• 3. The number of the magic and devine.
    In een London's appartementencomplex met 3 appartementen wonen 3 koppels op 3 verschillende manieren. Elke van de 3 koppels heeft een verschillende achtergrond en een verschillende toekomst. Het enige wat er overeen komt met elk van de koppels zijn hun namen. Zelf hebben ze hier alleen geen weet van. Elk van de koppels leeft hun eigen leven op hun eigen manier, al is het natuurlijk goed mogelijk dat ze elkaar wel op een of andere manier kennen en ook wel eens bij elkaar over de vloer komen, ondanks hun verschillen, waaronder hun inkomen, verleden en staat van hun relatie. Van een rijk koppel wat claimt alleen friends with benefits te zijn tot een langer getrouwd straatarm stel dat met moeite hun hoofd bovenwater kan houden.

Rollen •
    [• Foto • Partner • Speler]
    Harry •
    Animallover Drugaddict Harry • Photographer Daddy Louis • Vixey
    Invalide Underdog Harry • Mercenary Louis • Valiente
    Drop-out Model Harry • Virgin Nerd Louis • Styles

Louis •
    Virgin Nerd Louis • Drop-out Model Harry • LouisPan
    Photographer Daddy Louis • Animallover Drugaddict Harry • HarryPan
    Mercenary Louis • Invalide Underdog Harry • Nymphe

Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Wees REALISTISCH en let dus ook op andere verhaallijnen. Als de buren veel herrie maken hoor jij het ook.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleen LouisPan of HarryPan maken nieuwe topics aan.

Het Begin:
    Alle koppels zitten samen in het cafeetje op de begane grond van het complex koffie te drinken en gezellig over koetjes en kalfjes te praten, zoals goede buren betaamt. Sommige zullen persoonlijke problemen van zichzelf of anderen aandragen, terwijl anderen nou net blij zijn dat het er eens niet over gaat. Sommigen zullen erna naar hun appartement gaan om verder te praten of andere dingen te doen, terwijl anderen juist het complex uit zullen gaan om buiten dingen te doen.

[ bericht aangepast op 14 april 2014 - 17:29 ]

Bowties were never Cooler

Louis Tomlinson
    Ik glimlachte bij het kusje wat ik in mijn nek kreeg en probeerde toen toch maar een gesprekje aan te knopen. Dit werkte verre van goed. Maar een iemand reageerde en ook nog een beetje kortaf. Ik vond dat echt niet leuk, want zoals altijd was dit weer een bevesteging dat de wereld me als uitschot zag en me liever niet wilde. Ik glimlachte toch wat bij het gevoel dat Harry over mijn rug wreef, net als dat je bij een baby over de rug wreef om hem te troosten. Dat was ik ook vaker dan eens volgens mij: hulpeloos en kwetsbaar als een pasgeboren baby. Gelukkig had ik Harry die me tegen het ergste beschermde en er altijd was om te vertellen dat het wel goed kwam. Uiteindelijk draaide ik me naar hem toe en vroeg maar welke film hij wilde zien. Hij antwoordde dat hij geen idee had. "Gaan we anders naar Captain America: Winter Soldier?" vroeg ik zacht. Noemde me een grote nerd, maar ik hield van Marvel stripboeken en ook heel erg van Marvel films. Deze wilde ik dus graag ook zien, maar als Harry het liever niet had verzon ik wel wat anders. American Hustle of Wolf of Wallstreet ofzo. Ja, ik wist wel wat er draaide, want dit plannetje had ik gister toen hij werkte gemaakt voor een dezer dagen. Dat het nu al kon was voor mij een fijn wondertje. Ik zag hem zijn thee pakken en dronk zelf ook nog wat voor ik lichtelijk verstarde door zijn hand op mijn bovenbeen. Ik wilde eigenlijk gewoon naar huis, want dit soort situaties waren niets voor mij, maar nu met zijn hand op mijn been durfde ik het niet te vragen, bang om een verkeerd signaal af te geven. Ik drukte nog een kusje op zijn kaak toen hij zijn hand weghaalde om op zijn telefoon te kijken. Het zou vast voor werk zijn, want dat was het altijd met dat verduvelde ding. Ik keek nog even naar de buren en dronk toen mijn thee op. Net toen ik mijn mok terug op tafel zette voelde ik Harry's sterke armen om me heen. Ik legde mijn handen zacht op de zijnen en draaide mijn hoofd zo dat ik hem net kon zien. "Zullen we naar boven gaan?" vroeg ik zacht en een klein beetje smekend. Als we nou goed contact met de buren konden leggen, ale, maar iedereen leek net als wij te druk met hun eigen plannen, problemen en zaken, dus dan konden we net zo goed boven op de bank gezellig samen gaan zitten.

Harry Edward Styles
    Ik wist nu al dat dit niet voor herhaling vatbaar was. Ik vond dit niet zo heel erg, maar ik wilde niet dat Louis zich heel de tijd zo ongemakkelijk zou voelen. Ik legde geruststellend mijn hand op zijn bovenbeen en kriebelde Zachtjes over zijn rug. Maar meteen toen Louis verstarde liet ik mijn hand van zijn bovenbeen afglijden, wetend dat ik te ver was gegaan. Af en toe werd ik hier toch wel moe van, ik bedoelde er niets mee en nog steeds mocht het niet. Ik snapte na al die tijd nog steeds niet wat Louis er zo op tegen had, maar ik
    Wist dat dat meer aan mij lag. Ik zuchten zachtjes en knikte bij de film die hij voorstelde. 'Ik goed, pumpkin.' Mijn intresses lagen niet echt bij marvel films, maar ik vond het niet erg om te zien. Ik dronk nog wat van mijn thee en probeerde wat met mijn benen te wiebelen, omdat ik het gevoel had dat ze sliepen. Hetgene wat ik niet zei, maar toch wilde, stelde Louis voor en meteen knikte ik. Ik dronk mijn thee op en duwde heel zacht tegen Louis rug als teken dat hij op moest staan. 'Uhm, leuk jullie nu echt te ontmoeten, wij moeten alleen weer naar huis.' Mompelde ik wat in het algemeen. Het was natuurlijk wel zo netjes om Het even te melden, in plaats van zomaar weg te lopen.

[ bericht aangepast op 6 april 2014 - 18:44 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Harry Styles
    Ik grinnikte zacht om het kleine meisje die me smekend aankeek, eigenlijk wilde ik nee gaan zeggen, omdat ze zonder de suiker al druk genoeg was, maar die puppyogen waren moeilijk te weerstaan. Een zacht gemompel dat ik nog wel over na zou denken rolde over mijn lippen, om vervolgens een tevreden geluidje te maken met Louis zijn kusje op mijn haren. Van die aandacht kreeg ik geen genoeg, nooit niet. Zo aanhalig was ik nou eenmaal, zodra ik mensen vertrouwde, wat lastig voor me was. Om het over iets te hebben vroeg ik naar zijn werk terwijl ik nog wat van mijn koffie dronk, die ondertussen lauw was geworden. Ach, koffie bleef koffie, zelfs al werd het koud. Ik voelde me prettig zo, beschermd en geliefd, wat niet vaak gebeurde. Hummend kroop ik dichter tegen de jongen aan en drukte mijn lippen in zijn hals. Bij zijn antwoord knikte ik lichtjes, en mijn ogen werden groot toen hij voorstelde dat ik ook mee kon. Dat ging niet, dan zou ik ook in een klap in de spotlights staan en als de mensen erachter kwamen dat ik mijn dagen overleefde dankzij verdovende middelen was dat slechte publiciteit voor hem, dat kon ik hem niet aandoen. Ik was dan niet honderd procent helder, dat besefte ik me heel goed. "Als je het niet erg vind blijf ik liever hier, schat. Ik hou er niet zo van om door alles en iedereen bekeken te worden," zei ik. Ik bedoelde het niet beledigend naar hem toe, het was enkel de waarheid. Ik zuchtte even en drukte vervolgens nog een kusje op zijn kaak, om weer overeind te gaan zitten. "Had je nog iets in gedachten om de rest van de dag te doen of gaan we zo terug?" Mij maakte het niet veel uit, Louis had sowieso niet heel veel aan me in de staat waarin ik nu was, dus liet ik me wel meeslepen in wat hij dan ook van plan was.

Because I love him, do I need another reason?

Louis Tomlinson
    Ik glimlachte dankbaar toen hij instemde. Ik wist dat het hem weinig intereseerde, maar hij deed het toch voor mij, waardoor ik me heel speciaal voelde, wat ik absoluut niet was. Onder voelde ik zijn benen wat wiebelen en ik glimlachte en wiebelde vrolijk mee. Toch stelde ik maar voor terug te gaan naar huis. Daar konden we dit ook doen, maar comfortabeler en zonder al die andere mensen. Ik stelde het maar voor. Meteen stemde Harry in en ik keek mer ontoepasselijke grote ogen hoe hij zijn thee opdronk en toen in mijn rug prikte om me te doen opstaan. Hij bleef zo enorm fascinerend voor me. Elke beweging die hij maakte was zo mooi en wonderlijk. Ik stond toch op en luisterde wat hij zei. Ik had het gevoel dat ik ook wat moest zeggen. Ik vond dat geen prettig gevoel, maar ik gaf er toch aan toe om me straks niet nog vreemder tegenover deze mensen te voelen. "Als ooit jullie suiker ofzo op is kunnen jullie altijd aankloppen." zei ik er snel en ongemakkelijk achteraan voor ik Harry zijn hand pakte en hem zacht meetrok naar de trap. Ondanks mijn niet extreem goede conditie nam ik liever de trap dan de lift om opgesloten zitten met vreemden te voorkomen. Ik kneep zacht even in Harry zijn hand en glimlachte naar hem. "Wat wil je zo doen, Boo? De keuze is aan jou." zei ik nu toch al wat vrijer dan in het cafe. De krant hield ik onder mijn andere arm en ik keek hem met mijn hoofd wat naar achter gekantelt aan door mijn bril die op het puntje van mijn neus stond. Hij mocht alles zeggen, er was alleen een ding wat ik echt niet durfde, dat wist hij ook, dus ik hoopte maar dat hij het niet weer wilde proberen, zeker niet na dit thee met de buren debakel. Dat ging hem namelijk echt niet worden en dan zou hij helemaal niets krijgen, want normaal probeerde ik nog enigszins te zorgen dat hij aan zijn trekken kwam zonder zelf te strippen, maar nu zat dat er zelfs even niet in.

Harry Styles
    Louis stond meteen op van mijn schoot toen ik hem daar toe aanspoorden. Het was duidelijk dat wr hier allebei liever niet waren. Al had mijn reden meer met Louis te maken dan met onze buren. Gewoon omdat ik wist dat hij hier niet wilde zijn. Ik zei gedag tegen de buren en tot mijn eigen verbazing, volgde Louis mijn voorbeeld. Ik schonk hem een grote glimlach en kneep even in zijn hand die de mijne had omsloten, waarna we weg liepen. Zoals gewoonlijk gingen we met de trap. Louis vanwege de lift waar mogelijk andere mensen in stonden en ik omdat met de trap gezonder was. We waren bijna op de goede verdieping toen Louis me vroeg wat ik wilde doen. Ik wilde een flauwe opmerking maken, maar wist dat dit nu niet het goede moment was. Hij was al veel gespanner dan normaal en ik wilde het niet nog erger maken. 'Ik weet niet of je nog moet leren? Anders kunnen we de stad in gaan?' Moest hij wel leren zou ik gaan sporten. Wat wel nodig was, aangezien we vanavond uiteten zouden gaan. Maar ik had ook nieuwe kleding nodig. Ik mocht de kleding van shoots houden, dus mijn enorme kast peilde al uit, maar het was vaak niet echt mijn eigen smaak. Daarbij hield ik gewoon enorm van winkelen. Ik opende de deur van ons apartement en liet Louis voor naar binnen waarna ik hem weer sloot. 'Maar alleen als je daar zin in heb hoor, anders gaan we wat anders doen.' Niet dat Louis iets zou doen tegen zijn zin in. Dat was me wel al duidelijk genoeg.

[ bericht aangepast op 6 april 2014 - 23:31 ]

Louis Tomlinson
    We waren bijna op de juiste verdieping toen ik vroeg wat hij wilde doen. Het duurde een seconde of wat voor hij antwoordde. Heel even dacht ik na en haalde mijn schouders op. "Eigenlijk wel, maar ik ben veels te blij dat we een keer een volle dag samen door kunnen brengen zonder dat een van ons echt iets moet. Ik doe het dus morgen wel en dan kunnen we nu naar de stad." zei ik met een glimlachje. Alleen ging ik eigenlijk nooit de binnenstad in, alleen naar de supermarkt, meer niet, maar met hem kon het best gezellig zijn. Nogsteeds had ik het niet op vreemden en konden woorden veel pijn doen, met Harry die me beschermde ging het wel. Terwijl ik nadacht over hoe lief en geduldig de jongen met me was paste ik natuurlijk niet goed op en struikelde over een van de laatste treden. Mijn bril vloog tijden de van de gang in en ik viel pardoes op mijn neus terwijl het randje van de laatste trede zich hard tegen mijn boorde. Een piep van pijn rolde over mijn lippen voor ik langzaam opkrabbelde en wat gedesoriënteerd rondkeek voor mijn bril, die ik zonder bril in geen miljoen jaar terug zou vinden en zeker niet heel terug zou vinden. Ik was echt de grootste kneus die er was en ik snapte nogsteeds niet waaraan ik een vriendje als Harry had verdient. Hij was geweldig, lief en totaal perfect, terwijl ik een slecht ziende, extreem schuchtige nerd was die zelfs na een redelijke tijd in een goede relatie te hebben gezeten niet eens zijn shjrt uit durfde te doen in de buurt van zijn vriendje. Blijkbaar was er iets aan me wat hij leuk vond, want zelfs ik zou niet vrijwillig met mij daten. Toch vond ik de dingen die ik zo verschrikkelijk aan mezelf vond veranderen heel erg moeilijk tot zelfs onmogelijk.

Harry Styles
    Louis zijn studie ging voor dacht ik zo. Tenminste, als het aan mij lag niet, maar ik wist hoe belangrijk dit voor Louis was. 'Boo, als je nog veel moet doen, doen we het wel een ander keertje.' Ik snapte niet hoe die jongen zoveel kon leren. Ik zou stapel gek worden. Maar ach, ik was niets voor niets met school gestopt. Bij de laatste trede zocht ik mijn sleutel alvast waardoor ik niet echt op Louis letten, die binnen een seconde languit in de gang. 'Omg, boo.' Ik moest enorm moeite doen om niet te lachen. Het zag er ook zo stom uit. Maar Louis had echt pijn en meteen probeerde ik hem overeind te helpen. 'Wacht.' Momepelde ik toen ik zag dag hij zijn bril misten. Ik keek even rond en vond het ding al snel, waarna ik en oppakten en hem terug op Louis zijn neus zetten. 'Gaat het?' Grinnikte ik licht. Je kon alles zeggen, maar dit was typisch Louis. Zelfs nog slechtziend met bril. Nee, ik wilde echt niet dat hij pijn had, maar het was gewoon wat komisch. Ik legde zijn haar goed terug en inspecteerde hem op valschade. Volgens mij was hij verder oke. 'Die laatste tree zit er al een tijdje hoor.' Ik trok netjes zijn kleding recht en planten een heel klein kusje op zijn neus.

Louis Tomlinson
    Harry zei dat ik niet mee hoefde als ik moest leren. "Nee, het komt morgen wel, Boo. Ik wil vandaag met jou wat doen." zei ik. Normaal was ik extreem gedreven in mijn studie, maar deze dagen waren zo sporadisch in ons leven dat ik het graag even liet liggen om met hem te zijn. Normaal moest ik naar school en als ik dat niet hoefde had hij wel een shoot. Een dag als deze was bijzonder en ik wilde ten volste ervan genieten. Natuurlijk lette ik onder het denken niet op en struikelde over de laatste tree, waardoor die hard in mijn ribben kwam en mijn bril door de gang vloog. Ik zag aan Harry dat hij het enorm grappig vond terwijl ik met moeite opkrabbelde. Ik deed veel vaker domme dingen, maar dit deed echt veel pijn. Ik krabbelde op en wreef over mijn ribben terwijl ik verdwaast wat rondkeek omdat ik mijn bril kwijt was en alles heel vaag zag. Harry zette mijn bril op mijn neus en ik glimlachte dankbaar. "Een beetje. M'n ribben doen wel pijn." mompelde ik terwijl hij bleef grinniken. Ik moest toegeven, dit was typisch mij, maar de pijn werd er niet minder om. Ook die van mijn handen waar brandstrepen van het tapijt op stonden. "Weet ik." mompelde ik bij zijn woorden terwijl hij me weer toonbaar maakte. Ik wilde zoizo iets anders aantrekken. Ik ging op mijn tenen staan en drukte ook een kusje op zijn neus. "Zullen we naar binnen gaan? Hier op de gang blijven heeft ook geen zin." zei ik met een glimlachje terwijl ik een beetje met mijn neus wiebelde. Nu kon het wel weer met hoe grappig dit was en ik wilde gewoon mijn handen afspoelen en me omkleden voor we weggingen, want ik had nu niet iets aan waarin ik in het openbaar met Harry gezien wilde worden.

Harry Styles
    Ik had best met Louis te doen. Ook al was het heel grappig geweest om te zien, hij had duidelijk pijn. 'Pumpkin toch.' Ik pakte zijn handen beet om ze een beetje schoon te vegen en wild een vragen of ik straks naar zijn ribben moest kijken, maar bedacht me net op tijd. Het mocht niet. Het was ten strengste verboden om Louis zonder shirt te zien. Er was opeens niets grappigs meer aan. 'Kom.' Ik legde mijn hand op zijn onderrug omdat ik zijn gehavende handen niet nog meer pijn wilde doen en begeleiden ons naar de goede deur, welke ik opende. Ik legde mijn sleutels op hun vaste plek, zoals alles hier hun vaste plek had. Ik was daar namelijk nogal op gesteld. Zodra ik iets niet kon vinden omdat het niet lag waar het moest, werd ik gek. 'Knap jij jezelf even op. Wil je nog iets anders voordat we weg gaan?' Vroeg ik terwijl ik op mijn hurken ging zitten om Dusty aan te halen. De kat kroelde langs mijn been voor aandacht en hij wilde vast eten. Dusty wilde altijd eten. Ik zou er niet aan moeten denken. Maar ik had dan ook een strak dieet waar ik me aan moest houden. En daar zou ik vanavond waarschijnlijk ook al in falen. Want wat was uit eten, zonder lekker eten en wat was naar de bios gaan zonder popcorn. Nee, dat ging hem echt niet worden.

Louis Tomlinson
    Ik liet me meevoeren door Harry die het opeens niet meer zo grappig vond. Ik wist niet waarom, maar ging het ook niet vragen. Als ik het mocht weten zou hij het wel zeggen. Ik trapte mijn schoenen uit onder de kapstok en schudde mijn hoofd bij Harry's vraag. "Nee, bedankt, Boo. Dat is lief van je, maar ik denk dat Dusty eerder wat wil hebben." Dusty was een kat die altijd eten wilde en die ik dan ook vaak genoeg iets toestopte, zeker als Harry er niet was. Toch bleef ze het meest aanhankelijk tegenover hem. Vreemd vond ik het niet, want hij was gewoon iemand die je graag aandacht gaf en van wie je graag aandacht kreeg. Ik liep eerst naar onze slaapkamer om een blauw wit streepjesshirt en een spijkerbroek met blauwe bretels te pakken om vervolgens op mijn blote pootjes naar de badkamer te gaan. Daar deed ik voorzichtig mijn kleren uit en zag tussen alle littekens, striemen en andere normale zooi een felrode streep staan, waar op sommige plekken wondjes op stonden. Ik slikte en pakte de reinigingsalcohol. Het stak enorm en ik piepte zacht, ook omdat het gelijk mijn handen ontsmette. Toen de wondjes schoon waren plakte ik er plijsters op uit het laatje voor ik mijn shirt aantrok. Mijn broek volgde snel en de bretels ook. Nog even haalde ik een borstel door mijn haren en rolde de pijpen van mijn broek op tot net boven mijn enkels. Zo zag ik er goed uit, vond ik zelf. Mijn ribbenkast, handen en de wondjes brandden nog wel, maar dat ging wel over. Ik deed het licht van de badkamer uit en liep toen terug naar Harry. "Ik ben zo ver." zei ik met een glimlachje terwijl ik mijn portemonee van het plankje haalde en in mijn kontzak stak. Je wist maar nooit.

Harry Styles
    Louis zei dat hij verder niets wilde en lijde de aandacht af naar Dusty, die tegen mijn enkel stond te duwen. Ik boog me naar het beestje toe om haar aan te halen. 'Oki.' Ik wachten even tot Louis naar de slaapkamer was en tilde dusty op. Ze werd echt veelte zwaar. 'Misschien moet jij maar op dieet.' Ik kriebelde even over haar kopje en zetten haar in de keuken weer ook de grond bij haar voederbak. Ik pakte het pak met brokjes en vulde het bakje, dat dusty meteen aanviel. Dikke vreetzak dat ze was. Ik pakte een beker water voor mezelf en dronk deze snel op om mijn honger te stillen. Louis deed er best lang over, maar ik durfde niet te gaan kijken. Straks stond hij nog in zijn onderbroek en brak de hel los. Ik had me er bij neergelegd dat ik hem niet zonder kleding mocht zien, maar het zou zoveel makkelijker worden. Ik moest altijd opletten en. Het voelde gewoon niet echt prettig omdat ik dacht dat Louis me niet vertrouwde. Ik zetten beker meteen in de vaatwasser, toen Louis riep dat hij klaar was. 'Dat is mooi.' Ik liep terug naar de woonkamer waar hij stond. Automatisch bekeek ik hem even en glimlachte ik goedkeurend. 'Wat zie je er toch weer geweldig uit.' Glimlachte ik, waarna ik een kus op zijn wang drukten en mijn tas pakten. Ik keek of mijn portomonee en mobiel erin zat en sloeg hem daarna over mijn schouder. 'Kom.' Ik pakte Louis hand voorzichtig en zachtjes vast, voordat ik naar buiten liep.

Louis Tomlinson
    Ik stopte net mijn portemonnee in mijn kontzak toen Harry binnen kwam lopen en ik Dusty in de keuken hoorde eten. Dikke tante dat ze was, maar heel erg vond ik het niet. Het was fijn om een dikke kroelkat te hebben als mijn vriendje er niet was om mee te kroelen, al was hij velen malen beter. Ik bloosde door Harry zijn woorden. Het deed me erg veel als hij dit zei. 100 afzijkingen konden me niet neer krijgen als hij het maar leuk vond. Toch had ik wel mijn eigen stijl en gelukkig respecteerde hij die, net als mijn rare dingetjes zoals dat ik niet mijn kleren uit deed als er iemand in de buurt was. Ik schoof mijn mobiel nog even in mijn voorbroekzak en ging direct dichtbij Harry staan toen hij mijn hand pakte. Ik verstrengelde onze vingers met een glimlach en liep met hem mee naar buiten, de gang door en de trappen af tot we echt buiten stonden. Ik kneep zacht even in Harry zijn hand voor ik hem zachtjes mee leidde richting de metro. Ik vond het onzin om de auto te pakken naar de binnenstad. Daarbij kon je daar toch niet parkeren. Bij de metro zocht in mijn Oistercard. Ik haalde het ding over de scanner en kon zo door de poortjes heen. Aan de andere kant wachtte ik een klein beetje ongemakkelijk op Harry. Zonder hem, zelfs al was hij in de buurt, voelde ik me niet heel zeker van mezelf. Zeker niet als we door een fysieke barrière, zoals het poortje van de metrolijn, gescheiden waren.

Harry Styles
    Ik ging in mijn hoofd na of alles goed was. Dusty had eten en drinken, dus verder moest het goedkomen. Ik deed de deur achter ons op slot en hand in hand liep ik met Louis het trappenhuis weer in. Omdat ik niet wilde dat Louis weer onderuit ging, hield ik zijn hand automatisch stevig vast. Ik wist dat ik vaak overbeschermd was, maar ik kon gewoon niet anders. Louis was niet gemaakt voor de buitenwereld en ik vond dat ik hem tegen zulke kleine dingen moest beschermen. Omdat het al onmogelijk was om in de stad te parkeren en al helemaal met mijn enorme auto, gingen we met de metro. Liever vermeed ik dat ding. Ik vond het er altijd zo stinken en als het druk was, stond altijd iedereen zo tegen je aan. Maar het was niet echt dat ik een keuze had. Daarbij was het wel zo
    Makkelijk. Bij de poortjes moest ik even blijven staan en moest ik opzoek naar mijn pas, in mijn veelste grote tas. Hij zat in een van de zijvakje, dat wist ik dan nog net. Louis was al doorgelopen en het duurde even voordat ik het had gevonden en ook door de poortjes kon. Meteen pakte ik Louis zijn hand weer beet, die er een beetje ongemakkelijk bijstond. 'Kom dan halen we hem nog net.' Ik trok Louis snel mee tussen de mensen, voordat de al geactiveerde metro weg zou rijden.

Louis Tomlinson
    Het duurde even voor Harry zijn kaart had gevonden. Toen hij die toch had gevonden kwam hij door de poortjes en pakte mijn hand weer stevig vast. Ik glimlachte naar hem en kneep dankbaar in zijn hand voor ik me door hem mee liet sleurden de drukke merto in. We waren net op tijd. Ik kroop net iets dichter dan nodig tegen mijn vriendje aan in de metro en wachtte zo lichtelijk ongeduldig tot het juiste station zou komen. Ik vond het niets om in de spits met de metro te reizen, maar toch deed ik het bijna elke dag om naar school te komen. Ik stal een klein kusje van Harry zijn lippen voor ik mijn oren spitste omdat ik het juiste station hoorde. Ik kneep zacht in zijn hand om me voorzichtig richting de deur te wringen en hem met me mee te trekken. Ik was niet heel assertief ofzo, maar ik wilde er wel optijd uit. Toen de deuren eenmaal open gingen stapte ik snel uit en trok Harry mee om uit te checken. Daar moest ik hem weer loslaten om mijn kaart over het ding te halen en door de poortjes te gaan. Buiten zag ik al het zonnetje vrolijk schijnen, waardoor ik een beetje glimlachte terwijl ik ongemakkelijk en nerveus op Harry wachtte. Nee, alleen zou ik echt nooit vrijwillig de hele dag naar de stad gaan, maar zolang ik met mijn vriendje was vond ik het geen enkel punt. Zeker niet als het zonnetje zo heerlijk scheen als vandaag. Ik schuifelde wat met mijn voeten terwijl ik wachtte en verlangde naar Harry zijn warme hand in de mijne en het warme zonlicht van buiten op mijn gezicht.

Harry Styles
    Net op tijd waren we bij de metro. Ik hield Louis stevig tegen me aan, terwijl we al bijna verdrukt werden. Nog een reden dat ik de metro liever vermeed. Het was me allemaal veelte druk. Mensen stonden tegen je aan en er was lawaai. Tussen mij en Louis was het stil, maar dat was niet erg. Het feit dat hij dicht bij me was, was eigenlijk al voldoende. Ik wachten onwennig tot we bij de goede halte waren. Ik kon nu al niet meer wachten op frisse lucht. Dit keer was ik degene die met Louis meegetrokken werd, zodra de deuren opengingen bij de goede halte. Bij de poortjes onderging ik een nieuwe speurtocht naar mijn pas, die ik weer vond in een van de zijvakjes van mijn tas. Ik voegde me weer bij Louis die alweer aan de andere kant stond en haalde diep adem toen ik de frisse lucht rook. Heerlijk. Ik pakte Louis hand weer vast en keek even rond. 'Wil jij nog ergens specifiek heen?' Vroeg ik Louis, voordat ik op mijn gemakje begon te lopen. Ikzelf liep vaak de meest random winkels in. Ik hield ervan om rustig rond te kijken. Dan kwam je vaak met de leukste dingen thuis.