• Dus... hele spannende nieuws, ik ben verloofd!
    Op 8 Juni tijdens Pinkpop heeft mijn vriend/nu verloofde mij ten huwelijk gevraagd en ik wilde dit graag met jullie delen.
    Het gebeurde tijdens de optreden van Editors, wanneer er toevallig net een cameraman rond liep en hij heeft alles gefilmd en we zouden nog bericht krijgen waar en wanneer het op de site zou staan.

    Het was zo een super moment want ik had helemaal niets in de gaten en ik zat lekker in het zonnetje naar de muziek te luisteren. Op een gegeven moment tikte hij me aan en vroeg me om eventjes op te staan, ik kijk naar rechts en vol een camera in mijn gezicht terwijl er allemaal mensen om ons heen kwamen staan. Toen hij op een knie ging en de ring omhoog hield kon ik het natuurlijk niet laten om te huilen maar terwijl ik wel de hele tijd een grote glimlach op mijn gezicht droeg. Het was zo een mooi en prachtig moment die veelste snel voorbij is gegaan en ik ben ontzettend gelukkig. Wedding plans are coming soon!

    Jullie ook plannen voor de toekomst? ^^

    Oh, wauw, dat klinkt echt speciaal! Gefeliciteerd. ;3


    Your make-up is terrible

    Aww wat lief <3

    Nee, ik wil kok worden en dan zie ik wel weer.


    26 - 02 - '16

    OMG, DAT IS ZO LIEF ;O
    Heel erg gefeliciteerd!!!!! :Y)


    wat was dit ookalweer

    Waaah dat is zo lief! Gefeliciteerd!!! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nawh, dat is lief! ^-^ Gefeliciteerd!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oh cute, gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Omg dat is echt heel lief!


    Treat people with kindness

    Aaaw, dat is zo lief! Laat je het ons weten als het filmpje online te vinden is? ^^

    Ik heb geen plannen, eerst maar mijn VWO-diploma halen. :Y)

    Gefeliciteerd! Awesome manier om iemand ten huwelijk te vragen c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    awww wat lief!

    Ik wens jullie veel geluk samen!

    Wanneer is het feestje?:P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hoe schattig! Wat leuk zeg! Gefeliciteerd en geniet ervan! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waaaaaaaauw hoe lief/mooi gedaan!


    Has no one told you she's not breathing?

    Aww, wat lief. Gefeliciteerd!

    Ik heb eigenlijk geen plannen voor de toekomst.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gefeliciteerd! Laat weten als het op de site staat ;]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Naessa schreef:
    Nawh, dat is lief! ^-^ Gefeliciteerd!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded