• Ben jij een fruit eter? Sinds ik bewuster bezig ben met gezond eten, eet ik weer fruit. Het lag daar altijd wel in die fruitschaal, maar de snoepjes in de snoepjes waren nu éénmaal lekkerder. Vond ik toen.
    Nu zit ik ook heerlijk te smikkelen van twee kiwi's en een appel.

    Wat is jou lievelingsfruit en hoevaak eet je fruit? Kom je aan 2 stuks fruit per dag?

    Twee druiven (cat)


    En kende jullie het Fruitisme? Kwam ik gister ergens op internet tegen.
    Fruitisme = extreme vorm van vegetarisme waarbij alleen boomvruchten en noten mogen worden gegeten.

    Wauw, fruitisme lijkt me niet zo heel gezond...

    Ik maak vaak smoothies, met groente en fruit. Een heerlijke manier om aan je porties te komen. ;3


    Your make-up is terrible

    Ehm, fruitisme is wat overdreven, maar ik eet wel veel fruit!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik neem soms wel eens wat druiven of een appel, maar vaak laat ik het liggen en neem ik liever wat extra groente bij het avondeten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wou dat ik meer fruit at, maar fruit is soms zo duur. Zeker omdat ik eigenlijk het liefst rode vruchten eet.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 22:04 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ha! Uhm die twee druiven haal ik nog niet eens xd.
    Ik vind het wel heel erg lekker hoor, maar ik pak er gewoon niet snel naar. Mango en kersen zijn mijn favorieten.


    Hamartia

    Hmm, eigenlijk eet ik niet zo veel fruit, hehe. Eigenlijk is het een wonder als ik 2 stuks fruit per week heb.
    Ah, well, heb nu wel een zakje gedroogd fruit in mn kamer liggen, nomnomnom :3


    Stenenlikker

    Sinds dat ik mijn blokjes heb lukt het mij niet meer om appels te eten helaas. En ik weet niet echt, ik eet iedere dag wel een beetje. :'3


    •*• Lululu •*•

    Sinds mijn opleiding probeer ik wel elke dag fruit te eten, ten minste 2 stuks. Schiet er helaas vaak bij in (fruit is DUUR). Overigens is het vermoeden dat 2 stuks niet genoeg is en in andere landen ligt de aanbevolen hoeveelheid veel hoger (ook voor groente). En, ja. Ik ken 't fruitisme. Een voedingsstroming waar nogal veel tekorten bij voorkomen. x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Avarosa schreef:
    Ik wou dat ik meer fruit at, maar fruit is soms zo duur. Zeker omdat ik eigenlijk het liefst rode vruchten eet.

    Ik koop altijd fruit bij een Turkse winkel die je steeds vaker ziet, daar is het goedkoper en beter dan in de supermarkt.


    Your make-up is terrible

    Ik vind fruit ontzettend lekker, maar ik vergeet gewoon heel vaak dat we het in huis hebben. Ik ben gek op appel, kiwi en ananas. c:


    Caution first, always.

    Ik ben toevallig vanavond nog met mijn vader naar de winkel geweest om fruit te kopen! Groenten zijn echt niet mijn ding en die eet ik ook echt heel weinig (I know, heel slecht) dus vandaar dat ik sowieso wil proberen om dan wat meer fruit te gaan eten haha.
    En druiven zijn by far mijn lievelingsfruit.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 22:08 ]

    Ik eet eigenlijk maar weinig fruit ;x


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)
    Ik koop altijd fruit bij een Turkse winkel die je steeds vaker ziet, daar is het goedkoper en beter dan in de supermarkt.
    Er is nu onlangs een AH bij ons gekomen, dus daar zijn de meeste dingen al direct een stuk goedkoper, maar ik moet tijdens de week echt op mijn geld zitten dus verder dan appels kom ik meestal niet. En een Turkse winkel heb ik niet meteen in de buurt, tenzij ik al naar de Turkse wijk moet of het aan school moet kopen en daar heb ik meestal geen plaats voor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hou van fruit. Eet liever fruit dan snoep of koekjes ='D

    Vooral het wat exotischere fruit vind ik lekker. Mango, drakenfruit, meloen (okay, niet echt exotisch, maar nog steeds!), sharon. Wat dat betreft ga ik dan ook graag naar de Haagse Markt of de Beverwijkse bazaar, want vooral op de bazaar is fruit behoorlijk goedkoop.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik eet veel te weinig fruit..
    We hebben het altijd wel in huis en dergelijke, maar ik ben gewoon te lui om het allemaal klaar te maken. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.