• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Lacville schreef:
    (...)

    Jij niet, want jij hebt het eerlijk toegegeven, maar de rest wel.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nu we toch bezig zijn; ook ik heb toegang tot het account. Nee, ik heb het niet opgezet en sorry als ik iemands tedere zieltje gekwetst heb.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oké, ik ben weer helemaal bij. Maar what the hell? Waarom al deze ruzie en beschuldigingen, dat slaat toch helemaal nergens op? Het was gewoon een grapje...


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Pariah schreef:
    Nu we toch bezig zijn; ook ik heb toegang tot het account. Nee, ik heb het niet opgezet en sorry als ik iemands tedere zieltje gekwetst heb.


    Dat was allang duidelijk aan de manier waarop je reageerde, net zoals sommige anderen in de topics.


    Your make-up is terrible

    Pariah schreef:
    Nu we toch bezig zijn; ook ik heb toegang tot het account. Nee, ik heb het niet opgezet en sorry als ik iemands tedere zieltje gekwetst heb.

    Bedoel je dat je net zoals ik net een PB hebt gekregen of dat je al eerder toegang had?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Bedoel je dat je net zoals ik net een PB hebt gekregen of dat je al eerder toegang had?

    Eerder al.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    We zijn hier alleen voor verbetering, niet om jullie voor de gek te houden.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Bedoel je dat je net zoals ik net een PB hebt gekregen of dat je al eerder toegang had?


    Ik heb ook een pb gekregen van oppermouse.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    We zijn hier alleen voor verbetering, niet om jullie voor de gek te houden.


    Ja, verbetering in mensen tegen elkaar opstoken, zeker. Goed bezig, zou ik zeggen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    QNM schreef:
    We zijn hier alleen voor verbetering, niet om jullie voor de gek te houden.


    Als je echt verbetering wilt ga dan weg, je stookt alleen maar ruzie!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Lacville schreef:
    (...)

    Ja, verbetering in mensen tegen elkaar opstoken, zeker. Goed bezig, zou ik zeggen.


    Precies. Daarbij vertrouw ik echt niemand meer van die clubjes waar jullie bij horen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Precies. Daarbij vertrouw ik echt niemand meer van die clubjes waar jullie bij horen.


    Gewoon uit nieuwsgierigheid, welke clubjes?:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    QNM schreef:
    (...)

    Ik heb ook een pb gekregen van oppermouse.

    En wie is "ik"? (;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jullie zien hier degene die ruzie maken. Wij zeggen niks verkeerds tegen jullie.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Nu wil ik niet heel veel zeggen maar ik vind dat openlijke gehaat van jullie toch heel wat erger dan onze formele reacties en posts.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.