• Ik heb dus een crush, sinds hij vorig jaar in mijn klas kwam. Hij had een vriendin en het is nu een maand uit, of zo. Dus ik had misschien een beetje hoop. Hij begon ook meer met mij om te gaan, en daar was ik altijd heel blij om. Maandag vroeg hij voor de grap: 'Wil je kussen?' Ik was dom en ik wist niets te antwoorden. Maar mijn beste vriendin weet dat ik hem heel leuk vind, en sinds een paar weken is het van: 'Ja, ik vind hem zo leuk!' En ze had het ervoor nooit over hem. Ze heeft zelfs gezegd dat ze hem soms homo vond! Nou, en nu denken mijn andere vriendinnen dat hij haar leuk vind, omdat hij vaak naar haar kijkt. Alleen, ik ben er altijd bij als hij naar haar kijkt, en als ik er niet ben kijkt hij niet. Heel vaag, allemaal. Dus vanavond zouden we disco hebben, en ik wilde eerst ook gaan, tot mijn vriendin zei: 'Ja, hij komt ook, dus ik grijp mijn kans!' De laatste tijd doet ze al een beetje arrogant, en nu dit. Ze wéét dat ik hem heel leuk vind.
    Wat moet ik hiermee?


    Your call, Detective Shinypants.

    > Verplaatst naar 'relatie'.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    poepbroek.

    Ik blijf erbij dat hij jou leuk vind en niet haar! En je moet sowieso tegen haar zeggen dat jij hem toch echt eerder leuk vond.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zou het eens tegen haar zeggen, dat je het echt niet leuk vindt dat ze zo doet.
    En volgens mij vindt die jongen jou leuk, dus ga naar de disco en JIJ moet je kans grijpen (:


    Never run out of reasons to smile...

    noemt DAT zich een vriendin?

    voor als jullie vriendinnen zijn, ECHTE VRIENDINNEN STANGEN EN\OF BEDRIEGEN ELKAAR NIET!

    laat zien dat je meer waard bent dan dat arrogante (?) popje


    THAT'S HOW I ROLL

    Optimistic schreef:
    Ik zou het eens tegen haar zeggen, dat je het echt niet leuk vindt dat ze zo doet.
    En volgens mij vindt die jongen jou leuk, dus ga naar de disco en JIJ moet je kans grijpen (:

    Dat vind ik er nu ook van.(krul)


    effort never betrays you

    Praat met haar! Jullie zijn vriendinnen, dus vind ik eigenlijks dat ze jou dit moet gunnen. En je moet gewoon naar de disco gaan!


    Everything is worse without music.

    Optimistic schreef:
    Ik zou het eens tegen haar zeggen, dat je het echt niet leuk vindt dat ze zo doet.
    En volgens mij vindt die jongen jou leuk, dus ga naar de disco en JIJ moet je kans grijpen (:


    Inderdaad (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb ook zo een vriendin gehad en na lang me kut te voelen zijn we uit elkaar gegroeid, dus ik kan je niet helpen ,sorry

    Mischien moet je er eens over praten met haar?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 19:33 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ga naar die disco en dan moet jij inderdaad jou kans grijpen!


    -

    Het is jammer genoeg al te laat om naar de disco te gaan, en ik heb dan ook niet echt zin.
    Misschien kerstbal? Of Thanksgivingviering op onze afdeling? Geen idee wat eerder is, haha. :'D


    Your call, Detective Shinypants.

    Optimistic schreef:
    Ik zou het eens tegen haar zeggen, dat je het echt niet leuk vindt dat ze zo doet.
    En volgens mij vindt die jongen jou leuk, dus ga naar de disco en JIJ moet je kans grijpen (:


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Niet stom bedoeld ofzo maar als hij vaak naar je kijkt wil dat echt nog niet zeggen dat hij je leuk vind en mijn vriendinnen zeiden ook altijd meteen dat hij me leuk vond, als ik hem leuk vond.
    Maar het wel achterlijk van je 'vriendin' hoor (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je moet je kans grijpen ~!


    They fell in love, didn't they?

    Regel 1 bij vriendschap; wanneer een van jouw vriendinnen verliefd is, mag je nooit proberen die jongen/meisje af te pakken.
    Wrijf dat er maar eens in bij die 'vriendin' van jou!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    wat een scheitwijf ik denk dat je haar in een nieuwe groep kunt plaatsen > oude vriendinnen


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget