• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Ugh hou toch eens op. Ik heb geen flauw idee wát voor verandering/verbetering ze willen brengen, maar ik kan me echt wel voorstellen dat het ze niet zou lukken als hun namen wél bekend waren. Want dan weet je wie het zijn en neem je ze vast minder serieus. Denk ik.
    Verder zijn ze dan wel anoniem, maar we hadden dat ook gewoon kunnen accepteren en kijken wat hun bedoeling was. Ik denk persoonlijk dat we dan een heel stuk verder waren opgeschoteb.

    En nu ga ik avondeten. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McClair schreef:
    Nu wil ik niet heel veel zeggen maar ik vind dat openlijke gehaat van jullie toch heel wat erger dan onze formele reacties en posts.


    Serieus, ik vind dit echt heel schijnheilig door nu gewoon alle schuld op anderen af te schuiven. Je bent net zo erg. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik vind het hoe dan ook leuk bedacht :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    McClair schreef:
    Nu wil ik niet heel veel zeggen maar ik vind dat openlijke gehaat van jullie toch heel wat erger dan onze formele reacties en posts.

    Eens, jemig wat doen sommige mensen hier toch moeilijk.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    QNM schreef:
    (...)

    Ik heb ook een pb gekregen van oppermouse.


    Oppermouse


    i put the fun in funeral

    Novoselic schreef:
    (...)
    En wie is "ik"? (;

    Dat weet je vast wel.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Mensen die minder serieus worden genomen als ze een suggestie doen? Laat me niet lachen. Ik weet dat de crew niet altijd even blij met mij is, maar mijn suggesties worden toch echt niet minder serieus genomen dan die van iemand anders hoor. En hetzelfde geldt voor Nikki.

    Maar goed, ik ben hier klaar mee. Ik ga lekker wat anders doen :Y)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 19:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Serieus, ik vind dit echt heel schijnheilig door nu gewoon alle schuld op anderen af te schuiven. Je bent net zo erg. :'D


    Vertel dan eens wat net zo erg is? Ik geef ten eerste mijn fout dat ik mee heb gedaan eerlijk toe, en een ten tweede is er eigenlijk al niet want daar kwam ik niet aan toen door al het gehaat hier.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    QNM schreef:
    (...)
    Dat weet je vast wel.

    Eh, nee. Ik weet maar van één iemand dat zij net ook een PB heeft gekregen en ik heb werkelijk geeeen idee wie die "oppermuis" is, niet dat het me ook maar een zier kan boeien. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    QNM schreef:
    We zijn hier alleen voor verbetering, niet om jullie voor de gek te houden.


    Ja, want door alleen maar onzintopics te maken en ruzie zorg je er ook echt voor dat Quizlet beter word (cat)

    Ík ben de oppermuis.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    Ík ben de oppermuis.

    Ben jij degene die me net die "gelieve ons niet meer te verhinderen"-PB stuurde? :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eindelijk is die hele discussie klaar :')
    Al dat gehaat XD

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 19:39 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    QNM schreef:
    Jullie zien hier degene die ruzie maken. Wij zeggen niks verkeerds tegen jullie.

    zijn*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kap gewoon met dit gedoe, zet hem op inactief en degene die het lef hebben om te zeggen dat ze erin zaten, respecteer ik.


    Your make-up is terrible