /

    Ik zouw ook wel pist zijn moet er iemand zo maar in mijn tas rond snufellen. Maarja,volg gewoon je hart

    Jezzuuuss voor een tas :o

    xX


    My friends are my estate.

    xtomgeiler schreef:
    omfg julie ruzie slaat nergens op doe gewoon aardig tegen hem want ergens snap ik hem wel een beetje ik zou het ook neti fijn vinden als iemand in mijn tas aan het zoeken is


    None but ourselves can free our minds.