• Ben jij een fruit eter? Sinds ik bewuster bezig ben met gezond eten, eet ik weer fruit. Het lag daar altijd wel in die fruitschaal, maar de snoepjes in de snoepjes waren nu éénmaal lekkerder. Vond ik toen.
    Nu zit ik ook heerlijk te smikkelen van twee kiwi's en een appel.

    Wat is jou lievelingsfruit en hoevaak eet je fruit? Kom je aan 2 stuks fruit per dag?

    Twee druiven (cat)


    En kende jullie het Fruitisme? Kwam ik gister ergens op internet tegen.
    Fruitisme = extreme vorm van vegetarisme waarbij alleen boomvruchten en noten mogen worden gegeten.

    Yoda schreef:
    Ik hou van fruit. Eet liever fruit dan snoep of koekjes ='D

    Vooral het wat exotischere fruit vind ik lekker. Mango, drakenfruit, meloen (okay, niet echt exotisch, maar nog steeds!), sharon. Wat dat betreft ga ik dan ook graag naar de Haagse Markt of de Beverwijkse bazaar, want vooral op de bazaar is fruit behoorlijk goedkoop.

    De markt is wel een goed idee... ik fiets dagelijks langs de markt, alleen dan wel richting school en heb dan vaak geen tijd om iets te halen op de markt. D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Toevallig ben ik fruitistisch (cat)

    Nee, ik heb echt nog nooit van dat woord gehoord :') Meestal eet ik s' avonds een appel of banaan met mijn moeder en broer op de bank.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Assassin schreef:
    Wauw, fruitisme lijkt me niet zo heel gezond...

    Ik maak vaak smoothies, met groente en fruit. Een heerlijke manier om aan je porties te komen. ;3


    Dit :3
    Plus, het is gezonder om op die manier een lange eten-loze namiddag door te komen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik hou wel van fruit, maar ik eet het bijna niet. Ik vind vooral appels en bananen het lekkerst, maar ik verwaarloos mezelf soms heel erg en als ik nog niet eens aan een halve liter water per dag kom, kom ik al helemaal niet aan de twee stukken fruit per dag.


    Take risks and conquer your fears.

    Avarosa schreef:
    (...)Er is nu onlangs een AH bij ons gekomen, dus daar zijn de meeste dingen al direct een stuk goedkoper, maar ik moet tijdens de week echt op mijn geld zitten dus verder dan appels kom ik meestal niet. En een Turkse winkel heb ik niet meteen in de buurt, tenzij ik al naar de Turkse wijk moet of het aan school moet kopen en daar heb ik meestal geen plaats voor.


    Dat is echt jammer, bij ons zitten ze echt overal. Als ik naar school ga, koop ik daar vaak van die kleine komkommertjes om tussendoor op te eten, die zijn veeel lekkerder dan die grote en heel handig om mee te nemen.

    Voor smoothies vries ik tegenwoordig spinazie in, in ijsblokjesvormen (beetje water en blenden). Die ontdooi ik dan en gooi er een paar in mijn smoothie, zo blijft het langer goed, er zitten heel veel goede dingen in en er zit amper smaak aan waardoor je het toch niet proeft.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is echt jammer, bij ons zitten ze echt overal. Als ik naar school ga, koop ik daar vaak van die kleine komkommertjes om tussendoor op te eten, die zijn veeel lekkerder dan die grote en heel handig om mee te nemen.

    Voor smoothies vries ik tegenwoordig spinazie in, in ijsblokjesvormen (beetje water en blenden). Die ontdooi ik dan en gooi er een paar in mijn smoothie, zo blijft het langer goed, er zitten heel veel goede dingen in en er zit amper smaak aan waardoor je het toch niet proeft.


    Maar wat doe jij meestal in je smoothies? Ik ben nog op zoek naar een lekker, gezond en simpel recept. Ik doe soms wel eens banaan met kiwi en dan af en toe wat sinaasappelsap erdoor maar ik wil wel wat variatie. Tips? (:


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Opinor schreef:
    Ha! Uhm die twee druiven haal ik nog niet eens xd.
    Ik vind het wel heel erg lekker hoor, maar ik pak er gewoon niet snel naar. Mango en kersen zijn mijn favorieten.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Fruitisme lijkt me over de top..........

    Ik heb wel gehoord als je een bepaald soort kleur fruit of groente eet je dan die kleur word? Vast onzin maar oke :$

    Ik 1 stuk fruit per dag........Of het moet goed uitkomen en het er 2 zijn. Ik ben meer een snoepjesmens ;D


    wat was dit ookalweer

    Veel te weinig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is echt jammer, bij ons zitten ze echt overal. Als ik naar school ga, koop ik daar vaak van die kleine komkommertjes om tussendoor op te eten, die zijn veeel lekkerder dan die grote en heel handig om mee te nemen.

    Voor smoothies vries ik tegenwoordig spinazie in, in ijsblokjesvormen (beetje water en blenden). Die ontdooi ik dan en gooi er een paar in mijn smoothie, zo blijft het langer goed, er zitten heel veel goede dingen in en er zit amper smaak aan waardoor je het toch niet proeft.
    Het is best dom, want bij mij op school heb je niet ver daar vandaan een Turkse bakker en wat andere winkels, maar ik heb 4/5 dagen labo en 1/5 theorie en dan zit mijn boekentas altijd helemaal vol, dus daar kunnen niet echt nog boodschappen bij en het is net iets te ver om tot daar naar de winkel te gaan.
    Maar ik hou mijn ogen de laatste tijd wel open bij het fruit, maar ik vind 4 EUR voor 6 kiwi's bijvoorbeeld echt wel te veel, dus die sla ik dan af.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    APPELS! (kitty)
    Ik ben dus verslaafd aan appels.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Armastus schreef:
    Fruitisme lijkt me over de top..........

    Ik heb wel gehoord als je een bepaald soort kleur fruit of groente eet je dan die kleur word? Vast onzin maar oke :$

    Ik 1 stuk fruit per dag........Of het moet goed uitkomen en het er 2 zijn. Ik ben meer een snoepjesmens ;D

    Dat klopt volgens mij wel. Maar dat moet je dr wel echt heul heul heul veel van eten x'D

    Avarosa schreef:
    (...)Het is best dom, want bij mij op school heb je niet ver daar vandaan een Turkse bakker en wat andere winkels, maar ik heb 4/5 dagen labo en 1/5 theorie en dan zit mijn boekentas altijd helemaal vol, dus daar kunnen niet echt nog boodschappen bij en het is net iets te ver om tot daar naar de winkel te gaan.
    Maar ik hou mijn ogen de laatste tijd wel open bij het fruit, maar ik vind 4 EUR voor 6 kiwi's bijvoorbeeld echt wel te veel, dus die sla ik dan af.


    Je hebt best wel vaak acties, ook voor groentes. Mijn moeder let daar ook best wel vaak op namelijk.


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Volgens mij ben ik de enige die normaliter de 2 stuks per dag wel haalt :'] Ik eet 's ochtends standaard yoghurt met banaan, appel of aardbeien ofzo en dan neem ik nog een appel mee naar school.
    Nu in de vakantie alleen niet x] Nu kom ik om 2 uur 's middags eens uit mijn bed, eet ik 200 gram pasta en dan gewoon avondeten x]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Krull schreef:
    (...)
    Dat klopt volgens mij wel. Maar dat moet je dr wel echt heul heul heul veel van eten x'D


    Dus als ik nou elke dag 4 kiwi's ga eten word ik groen? :3


    La la la de de da la la de de da da dum.