• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Ik kreeg het wachtwoord ook en ik vond het heel leuk om de signature te veranderen en het wachtwoord te weten. Voor degenen die willen weten wat er in de pb's stond:

    QNM QNM 44 minuten geleden
    Welkom.

    Beste Quizletter,
    Jij leek ons een geschikte persoon voor ons team van Qnonimous. Het is erg moeilijk om mensen te kiezen, want wij moeten je natuurlijk kunnen vertrouwen. Jij bent een van de eerste drie personen die toegang krijgt tot dit account. Wanneer het misgaat, ongeacht wie het precies gedaan heeft, dan liggen jullie er alledrie uit. Na een proefperiode van drie weken word je er niet meer uitgegooid en geven we nieuwe mensen de kans om erbij te komen. Een kort overzicht van de regels staan hieronder:

    - Let goed op interpunctie. Spelling en grammatica kan nog wel eens verkeerd gaan, maar interpunctie is het belangrijkst.
    - Wees niet te onaardig. Een paar negatieve reacties mogen wel, maar niet teveel en ook niet te erg. Dat je bij ons team hoort, betekent niet dat je iedereen die je niet mag meteen uit mag schelden.
    - Volg onze PB's op. Wanneer je dit niet doet, word je eruitgegooid.
    - Vertel aan NIEMAND het wachtwoord en ook aan niemand dat je hierbij hoort. Wij zijn een geheime groep en dat willen we ook zo houden.

    Wat wordt er nu precies van je verwacht? Het is oké om een paar topics aan te maken, maar reageer vooral op anderen. Maak topics over wat je irriteert aan Quizlet en wat er verkeerd is en reageer op mensen die het totaal niet eens zijn met onze ideeën. Ze weten niet wie je bent, dus je hoeft je niet in te houden. Oké, een beetje dan. Je kunt inloggen op dit account (QNM) en het wachtwoord is pedopiet

    Ik wens jullie veel succes,
    Oppermouse


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Assassin schreef:
    Kap gewoon met dit gedoe, zet hem op inactief en degene die het lef hebben om te zeggen dat ze erin zaten, respecteer ik.


    Ja dat merk ik :')
    Dat je dat uberhaupt nog als respect uit je mond durft te laten komen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)

    Ja dat merk ik :')
    Dat je dat uberhaupt nog als respect uit je mond durft te laten komen.


    Jou niet, de rest.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jou niet, de rest.


    Nee we doen allemaal hetzelfde, en ik ben de enige die er voor uit komt.
    Maar toch is wat ik doe op een of andere frappante wijze toch veel erger en heeft zoveel vijandigheid van jou kant nodig.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Assassin schreef:
    (...)

    Jou niet, de rest.

    Wat heeft hij dan anders gedaan dan ik bijvoorbeeld? Helemaal niets, en hem zeik je wel helemaal af.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stop hier gewoon mee, verwijder het account en ga verder met Q.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    McClair schreef:
    (...)

    Nee we doen allemaal hetzelfde, en ik ben de enige die er voor uit komt.
    Maar toch is wat ik doe op een of andere frappante wijze toch veel erger en heeft zoveel vijandigheid van jou kant nodig.


    Nee, het is de manier waarop je praat, alle schuld van jezelf afschuift en doet alsof je een engeltje bent. Pariah doet dat niet echt, tegen haar heb ik geen woord gezegd verder.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, het is de manier waarop je praat, alle schuld van jezelf afschuift en doet alsof je een engeltje bent. Pariah doet dat niet echt, tegen haar heb ik geen woord gezegd verder.


    Sinds wanneer is het bekennen dat je zelf iets hebt gedaan de schuld van je afschuiven?
    Ik vind je toch echt behoorlijk hypocriet bezig want je ziet zelf uberhaupt niet eens in dat dit wat je nu doet echt niet kan.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)

    Sinds wanneer is het bekennen dat je zelf iets hebt gedaan de schuld van je afschuiven?
    Ik vind je toch echt behoorlijk hypocriet bezig want je ziet zelf uberhaupt niet eens in dat dit wat je nu doet echt niet kan.


    Volgens mij heb je de helft van je eigen reacties gemist waarin je zegt dat de rest allemaal niet zo moet reageren en dat jullie best mogen doen alsof jullie iemand anders zijn, daar is blijkbaar niks mis mee. Blijkbaar kan alles wat jij doet wel, maar als ik er iets van zeg, kan dat niet?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij heb je de helft van je eigen reacties gemist waarin je zegt dat de rest allemaal niet zo moet reageren en dat jullie best mogen doen alsof jullie iemand anders zijn, daar is blijkbaar niks mis mee. Blijkbaar kan alles wat jij doet wel, maar als ik er iets van zeg, kan dat niet?


    We hebben niet gezegd dat we iemand anders waren. we hebben gewoon niet gezegd wie we waren.

    Maar even on-topic ik ben nu wel eens heel benieuwd wat je allemaal zo vreselijk vind aan dit alles, dan help ik je daar graag mee verder hoor ;) <3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Seriously, dat wachtwoord, is that shit for real?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    'Alles wat er verkeerd is en je irriteert'. Zo respectvol. Zó respectvol tegenover de crew en Rutger. :'D Slap lulgehannes.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stoneheart schreef:
    'Alles wat er verkeerd is en je irriteert'. Zo respectvol. Zó respectvol tegenover de crew en Rutger. :'D Slap lulgehannes.


    Agree, agree, agree!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik hoop niet dat ze nu te hard op haar teentjes is getrapt (A)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Okay mods, kan iemand van jullie hier alsjeblieft een slotje op gooien? :'D Dankuwel.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it