• Oké, wie kent ge - wel - dige twilight verhalen, die minstens 20 hoofdstukken hebben? Ik heb opeens vet veel zin om twlight te lezen, haha x


    You're beautiful.

    misschien kun je er zelf een schrijven of met iemand.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Sanity schreef:
    misschien kun je er zelf een schrijven of met iemand.


    Maar dan is 'ie niet geweldig :"D


    You're beautiful.

    Dit is mijn verhaal.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ausrine schreef:
    (...)

    Maar dan is 'ie niet geweldig :"D


    dan kun je dat proberen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    it's your lucky day XD

    dit verhaal heeft 21 hoofdstukken, de 22ste komt eraan XD


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sanity schreef:
    (...)

    dan kun je dat proberen.


    Ik zal wel gaan kijken, haha x


    You're beautiful.

    Ik heb een verhaal.. en die heeft nu 133 hoofdstukken.. maar na vanavond 135 minstens.. ghehe, ik post heel veel, daar moet ik je wel voor waarschuwen, maar aan het einde van deze week wordt ie afgerond, tenminste, dat probeer ik.. Veel leesplezier! :3



    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?

    Till the world ends - Twilight


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Chicary schreef:
    Ik heb een verhaal.. en die heeft nu 133 hoofdstukken.. maar na vanavond 135 minstens.. ghehe, ik post heel veel, daar moet ik je wel voor waarschuwen, maar aan het einde van deze week wordt ie afgerond, tenminste, dat probeer ik.. Veel leesplezier! :3

    (...)
    Till the world ends - Twilight


    Dankjewel ik zal gaan kijken!


    You're beautiful.

    Jacob Black story. KLIK.
    Twilight story KLIK.
    En deze schreef ik samen met iemand, is al afgelopen (:
    KLIK.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.