• #Topic 1983783766365527

    Ja, zeg het maar. Maakt niet uit wat je neerzet, van mijn part is het een compositie van Mozart of zo. Ik ben al mijn liedjes beu gehoord en aangezien ik géén idee heb wat voor muziek me nog leuk lijkt, vraag ik het maar aan jullie. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Teenagers, Helena en Mama van My Chemical Romance vind ik echt gaaf, Miss Jackson van Panic! At The Disco is ook één van mijn favorieten.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Shinedown - The Crow And The Butterfly

    Op het moment dit -


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Quart schreef:
    Alles van SHINee want Lee Teamin..
    Bijvoorbeeld;
    Sherlock - SHINee
    Everybody - SHINee
    ect.

    O, jaa deze foto is zo niet overbodig



    Jij bent de eerste persoon die ik hier tegenkom die ook naar SHINee luistert (krul)
    Ik stan zelf Jonghyun, maar Tae is zo cute :')


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Marilyn Manson - Reflecting God


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gemini Syndrome - Stardust


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb geen favoriet lied eigenlijk het komt met vlagen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fall Out Boy :'D
    Vooral: This Ain't A Scene, It's An Arm Race & I Don't Care & I've Got All This Ringing In My Ears And None On My Fingers & My Songs Know What You Did In The Dark :]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Op dit moment deze:


    <3_<3


    As travars

    Oh dear god. 'Favoriet nummer' is wel een heel groot 'woord' voor mij xd. Het veranderd elk weekend of zo. Lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    leuk topic ;3 ik heb verder wel het gevoel dat mijn muzieksmaak al zeker een jaar is blijven steken maar goed anyway (ik bedoel er was zo'n periode dat ik voor mijn leeftijd in vergelijking met mijn jaargenoten echt een muziekpro leek maar nu luister ik precies alleen naar de meest bekende/commerciële muziek)

    atm
    Shot For Me - Drake
    Better In Time - Leona Lewis
    Runaway Train - Soul Asylum
    Loser - 3 Doors Down
    Young Volcanoes, Alone Together - Fall Out Boy

    all time
    een hele hoop klassiekers die ik niet hoef op te sommen ;3
    Runaways - The Killers
    Seventeen Forever - Metro Station


    effort never betrays you

    Alles van Ed Sheeran. Echt alles, ook liedjes die al tien jaar oud zijn.
    Maar mijn favoriete liedjes veranderen om de paar weken, dus op dit moment zijn het You need me I don't need you en New York van Ed Sheeran en verder She Looks So Perfect van 5 Seconds of Summer en Team van Lorde (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Net als hierboven, alles van Ed Sheeran. Maar ook alles van The Script, One Direction, Demi Lovato, Katy Perry en Imagine Dragons. Ik heb niet echt één lievelingsnummer.

    Demons van Imagine Dragons, About a Girl en Lithium van Nirvana, Creep van Radiohead en momenteel luister ik vooral hitlijsten van de jaren 2000-2010. Altijd leuk om terug te luisteren. (:


    :)

    Hmm, sowieso vind ik de bans magine Dragons, Bastille en The Script wel awesome nummers hebben.
    Of Florence + The Machine, die heeft ook wel leuke muziek vind ik;



    Oooeh, of all star of Im a believer.
    Adam Lambert, Trespassing; DIe blijft ook vaak lang in mijn hoofd hangen.
    Of happy, maar die ken je vast al (: Keep your head up & marchin on < OneRepublic heeft ook toffe muziek! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.