• Hijaaa, zoals de titel dus zegt. Ik heb een probleem met een liedje. Het stopt gelijk altijd op 1:45 o_x in iTunes doet ie normaal maar zodra ik 'm op mn iPod luistert doet ie zo. Weet iemand hoe dat komt en hoe het normaal kan worden? (:
    xx


    I lost myself in FM airwaves

    Hetzelfde liedje nog een keer downloaden, maar dan ergens anders vandaan. Er kan een fout opstaan.
    Kijk of dat helpt ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Hetzelfde liedje nog een keer downloaden, maar dan ergens anders vandaan. Er kan een fout opstaan.
    Kijk of dat helpt ;)
    ik had al een versie van limewire en toen downloadde ik een andere versie en die doet het nog steeds zo >_<


    I lost myself in FM airwaves

    Limewire faalt sowieso, alleen maar virussen.
    Probeer ergens op internet ofzo :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Als je zegt welk liedje je wilt, dan download ik hem voor je. Dan stuur ik je hem op, op één of andere manier? x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Gebruik FrostWire? ^^

    Prodigy schreef:
    Gebruik FrostWire? ^^
    Nee nou niet allemaal dat illegale gedoe aansporen -.-' Koop gewoon de cd's en geef de artiesten wat ze verdienen. Hun geld :')


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Nee nou niet allemaal dat illegale gedoe aansporen -.-' Koop gewoon de cd's en geef de artiesten wat ze verdienen. Hun geld :')
    Ik zou die CD uit de noorpool bestellen als het zelf mogelijk was, maar helaas. Het was geen massaproductie en de gitarist zelf heeft de cd zefls niet (: waar moet ik 'm dan gaan halen? o_x


    I lost myself in FM airwaves

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Nee nou niet allemaal dat illegale gedoe aansporen -.-' Koop gewoon de cd's en geef de artiesten wat ze verdienen. Hun geld :')

    Moest ik álle liedjes gekocht hebben die ik nu heb, dan had ik nu zo'n € 2000 aan liedjes op mijn pc staan. Nee bedankt. :')
    Ik koop enkel de CD's die voor mij écht écht de moeite waard zijn.

    Ik weet welk liedje. :'D
    Maar ik kan je helaas niet helpen.
    OF!
    Moet ik het van youtube halen voor je? Dan zeg je het maar even een keertje. ;p

    Prodigy schreef:
    (...)
    Moest ik álle liedjes gekocht hebben die ik nu heb, dan had ik nu zo'n € 2000 aan liedjes op mijn pc staan. Nee bedankt. :')
    Ik koop enkel de CD's die voor mij écht écht de moeite waard zijn.
    Ik ook. Scheelt dat ik daarom ook arm ben. :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Afsmijten en er opnieuw opzetten. ;]


    If music be the food of love, play on!