• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Oeh, ik had dus goed geraken dat het een jongen was *\o/* Stiekem vind ik het wel grappig, stel je voor dat je ineens een random pb'tje krijgt met een wachtwoord naar zo een gaar account, haha. Ah well, mysterie opgelost :Y)

    Edit; Trouwens, ik had het wel triest gevonden als iemand een nep account ging aanmaken om een suggestie te maken. Dat zou ik gewoon super krom en onlogisch vinden, maar eerlijk is eerlijk, als ik zo een pb had gekregen had ik er denk ik ook wel wat mee gedaan.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    McClair schreef:
    (...)

    Nee en dus laten we gezellig mij publiekelijk ten schande zetten want ik ben de enige die toegang had tot dit account.
    Wat zijn jullie toch hypocriet bezig, jullie vinden het belachelijk van mij, oke daar kan ik best inkomen, maar ik ben ten alle tijden netjes gebleven en ik heb niemand gekwetst. Maar vervolgens is het voor jullie hele maal oke om mij publiekelijk af te kraken? Gadverdamme


    Ik vind het gewoon heel jammer dat je het hebt gedaan. Als je het gewoon onmiddellijk eerlijk toegegeven had... maar jij kan ons vertellen wie er nog achter dit zat?
    En als je niets gedaan hebt op dit account, is het voor mij ook niet erg, maar goed...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nee dus als mensen speculeren dat het over mij gaat moet ik het gelijk toegeven ? Zoiets heet een dekmantel opzetten.
    Ik had het nu ook gewoon kunnen ontkennen hoor? Ik geef het nu eerlijk toe wat ik gedaan heb, en zelfs daarmee blijf ik nog gewoon netjes.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Komaan mensen, er gebeurd iets leuks/ludiek en eindigt het in een discussie.


    Queer zijn is gewoon alles

    Komaan mensen. Het is helemaal niet Ricks bedoeling geweest om mensen te kwetsten. Hij vond het gewoon grappig. En kom op, is het niet fijn dat er éíndelijk een beetje leven weer op Q is? En daar heeft QNM voor gezorgd.
    Dat gehaat is nergens voor nodig. Fijn dat je je irriteerd, maar bepraat het via een PB of GB met hem dan.
    Verder is er -naar mijn mening- niets ergs aan het account. Já, het is anoniem en iedereen is nieuwsgierig naar wie ze zijn. Maar het account doet netjes en houdt zich aan de regels. Er staat nergens dat ze moeten verhullen wie ze zijn.
    Het was gewoon als grapje bedoelt, zo krijg ik de indruk. Naar mijn idee zijn die haatreacties veelste overdreven.

    Maar goed, jullie hoeven het niet met me eens te zijn. Ik wilde gewoon eventjes mijn mening uitspreken. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah toe, alsof jullie het niet leuk vonden dat er eens iets gebeurde op Q (cat) Kan mij het schelen wie 't was, hij heeft het account niet aangemaakt en ook niet met de knullige reden om een suggestie te doen. Die dude kreeg gewoon een mysterieus PB'tje, dan kan je de verleiding toch gewoon niet weerstaan? En wat was de lol geweest als hij het meteen had gezegd?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    McClair schreef:
    Nee dus als mensen speculeren dat het over mij gaat moet ik het gelijk toegeven ? Zoiets heet een dekmantel opzetten.
    Ik had het nu ook gewoon kunnen ontkennen hoor? Ik geef het nu eerlijk toe wat ik gedaan heb, en zelfs daarmee blijf ik nog gewoon netjes.


    Neen, maar ik hoop dat je begrijpt dat we toch een beetje teleurgesteld zijn.
    Suuz had het wachtwoord dan ook, neem ik aan, want haar hele complottheorie matchte perfect met dit...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    McBride schreef:
    Komaan mensen. Het is helemaal niet Ricks bedoeling geweest om mensen te kwetsten. Hij vond het gewoon grappig. En kom op, is het niet fijn dat er éíndelijk een beetje leven weer op Q is? En daar heeft QNM voor gezorgd.
    Dat gehaat is nergens voor nodig. Fijn dat je je irriteerd, maar bepraat het via een PB of GB met hem dan.
    Verder is er -naar mijn mening- niets ergs aan het account. Já, het is anoniem en iedereen is nieuwsgierig naar wie ze zijn. Maar het account doet netjes en houdt zich aan de regels. Er staat nergens dat ze moeten verhullen wie ze zijn.
    Het was gewoon als grapje bedoelt, zo krijg ik de indruk. Naar mijn idee zijn die haatreacties veelste overdreven.

    Maar goed, jullie hoeven het niet met me eens te zijn. Ik wilde gewoon eventjes mijn mening uitspreken. (:


    Op zich wel, want het is faken. Rick zei dat hij het niet was en hij was het wel, volgens mij is dat toch echt faken.
    Daarbij geloof ik er toch niets van, wie zegt dat hij het niet opgezet heeft? Hij heeft al eens gelogen.


    Your make-up is terrible

    BastiIIe schreef:
    Ah toe, alsof jullie het niet leuk vonden dat er eens iets gebeurde op Q (cat) Kan mij het schelen wie 't was, hij heeft het account niet aangemaakt en ook niet met de knullige reden om een suggestie te doen. Die dude kreeg gewoon een mysterieus PB'tje, dan kan je de verleiding toch gewoon niet weerstaan? En wat was de lol geweest als hij het meteen had gezegd?

    Jawel hoor. Gewoon niks mee doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)

    Op zich wel, want het is faken. Rick zei dat hij het niet was en hij was het wel, volgens mij is dat toch echt faken.
    Daarbij geloof ik er toch niets van, wie zegt dat hij het niet opgezet heeft? Hij heeft al eens gelogen.


    Niet faken, gewoon liegen. Maar dan nog, hij heeft het eerlijk bekend en daar ben ik héél blij om. Ik geloof dat hij het niet heeft opgezet, omdat ik 'm hierin wel nog steeds vertrouw. Je mag zeggen wat je wilt, maar mensen blijven niet liegen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lacville schreef:
    (...)

    Neen, maar ik hoop dat je begrijpt dat we toch een beetje teleurgesteld zijn.
    Suuz had het wachtwoord dan ook, neem ik aan, want haar hele complottheorie matchte perfect met dit...



    HIER KAN IK ECHT HEEL BOOS OM WORDEN :@
    Niet alles wat ik doe heeft godverdomme gelijk met Suuz te maken.
    Suuz heeft hier serieus niks mee te maken gehad en nog krijgt ze al die shit over haar heen.
    Dit verdiend ze toch niet? Kunnen jullie haar gewoon niet godverdomme fucking met rust laten? :@


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)


    HIER KAN IK ECHT HEEL BOOS OM WORDEN :@
    Niet alles wat ik doe heeft godverdomme gelijk met Suuz te maken.
    Suuz heeft hier serieus niks mee te maken gehad en nog krijgt ze al die shit over haar heen.
    Dit verdiend ze toch niet? Kunnen jullie haar gewoon niet godverdomme fucking met rust laten? :@


    Het is je eigen schuld, hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Op zich wel, want het is faken. Rick zei dat hij het niet was en hij was het wel, volgens mij is dat toch echt faken.
    Daarbij geloof ik er toch niets van, wie zegt dat hij het niet opgezet heeft? Hij heeft al eens gelogen.


    Och jongens! Maak er nou toch niet zo'n drama van. Ik vind het wel gewoon grappig, helemaal hoe al die mensen zo hysterisch reageren op QNM.


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is je eigen schuld, hoor.


    Kijk dat mensen mij aan kijken oke?
    Maar dan kun je Suuz er toch buiten laten?
    Als mitchell iets doet ga ik jou toch ook niet lopen afzeiken?
    Denk toch eens na wat je zegt.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is je eigen schuld, hoor.


    Misschien had hij nog niet eens dat wachtwoord toen jullie hem allemaal verdachten, misschien heeft hij hem pas later gehad he. En wat maakt het nou uit dat iemand dat wachtwoord had, misschien heeft hij niet eens wat gepost. Wat maakt dat nou allemaal uit.


    La la la de de da la la de de da da dum.