• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik vind dat best ernstig ja.



    Nou onderbouw je mening nu eens met goede argumenten.
    Maak me trots :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)


    Nou onderbouw je mening nu eens met goede argumenten.
    Maak me trots :)


    Meh, geen zin in. Ik ga Game of thrones kijken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    McClair schreef:
    (...)
    Het is een echt profiel hij bestaat en er zitten echte mensen op.

    Cantabile schreef:
    (...)
    Nepprofielen zijn toch profielen waarop je je als iemand anders voordoet? :x

    No shit, Sherlock, dat begrijp ik ook wel.
    Faken verstaat eronder dat je verzwijgd wie je bent.
    Als je een gedeeld account hebt, moet je het erboven zetten, en dat is dus niet gebeurd.


    "Maak topics over wat je irriteert aan Quizlet en wat er verkeerd is en reageer op mensen die het totaal niet eens zijn met onze ideeën. Ze weten niet wie je bent, dus je hoeft je niet in te houden. Oké, een beetje dan."
    Bovendien is dit lafhartig, want als er iemand niet eens is ergens mee, hoef je - je dus niet in te houden? Doe dat lekker met je eigen profiel in plaats van dat anonieme gedoe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik snap hier geen ene muizebal meer van :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    No shit, Sherlock, dat begrijp ik ook wel.
    Faken verstaat eronder dat je verzwijgd wie je bent.
    Als je een gedeeld account hebt, moet je het erboven zetten, en dat is dus niet gebeurd.


    "Maak topics over wat je irriteert aan Quizlet en wat er verkeerd is en reageer op mensen die het totaal niet eens zijn met onze ideeën. Ze weten niet wie je bent, dus je hoeft je niet in te houden. Oké, een beetje dan."
    Bovendien is dit lafhartig, want als er iemand niet eens is ergens mee, hoef je - je dus niet in te houden? Doe dat lekker met je eigen profiel in plaats van dat anonieme gedoe.


    Nee maar onder tussen zijn we met alles netjes gebleven en hebben WIJ wel iedereen in hun waarde gelaten.
    Dat kan ik toch echt niet van de rest zeggen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Meh, geen zin in. Ik ga Game of thrones kijken.



    Laten we weg gaan midden in een discussie dat is idd het beste om te doen :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)

    Laten we weg gaan midden in een discussie dat is idd het beste om te doen :P



    Big girls cry when their hearts are breaking

    ugh


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)
    Nee maar onder tussen zijn we met alles netjes gebleven en hebben WIJ wel iedereen in hun waarde gelaten.
    Dat kan ik toch echt niet van de rest zeggen.

    Dat valt niet te blijken met dat muizenaccount.
    Als het in de eerste instantie niet aan was gemaakt, zou het ook niet gebeurd zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Dat valt niet te blijken met dat muizenaccount.
    Als het in de eerste instantie niet aan was gemaakt, zou het ook niet gebeurd zijn.

    Ik denk niet dat het account het probleem was, eerder de opgeblazen reacties van sommige mensen hier.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Dat valt niet te blijken met dat muizenaccount.
    Als het in de eerste instantie niet aan was gemaakt, zou het ook niet gebeurd zijn.


    Dus omdat wij een account aanmaken om onze meningen anoniem naar voren te kunnen brengen laten wij andere mensen niet meer in hun waarde?


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Pariah schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat het account het probleem was, eerder de opgeblazen reacties van sommige mensen hier.


    Precies want al dat gehaat was echt nergens voor nodig, want in het begin vond iedereen het ook gewoon leuk.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)

    Precies want al dat gehaat was echt nergens voor nodig, want in het begin vond iedereen het ook gewoon leuk.

    Echt he, het ging goed en iedereen vond het gewoon leuk/grappig ofzo tot een aantal mensen helemaal flipten. Dan is de lol er inderdaad snel van af.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het komt simpelweg door de anonimiteit, easy as that.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Het komt simpelweg door de anonimiteit, easy as that.


    Vertel me dan eens wat er zo erg is aan dat anoniem zijn.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.