• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Assassin schreef:
    Pariah, ze maakte net een fout in het offtopic.


    Ik wilde het opzoeken, maar het was al veranderd!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is best irritant, stop er nu maar mee (cat)

    Ondertussen is er niets verrassend meer aan, lijkt alsof ze een elfjarige achter het account hebben gezet :P


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik vind het heel goed van Rick dat hij het heeft bekend, dus ik zou het appreciëren moest er niet meer op hem geklaagd worden. En op Pariah ook niet, want ook zij heeft het bekend.
    Dat jullie commentaar en kritiek hebben op de anderen, mij goed, want die heb ik ook, maar wees allicht blij dat Rick en Pariah het hebben gemeld.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lacville schreef:
    Ik vind het heel goed van Rick dat hij het heeft bekend, dus ik zou het appreciëren moest er niet meer op hem geklaagd worden. En op Pariah ook niet, want ook zij heeft het bekend.
    Dat jullie commentaar en kritiek hebben op de anderen, mij goed, want die heb ik ook, maar wees allicht blij dat Rick en Pariah het hebben gemeld.


    Precies.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 22:04 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gotcha! Geband.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 22:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Gotcha! Geband.

    Fuckyesh.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Novoselic schreef:
    Gotcha! Geband.



    Blij toe want iedereen was er wel weer klaar mee.
    Maar hey het is nog nooit zo levendig geweest op Q :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    About bloody damn time! Yeah!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    McClair schreef:
    (...)


    Blij toe want iedereen was er wel weer klaar mee.
    Maar hey het is nog nooit zo levendig geweest op Q :P


    Vind je dat goed op deze manier?:'D

    Ik weet wel dat het sarcasme was.:')

    YES!


    Queer zijn is gewoon alles

    McClair schreef:
    (...)


    Blij toe want iedereen was er wel weer klaar mee.
    Maar hey het is nog nooit zo levendig geweest op Q :P


    Hoewel ik nu wel weet dat het jouw schuld niet is, vind ik deze reactie nogal vreemd om te plaatsen :'D
    - Of was het sarcasme?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 22:09 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    McClair schreef:
    (...)


    Blij toe want iedereen was er wel weer klaar mee.
    Maar hey het is nog nooit zo levendig geweest op Q :P


    Haha inderdaad! EIndelijk weer eens leven, was wel chill. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben blij dat het leen inderdaad weer terug is!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    McClair schreef:
    (...)


    Blij toe want iedereen was er wel weer klaar mee.
    Maar hey het is nog nooit zo levendig geweest op Q :P

    Geloof me, het is wel eens eerder levendiger geweest hoor. Dit was niet het hoogte punt van Q..

    En nu is het ein-de-lijk gedaan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried