• 3. The number of the magic and devine.
    In een London's appartementencomplex met 3 appartementen wonen 3 koppels op 3 verschillende manieren. Elke van de 3 koppels heeft een verschillende achtergrond en een verschillende toekomst. Het enige wat er overeen komt met elk van de koppels zijn hun namen. Zelf hebben ze hier alleen geen weet van. Elk van de koppels leeft hun eigen leven op hun eigen manier, al is het natuurlijk goed mogelijk dat ze elkaar wel op een of andere manier kennen en ook wel eens bij elkaar over de vloer komen, ondanks hun verschillen, waaronder hun inkomen, verleden en staat van hun relatie. Van een rijk koppel wat claimt alleen friends with benefits te zijn tot een langer getrouwd straatarm stel dat met moeite hun hoofd bovenwater kan houden.

Rollen •
    [• Foto • Partner • Speler]
    Harry •
    Animallover Drugaddict Harry • Photographer Daddy Louis • Vixey
    Invalide Underdog Harry • Mercenary Louis • Valiente
    Drop-out Model Harry • Virgin Nerd Louis • Styles

Louis •
    Virgin Nerd Louis • Drop-out Model Harry • LouisPan
    Photographer Daddy Louis • Animallover Drugaddict Harry • HarryPan
    Mercenary Louis • Invalide Underdog Harry • Nymphe

Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Wees REALISTISCH en let dus ook op andere verhaallijnen. Als de buren veel herrie maken hoor jij het ook.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleen LouisPan of HarryPan maken nieuwe topics aan.

Het Begin:
    Alle koppels zitten samen in het cafeetje op de begane grond van het complex koffie te drinken en gezellig over koetjes en kalfjes te praten, zoals goede buren betaamt. Sommige zullen persoonlijke problemen van zichzelf of anderen aandragen, terwijl anderen nou net blij zijn dat het er eens niet over gaat. Sommigen zullen erna naar hun appartement gaan om verder te praten of andere dingen te doen, terwijl anderen juist het complex uit zullen gaan om buiten dingen te doen.

[ bericht aangepast op 14 april 2014 - 17:29 ]

Bowties were never Cooler

Louis Tomlinson
    Ik snapte niet waaraan ik al deze liefde had verdient. Nee, het was een rotverhaal, daar niet van, maar ik had het wel al die tijd voor hem achter gehouden. Ik glimlachte een beetje zwakjes bij zijn woorden en nam de mok aan die hij me gaf. Vaak deed ik er suiker in, masr niet voor zijn neus. Dat vond ik heel lullig. Hij kon er niets aan doen dat anderen hem verboden ook maar iets lekkers te eten. Daar paste ik me vaak een beetje aan aan om het hem niet te lastig te maken. Daarbij was het ook beter voor mij en mijn rust dat ik niet te veel suiker at, want druk was ik normaal zoizo wel. Ik nam een klein slokje en knikte bij zijn opmerking. Ik had geen idee waar hij heen wilde, maar ik gleed heel voorzichtig van het aanrecht af en keek lichtelijk omhoog naar hem. Ik ging eigenlijk automatisch dicht tegen hem aan staan. Zijn lichaam was fijn warm en voelde nogsteeds als een veilige haven. Of het dat echt nog was wist ik niet, maar ik hield mezelf graag in die waan voor nog heel even. Ik nam nog een slokje thee en wachtte maar tot de onthulling van zijn plan. Ik had wel best gezeten op ons aanrecht, maar ergens anders was ook best. Vaandaag was de dag dat ik al mijn kaarten aan hem zou laten zien en of dat nou in de keuken, op de bank of in ons bed gebeurde maakte mij weinig uit. Zolang er maar een mogelijkheid was om mijn armen stevig om mijn vriendje te slaan en om dicht tegen hem aan te kruipen.

Harry Styles
    Ik overhandigde Louis een van de mokken en pakte de andere voor mezelf. Langzaam vouwde ik allebei mijn handen om het warme aardewerk en blies ik er zachtjes in. Ondanks dat ik wilde weten wat er met Louis gebeurd was, was ik er toch bang voor. Bang dat het misschien echt iets zou veranderen. Kwaad bij het idee dat Louis zoveel pijn gedaan was. Nerveuse voor het idee dat zijn lichaam was aangetast. Ik moest me eroverheen zetten. Het maakte niet uit wat ik vond, dacht of voelde. 'Kom.' Ik wilde dit niet doen op een manier van, oke, nu gaan we zitten en vertel jij je verhaal. Het was al ongemakkelijk genoeg. Louis gleed van het aanrecht af en kwam dichter tegen me aanstaan. Zoals altijd haalde ik mijn hand door zijn haar, maar liet ik deze nu even in zijn nek rusten, waar ik zachtjes kriebelde. Ik keek hem even aan en drukte een kus op zijn voorhoofd. Dit was mijn mannetje. Ik hoefde me eigenlijk helemaal niet onzeker te voelen. Dit bleef Louis en hij zou niet veranderen door iets te vertellen. Wat er gebeurd was, had hem waarschijnlijk gemaakt zoals hij was. In mijn ogen perfect dus. Het hing allemaal af van mijn reactie. Hoe ik er op zou reageren en hoe ik Louis er door ging behandelen. Ik moest dit alleen nu al uit mijn hoofd zetten. Louis was Louis en bleef Louis. Opgelucht dat ik dit nu al had uitgevogeld, nam ik hem mee naar de slaapkamer. Ik zetten mijn mok op mijn nachtkastje en liet me achterover op bed vallen. Ik stak mijn armen naar Louis uit en grijsde naar hem. 'Ik vind dag jij het alleen mag vertellen, als ik eerst een knuffel
    Van je krijg.' Ik hunkerde er nu gewoon zo erg naar.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis Tomlinson
    Ik ging voorzichtig van het aanrecht af en kroop direct dicht tegen Harry aan. Het voelde fijn om dicht bij hem te zijn. Bij zijn hand die door mijn haar ging en daarna in mijn nek kroelde. Ik boog mijn nek wat naar hem toe. Het voelde erg fijn en geruststellend. Het kusje op mijn voorhoofd maakte het helemaal af. Ik drukte een klein kusje op zijn wang voor ik me door hem naar de slaapkamer liet leiden. Ik vertrouwde deze jongen volledig, hoe bang ik ook was voor zijn reactie. Ik bleef daar wat onzeker midden in de kamer staan en nam een klein sloktje thee, terwijl ik mijn vriendje zijn bewegingen met mijn ogen volgde. Bij zijn woorden glimlachte ik. Ik snapte echt niet waaraan ik hem had verdient. Voorzichtig schuifelde ik naar het nachtkastje om mijn kop thee weg te zetten. Toen dat eenmaal was gebeurt kroop ik naast Harry in bed. Ik sloeg mijn armen zo goed mogelijk om hem heen en drukte mezelf zo dicht mogelijk tegen hem aan. Mijn hoofd legde ik tegen zijn schouder en drukte er zacht een kusje tegen. Harry zou mij geen pijn doen, nooit, zeker niet zoals mijn vader had gedaan bijna 20 jaar geleden. Ik zuchtte en keek omhoog op zoen naar Harry zijn prachtige groene ogen. "Dank je." mompelde ik zacht. Ik wilde hem bedanken voor alles. Dat hij er altijd voor me was, dat hij al mijn vreemde trekjes aannam en me er niet voor veroordeelde, dat hij van me hield no matter what. Hij was de belangrijkste jongen in zijn leven, de belangrijkste persoon in mijn leven, samen met mijn moeder en met mijn zusjes op hun hielen. "Ik hou van je met heel mijn hart en dat ik dit voor je heb achtergehouden verandert daar niets aan." mompelde ik zachtjes, maar oprecht terwijl mijn bril weer naar het puntje van mijn neus was gezakt.

Harry Styles
    Het laatste half uur was een verschikking geweest. De afstand die tussen ons te voelen was, moest ik weer dichtmetselen. Ik wilde niet dat Louis dacht dat ik boos was of hem ooit zou verlaten omdat hij iets verzwegen had. Of hem zou verlaten om wat hij me nu ook ging vertellen. Ik wilde weer even zijn aandacht. Dicht bij hem zijn en hem vasthouden zonder dat het koud aanvoelde. Dit was dan ook waar ik naar vroeg, toen ik op mijn rug op het bed was gaan liggen. De glimlach die ik als antwoord kreeg deed me goed. Wetend dat het nu wel weer goed zat. Ik volgde zijn bewegingen nauw, tot hij werkelijk bij me lag en ik hem meteen dicht tegen me aantrok. Ik wikkelde een arm rond zijn lichaam, terwijl ik met mijn andere hand in zijn nek kriebelde. Het voelde zo goed. Ik sloot even gelukzalig mijn ogen toen Louis kusjes tegen mijn schouder begon te drukken, bijna vergeten wat voor gesprek we eigenlijk moesten voeren nu. Maar ik wilde dat ook even vergeten. Ik keek weer op toen Louis zijn lippen verdwenen en ik keek recht in zijn hemelsblauwe ogen. Ik glimlachte bij zijn worden en schudden langzaam mijn hoofd. Ik wist wel waarom hij het zei, maar het hoefde niet. 'Het zijn nu eenmaal de voorwaarde.' Niet dat we getrouwd waren, maar ik vond dat je altijd die voorwaarde moest hebben als je een relatie met iemand aanging. Mijn glimlach werd alleen maar groter bij Louis zijn volgende woorden.'het is niet erg boo, echt niet. Het is niet dat ik daardoor minder van je hou. Want dat doe ik onvoorwaardelijk.' Ik schoof zachtjes zijn bril terug en legde daarna mijn hand op zijn wang om hem zachtjes te kussen.

Louis Tomlinson
    Ik kroop lekker licht tegen Harry aan toen hij zijn arm om me heen sloeg en in mijn nek kriebelde. Ik drukte een zacht kusje op zijn schouder voor ik nog wat tegen hem brabelde over hoe veel in wel niet van hem hield terwijl ik hem recht aankeek. Ik glimlachte bij zijn woordjes en mompelde nog wat terug. Ik hield echt enorm veel van de jongen in wiens armen ik nu lag. Ik glimlachte toen hij mijn bril terugschoof op mijn neus. Hij was echt te lief voor me. Ik kuste hem zacht terug, maar trok uiteindelijk toch terug. "Alsnog verdien je het te weten, Boo." mompelde ik voor ik zacht mijn handen op zijn borst legde en naar hem opkeek. "Het begon allemaal toen ik een jaar of 3 was. Ik kon redelijk vloeiend spreken en was extreem druk. Constant rende ik door het huis, mijn mond stond nooit stil en ik was een bonk energie van half 7 s ochtends tot 8 of 9 s avonds. Op een avond was ik aan het voetballen binnen en mijn moeder was thee aan het zetten. Prongelijk trapte ik een grote oude vaas om en mijn vader werd woest. Hij pakte de theepot vol met kokent water. Op dat moment struikelde ik over de bal en hij gooide het kokende water over me heen. De ruzies van mijn vader en moeder liepen toen zo erg uit de hand dat de buren de noodlijn hebben gebelt. Mijn vader werd gearresteerd voor kindermishandeling en mijn moeder ging met mij in de ambulance mee naar het ziekenhuis. Het heeft een tijd geduurt en ze hebben veel moeten opereren om met huid van mijn rug mijn buik en boven benen te reconstrueren, maar hierbij ondekten ze dat ik een hartafwijking had. Inmiddels heb ik daar eigenlijk al een paar jaar geen problemen meer mee, maar ik moet wel elk half jaar nog terugkomen." vertelde ik schokkerig voor ik mijn onzekere blik op die van Harry richtte in de hoop om zijn reactie te kunnen pijlen.

[ bericht aangepast op 22 april 2014 - 17:33 ]

Harry Styles
    Even leek het alsof er niets aan de hand was. Alsof het een standaard dag was, waar Louis en ik allebei vrij waren en lagen te kroelen in bed, omdat we niets beters hadden te doen. Elkaar de liefde bewezen en elkaar kuste. Heel even was ik erin verzonken, tot Louis de kus al snel stopten. Met groten ogen keek ik hem afwachtend aan, terwijl ik Louis dichter tegen me aantrok. Het voelde als lood in mijn maag om naar Louis te moeten luisteren. Zijn verhaal begon luchtig en ik herkende alles wat hij over zichzelf zei. Hij was vaak nog steeds zo onhandelbaar. Geruststellend aaide ik over zijn rug, toen hij het moeilijker kreeg met praten en door zijn worden begreep ik waarom. Er vormde zich een brok ik mijn keel terwijl ik luisterde. En bij de brandwonden alleen was het nog niet afgelopen ook. Ik snapte best dat hij niet graag over zijn jeugd praten. Daar had ik alle begrip voor. Maar dat hij nu nog altijd elk half jaar naar het ziekenhuis moest en dat nooit verteld had, snapte ik niet. Maar ik slikte alles weg. Voor het eerst wist ik helemaal niets te zeggen en mijn hersens maakte overuren om deze informatie te verwerken. Ik staarde enkele seconden in Louis ogen, waarna ik hem
    In een knuffel trok. 'Je bent er geweldig onder gebleven boo.' Gaf ik langzaam toe. Op medeleven zat hij vast niet te wachten, omdat hij het anders wel eerder verteld had. 'Zit er niet meer over in dat je het niet eerder verteld heb, het geeft niet en ik begrijp het. Maar je had niet bang hoeven zijn. Ik hou hierdoor niet minder van je. Vind je niet opeens minder aantrekkelijk en ik beloof dat ik niet overbezorgd zou worden.' Langzaam keek ik hem weer aan. 'Je komt nooit meer van me af Tomlinson, begrijp dat nu een keer.' Glimlachte ik uiteindelijk klein, terwijl ik hem een kusje toedrukte.

Louis Tomlinson
    Harry zijn blik was in eerste instantie erg verward en ik kon hem echt niet pijlen, voor ik plots in een stevige knuffel werd getrokken. Ik sloeg mijn armen als automatisch stevig om hem heen en verstopte mijn gezicht in zijn shirt. Nu kreeg hij er dan wel natte vlekken op, maar het kon me nu niets schelen. Ik waste ze er wel weer uit. bij zijn woorden schudde ik mijn hoofd. "Nee, mijn moeder is er geweldig onder gebleven. Ik was maar een kind. Zij was alleen met een kind dat bijna een jaar bijna constant voor operaties in het ziekenhuis heeft gelegen terwijl hij het liefst buiten wilde spelen, rennen en voetballen. Daarna ging ik dan wel naarschool, maar nogsteeds waren we erg vaak in het ziekenhuis en ondertussen was ze alleen en probeerde ze ook nog een leven buiten het ziekenhuis voor ons te behouden en op te bouwen." snikte ik. Ja, jij moeder verdiende alle eer, ik niet. Mijn moeder was de sterkste en belangrijkste vrouw in mijn leven, misschien wel de belangrijkste persoon all together, en dat was erg moeilijk voor mij om nu toe te geven op de schoot van mijn geweldige vriendje, maar het was waar. Mijn moeder was helemaal geweldig, ze hoorde het alleen te weinig en ik zou haar nooit genoeg kunnen bedanken voor wat ze allemaal voor me had gedaan. Zijn volgende woorden deden me opgelucht zuchten en daarna licht grinniken voor ik zijn kusje maar al te graag in ontvangst nam. "Dat is mooi, want wie zei dat ik je ooit nog liet gaan dan, Styles." zei ik met een opgeluchte en speelse glimlach op mijn gezicht voor ik mijn lippen weer op die van hem drukte. Het voelde eerlijk gezegd heel fijn en als een echte opluchting dat het er nu allemaal uit was en ik Harry, mijn Harry, nogsteeds had. Het leek of er neits gebeurd was, op eht feit na dat er een enorme last van mijn schouders was gevallen, een last die ik veels te lang voor Harry geheim had gehouden.

Harry Styles
    Als je iemand leerde kennen ging je er vanuit dat alles goed aan diegene was. Als je een relatie met iemand kreeg en er niets gezegd werd, geloofde je dat ook echt. Dat was wat mijn normale gan van zaken was. Maar het tegendeel was maar weer eens bewezen. Na een paar jaar mocht ik er pas achter komen dat mijn vriendje onder de brandwonden zat en iets aan zijn hart had. Ondanks dat ik het niet liet merken en er voor Louis moest zijn nu, maakte het me onzeker. Maar ik slikte de tranen weg en trok Louis in een knuffel, terwijl hij zijn moeder de hemel in begon te prijzen. Ik veegde zachtjes zijn tranen weg. 'Moeders staan er om bekend alles voor hun kinderen te doen.' Daarom viel er ook niet tegen te concureren. Een glimlach viel op mijn lippen toen ik zag dat Louis de lichte kant weer aannam. Als hij maar gelukkig was. Ik wilde er even niet meer over nadenken verder. Wetend dat het me anders helemaal op zou eten en dat kwam vannacht wel. Maar nu was het tijd om Louis vol overgaven terug te kussen. Voor mij was het even klaar vandaag. Ik wilde van onze dag samen genieten en dat was tot nu toe nog niet echt gelukt.

Louis Tomlinson
    Ik glimlachte bij zijn woorden en het feit dat hij mijn tranen wegveegde. Langzaam trok ik weer in mijn vrolijke zelf, die toch ook iets was afgezwakt sinds die dag en velen dagen erna door het pesten. Bij Harry voelde ik me veilig en fijn, en nu meer dan ooit, al had ik wel het gevoel dat het hem nogsteeds neit helemaal lekker zat. Zacht en in de hoop dat ik zijn gedachten er vanaf kon nemen drukte ik mijn lippen op de zijnen en al snel voelde ik hem vol overgaven in de kus gaan. Ik vlocht mijn vingers in zijn krullen en rolde mezelf zo dat ik bovenop hem kwam te liggen, maar wel met mijn knieen aan weerszijden van zijn lichaam, zodat ik hem niet zou pletten. Heel licht was ik namelijk niet, zeker niet voor zijn dunne en fragiele lichaampje. Voor mijn gevoel kon ik hem echt makkelijk breken, en voor een jongen met een hartafwijking betekende dat veel. Ik glimlachte tegen zijn lippen en kreeg een idee. "Wat dacht je van aardbeien met magere room?" Ik wist dat hij zou gaan stijgeren over de volvette slagroom, dus ik had expres met de boodschappen ook dat gore magere spul meegenomen, maar als hij daardoor wel gewoon gewellig emt mij mee aardbeien met room at, vond ik het best. Daarbij smaakte alles goed met aardbeien, zelfs kleffe magere room, die niet naar room smaakte. Ik wilde nu gewoon echt even neit meer aan ziekenhuizen, littekens of het verleden denken. Nu was het gewoon het hier en nu, Harry en Louis, en hopelijk staks een grote kom met aardbeien.

Harry Styles
    Ik had dit harder nodig dan ooit. De afledliding die Louis me gaf om enkel zijn lippen op die van mij te drukken. De sirenes die in mijn hoofd loeide, naar achter drukkend, kuste ik hem vol overgaven terug. Het moest gewoon even en ik kreeg er bijna nooit de kans voor. Het waren altijd makkelijke kusjes, om maar geen ideeën te hoeven opwekken. Louis' handen klemde in mijn haar en ik grijnsde tegen zijn lippen toen hij op me rolde. Mijn handen verplaatste naar zijn rug en op het moment dat ik mijn mond wilde openen, trok Louis terug. Ik was het wel gewent. Ik trok langzaam mijn wenkbrauw op. 'Je haat magere room.' Wees ik Louis op de feiten. Ik snapte wel waarom hij het deed, maar als ik geen rekening met hem mocht houden, wilde ik ook niet dat hij dat met mijn en mijn strake dieet. Waar eigenlijk ook geen aardbeien in thuis hoorde. Iets met teveel suikers. Maar af en toe valsspelen mocht echt wel. Ik zou immers geen kilo aankomen als ik een keer een aardbei at. 'Pak maar slagroom voor jezelf schat. Alleen aardbeien is goed voor mij.' Ik beperkte Louis al vaak genoeg met het avondeten. Zijn aardbeien ging ik hem echt niet afpakken.

Louis Tomlinson
    De zoen was heerlijk, maar ik kreeg een idee wat ik maar moeilijk van me af kon zetten. Ik trok dus maar met lichte tegenzin terug en stelde het voor, rekening houdend met het feit dat hij geen slagroom at. Ik kreeg er een verbaasde blik voor terug. Bij zijn woorden sloeg ik mijn ogen neer. Hij wist echt te veel van me en ik kon dit ook echt niet ontkennen. Eigenlijk het meeste magere eten vond ik niet extreem lekker, maar dat betekende niet dat ik er moeilijk over ging doen. Het was al lastig genoeg voor hem en het zorgde er ook voor dat als ik een keer iets niet magers had ik er extra van kon genieten. Mijn ogen lichten op in verbaasde verwondering toen hij zei dat ik gewoon de slagroom moest pakken. Dat was weer zoiets kleins en liefs waardoor ik me opeens weer erg goed voelde. Ik gaf hem nog een kort kusje voor ik uit bed sprong en naar beneden huppelde. Eenmaal beneden deed ik een van de bakjes aardbeien in een glazen kom. De andere twee gingen in de koelkast, waar ik de bus slagroom uit haalde. Dit werd echt een knoelboel boven, dat wist ik zeker, maar ach, dan verschoonde ik het bed wel. Met de kom in een hand en de bus slagroom in de andere huppelde ik weer terug naar boven en liet me terug op het bed vallen met een stralende grijns op mijn gezicht. Ik pakte een aardbei, deed er een beetje room op en wilde hem net in mijn mond doen voor ik een in mijn ogen beter idee kreeg. Een enigsinds stoute grijns verscheen op mijn gezicht en ik drukte zo het toefje room tegen Harry zijn neus. Daarna keek ik hem met grote onschuldige ogen aan terwijl ik vrolijk de aardbei opat.

Harry Styles
    Na vandaag moest ik morgen zekerweten heel de dag in de sportschool doorbrengen. Aardbeien,
    Uiteten en waarschijnlijk popcorn en fris bij de film. Ik kon mijn lol op. Louis die helemaal leek te vergeten wat hij net allemaal verteld had, lichte helemaal op toen ik zei dat hij gewoon de slagroom kon pakken. Dat ik het niet mocht, betekende niet dat hij het ook moest laten. Ik kreeg nog snel een kusje voordat hij het bed uitsprong en opeens was het wel erg stil in de kamer. Ik zuchten en wreef met mijn handpalmen in mijn ogen, om daarna mijn vingers tussen mijn haren te klemmen. Het had me allemaal gewoon geraakt. Er was niets om over na te denken en toch deed ik het. Al was ik allang blij dat Louis dat niet deed. Dus nu was het aan mij de taak het zo snel mogelijk los te maken. Met gesloten ogen, luisterde ik naar de stilten, tot ik Louis weer hoorde binnenkomen. Aardbeien waren echt zijn ding. Hij liet zich weer op het bed vallen, waardoor de aardbeien bijna uit de kom vielen en met de slagroom erbij wist ik dat het straks een grote kliederboel zou zijn. Ik rolde me op mijn zei om te kijken hoe Louis zijn aardbei klaar maakten en scheel keek ik naar het stukje fruit dat steeds dichterbij kwam. Ja, ik had het kunnen zien aankomen. 'Zomaar.' Grijnsde ik, terwijl ik Louis op zijn rug duwde en op hem klom. Mijn neus haalde ik langs die van Louis om de slagroom over te geven. Een vederlicht kusje drukte ik hem na, waarna ik rechtop, op zijn bovenbenen ging zitten en een aardbei pakte en deze klaar te maken voor Louis. Ik hield hem voor zijn lippen, terwijl ik hem stralend toelachten.

Louis Tomlinson
    Ik grinnikte bij zijn reactie op het feit dat ik slagroom op zijn neus smeerde. Ik at zo onschuldig mogelijk het fruit wat eronder had gezeten op terwijl Harry me op mijn rug duwde. Ik keek hem toen toch wel wat beduusd aan. Dat de onthulling van net redelijk goed was gegaan, dit intimideerde me nog best wel, hoe speels het ook was. Ik slikte net de aardbeienprut in mijn mond door toen hij wat van de slagroom van zijn neus op de mijne smeerde. Ik keek er wat scheel naar en werd toen ook verrast door het kusje, waardoor ik licht piepte van verbazing. Het duurde alleen veels te kort om nog iets te kunnen doen, behalve hem nakijken. Ik volgde zijn bewegingen op de voet terwijl ikzelf wat blind naar de bak aardbeien grabbelde. "Nu moet je me zo wel helpen met mijn gezicht schoonmaken, Boo." zei ik terwijl ik grote semi-onschuldige puppyogen opzette. "Je hebt het immers ook vies gemaakt." mompelde ik toen ik uiteindelijk een aardbei te pakken had gekregen. Ik wilde er wat room op doen, maar toen ik zag dat Harry room op de zijne deed, deed ik het toch maar niet. Ik vond dit een fijne situatie. Al voelde ik me iets geïntimideerd omdat hij boven me uit torende, ik voelde me ook weer veilig zolang hij in de buurt was. Al het slechte wat me door mijn leven heen was gebeurt, kon me niets maken zolang hij in de buurt was. Hij leek me te beschermen van al het slechte, ookal was dat feitelijk vast niet zo. Met mijn vrije hand streelde ik zacht over zijn flank. "Ik hou van je, Boo." mompelde ik zachtjes en keek naar de aardbei voor mijn mond. Ik grijnsde en hapte glimlachend naar de aardbei die hij voor mijn mond hield, terwijl ik zelf de schone aardbei voor zijn mond hield. Zo konden we elkaar toch een beetje voeren, hoe raar we er ook eigenlijk bij lagen. Ook voelde ik me zo met dit ronddollen direct een stuk comfortabeler in de positie waarin ik lag op dit moment.

[ bericht aangepast op 24 april 2014 - 23:32 ]

[Klaar]

Harry Styles
    Louis deed altijd wel of die de onschuld zelfe was, maar stiekem was het gewoon een kleuter die zich nog maar net had leren gerdragen en er af en toe ng moeite mee had. Hoe zat ik anders opeens onder de slagroom. Maar wat Louis kon, kon ik ook en al snel had ik de slagroom van mijn neus, op die van hem gesmeerd. Ik ondervond dat ik eigenlijk wel lekker zat zo op Louis zijn bovenbenen en drukte hem een heel zacht, kort kusje toe, wat een rare piep van zijn kant opleverde. Grijnzend trok ik me wenkbrauw op en maakte ik een aardbei voor hem klaar, terwijl hij begon te klagen dat ik hem vies had gemaakt. 'Als je dit al vies noemt, kijk dan maar uit.' Grijnsde ik, met de slagroom binnen handbereik. De tintelingen liepen over mijn rug toen Louis zijn hand op mijn flak legde en weer eens veelte lief begon te doen. We hadden het al zo vaak tegen elkaar gezegd en ook vandaag was het niet weggebleven, maar toch deed het elke keer weer wat met me. 'Ik ook vak jou pumpkin.' Fluisterde ik zacht, terwijl hij de aardbei tussen mijn vingers at. De slagroom bleef tegen zijn lippen hangen en langzaam boog ik me voorover, om de slagroom tegen zijn lippen weg te zuigen. Dat hele kleine beetje kon echt geen kwaad. Mijn handen steunde licht op zijn borst en ik klemde mijn vingers in zijn shirt, toen ik weer wat omhoog kwam omdat Louis weer schoon was. Ik keek heel even naar de aardbei die hij me toerijkte en hapte deze met mijn tanden tussen zijn vingers vandaan. Ik snapte best dat Louis deze dingen zo vaak af. Ze waren namelijk ook echt wel heel lekker.