• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.

We'll be in touch.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]

Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

Dumbledore schreef:
    (...)

Ik snap je niet, want ik weet inderdaad je naam niet. Ik reageer op jou omdat jij vraagt wat er nou zo erg aan is. Daar hoef ik je naam toch niet voor te weten?

Nou bij deze ik ben McClair en ik was die oppermouse

Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

McClair schreef:
    (...)
    We hebben niet gefaked, we hebben alleen onze identiteit geheim gehouden en dat valt serieus niet onder faken.

Dat valt wel onder faken, want het is een nepprofiel.

Quiet the mind, and the soul will speak.

McClair schreef:
    (...)

Was je dan zo boos op me omdat ik gelijk had dat je gewoon verder ging met liegen?

Your make-up is terrible

McClair schreef:
    (...)

Oké, dat wist ik niet. Maar dan mag jij je dus aangesproken voelen op mijn reactie.

Big girls cry when their hearts are breaking

Dumbledore schreef:
    (...)

Oké, dat wist ik niet. Maar dan mag jij je dus aangesproken voelen op mijn reactie.

Ja maar je reactie was nergens voor nodig want ik heb tussendoor al wel 3 keer toegegeven dat ik dit was, maar dat iedereen daar voorbij leest is toch echt niet mijn probleem,

Hiraeth schreef:
    (...)

Nepprofielen zijn toch profielen waarop je je als iemand anders voordoet? :x

From these ashes, I will rise

Assassin schreef:
    (...)

Was je dan zo boos op me omdat ik gelijk had dat je gewoon verder ging met liegen?

Het enige waar ik mee bezig was - was de rest beschermen.
    Want als je ziet dat ik al zoveel gehaat over me heen heb gekregen moet je na gaan hoe dat straks bij de rest gaat.

McClair schreef:
    (...)

Ja maar je reactie was nergens voor nodig want ik heb tussendoor al wel 3 keer toegegeven dat ik dit was, maar dat iedereen daar voorbij leest is toch echt niet mijn probleem,

Je vroeg toch zelf wat er mis was met dit hele account. Ik heb inderdaad er over heen gelezen dat jij het was.

Hiraeth schreef:
    (...)

Het is een echt profiel hij bestaat en er zitten echte mensen op.

Dumbledore schreef:
    (...)

Je vroeg toch zelf wat er mis was met dit hele account. Ik heb inderdaad er over heen gelezen dat jij het was.

Maar nu is er nog niet duidelijk wat er mis was, alleen het hele gebeuren dat iedereen anoniem was?
    Is dat nou echt zo erg? Met zoveel gehaat op Q ben ik blij dat de rest nog anoniem is gebleven.

McClair schreef:
    (...)

Heb jij dan ook alle topics geopend en de PB's verstuurd, of was dat iemand anders?

Gewoon omdat ik het eens wil weten, niet slecht bedoeld of zo. En dat is denk ik het laatste wat ik hier nog ga posten, want dit is echt nutteloos en belachelijk.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

McClair schreef:
    (...)

Maar nu is er nog niet duidelijk wat er mis was, alleen het hele gebeuren dat iedereen anoniem was?
    Is dat nou echt zo erg? Met zoveel gehaat op Q ben ik blij dat de rest nog anoniem is gebleven.

Ik vind dat best ernstig ja.

Novoselic schreef:
    (...)
    Heb jij dan ook alle topics geopend en de PB's verstuurd, of was dat iemand anders?

Gewoon omdat ik het eens wil weten, niet slecht bedoeld of zo. En dat is denk ik het laatste wat ik hier nog ga posten, want dit is echt nutteloos en belachelijk.

Zou dat een verschil maken als ik het was? Nee toch want het blijven dezelfde daden ongeacht de persoon.

Zucht, mensen laat dit gewoon sluiten.
    Ik ga hier ook weg, doeg.

Ich liebe dich 27.12.23

McClair schreef:
    (...)

Zou dat een verschil maken als ik het was? Nee toch want het blijven dezelfde daden ongeacht de persoon.

Ja dus. Oké, dat wilde ik gewoon weten omdat ik me dat al het hele topic lang afvraag. En nu ga ik mijn kop houden en wachten totdat dit rottige topic gesloten is.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it