Louis Tomlinson
Ik luisterde in stilte naar Harry zijn planning. Dan vond ik school en reguliere werktijden toch veel fijner dan elke keer dat heen en weer gewissel en de onzekerheid. Ook betekende dit dat ik weer alleen naar bed zou gaan morgen avond. Dat was iets wat ik liever neit deed, ik lag liever dicht tegen hem aan gekropen in bed met hem veilig naast me dan zonder hem met geen idee wanneer hij thuis zou komen, maar ik deed er niets aan. Ik kon er neits aan doen en wilde dat ook niet, want ik wist hoe leuk Harry zijn baan vond. Toen hij vroeg of ik meeging schudde ik mijn hoofd. Natuurlijk kwam hij op de prachtigste plekjes voor zijn werk, die ik graag met mijn eigen ogen wilde zien, maar de kans op paparazzi enzo schrok me heel erg af. Ik was een saai grijs muisje en ik was blij met mijn leven zoals het was en de annonimiteit en privacy die ik ermee verworf. Dat ik datete met een wereldberoemd model betekende niet dat ik wilde dat daar iets aan veranderde, zelfs dat betekende dat we niet zo vaak samen konden zijn, hoe jammer ook. Ik zag hoe hij ondertussen wat had gevonden en er toen maar mee naar de kassa liep. Het was een sjaaltje voor om zijn hoofd, dat deed hij vaker omdat zijn krullen echt heel lang werden. Ik vond het fijn om erdoor te aaien, zolang er niet te veel zooi in zat, maar met zijn iets kortere springende pluizenbol vond ik hem ook heel leuk. Hij was in hel algemeen gewoon heel erg leuk. Ik glimlachte toen hij mijn hand weer pakte en al snel slenterden we weer over de straat. Ik keek zelf wat rond, maar zag niet zo veel. Uiteindelijk stopte ik even bij de H en M. Het was vooral voor vrouwen, maar op de mannenafdeling hing nog wel eens iets leuks. Daarbij moest ik echt een nieuw shirt hebben, want ik had er laatst een moeten opofferen omdat Dusty die als dekentje wilde gebruiken, wat ze nogsteeds deed. Ik keek even naar Harry en nam hem toen rustig mee de winkel in, waar ik opzoek ging naar de goede afdeling, met Harry's hand nogsteeds stevig in de mijne.
Bowties were never Cooler