• Een vriend van mij is volgende week jarig en ik heb geen idee wat ik moet kopen... Het liefste wat speciaals, omdat ik hem zeg maar leuk vindt :$
    Hij wordt 16.
    Iemand ideeën? Thanks


    I'm scared you'll forget about me ~ John Mayer

    Als het iets speciaals moet zijn, mag het dan ook iets meer kosten?
    Als ik jou was zou ik een soort dagje plannen waarin je iets gaat doen wat hij nooit meer zal vergeten. Heeft hij weleens tegen je gezegd dat hij nog iets heel graag wilt doen? Denk aan bijvoorbeeld bungeejumping of iets anders in die richting. Maak er een leuke dagje weg van, zou ik zeggen (:


    Hamartia

    Waar liggen zijn interesses?
    Ik zou geen overdreven, dure cadeautjes geven. Waarschijnlijk komt dat een beetje vreemd over.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 12:10 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hij hockeyt, is rustig, houdt er wel van om ergens heen te gaan met familie of vrienden. Dus misschien is het inderdaad een leuk idee om gewoon ergens heen te gaan : )


    I'm scared you'll forget about me ~ John Mayer

    JustEsmee schreef:
    Hij hockeyt, is rustig, houdt er wel van om ergens heen te gaan met familie of vrienden. Dus misschien is het inderdaad een leuk idee om gewoon ergens heen te gaan : )


    Heb je meteen je soort van date (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Heb je meteen je soort van date (:


    Jaa inderdaad : ) hahaha


    I'm scared you'll forget about me ~ John Mayer

    JustEsmee schreef:
    Hij hockeyt, is rustig, houdt er wel van om ergens heen te gaan met familie of vrienden. Dus misschien is het inderdaad een leuk idee om gewoon ergens heen te gaan : )


    Of een hockeystick? Ik weet niet hoe duur die zijn.:$


    Queer zijn is gewoon alles

    Kijk bij de Expo, daar hebben ze vaak wel leuke kado's :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Kijk bij de Expo, daar hebben ze vaak wel leuke kado's :Y)


    Dankjee! Daar ga ik zeker een kijkje nemen : )


    I'm scared you'll forget about me ~ John Mayer

    JustEsmee schreef:
    (...)

    Dankjee! Daar ga ik zeker een kijkje nemen : )
    Daar hebben ze ook van die "leuke" seks dingen die je zou kunnen geven. Mini condooms, etc. Vindt hij vast heel grappig (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Daar hebben ze ook van die "leuke" seks dingen die je zou kunnen geven. Mini condooms, etc. Vindt hij vast heel grappig (cat)


    Hahaha uh hmm dat denk ik niet. Hij is niet zo daarvan... maar ik kan het onthouden voor andere vrienden : D


    I'm scared you'll forget about me ~ John Mayer

    JustEsmee schreef:
    (...)

    Hahaha uh hmm dat denk ik niet. Hij is niet zo daarvan... maar ik kan het onthouden voor andere vrienden : D
    Hahahaha, nou ja succes ermee :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Seks.


    Bioscoopbonnen ofzo voor jullie 2 samen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 17:38 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Iedereen houd van de film, die tickets voor de bioscoop?
    Of je neemt hem een dagje op sleeptouw om alle dingen te doen die hij geweldig vind^^
    Of als je iets weet wat hij al heel lang wilt maar waar het gewoon nooit echt van gekomen is om het zelf te kopen, dat gaan halen?
    Of, als je denkt dat hij jou ook leuk vind, ga je gewoon met hem op date en geef je hem een zoen als cadeau(K)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Dankjewel voor de leuke ideeën! Hij vindt mij blijkbaar ook leuk :$


    I'm scared you'll forget about me ~ John Mayer

    Als hij gitaar speelt, moet je een gaaf plectrum voor hem kopen. Ik heb bij vriendinnen van mij namelijk al tientallen keren gezien dat dat gigantisch goed werkt. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.