• Dump hier je story, alle soorten en maten, maakt niet uit wat. :p

    Ik zoek nieuw leesvoer :p

    En als je wilt, kan je hem hier ook dumpen :)
    Hier kijk ik namelijk wat vaker dan op dit forum denk ik, haha

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 22:38 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"


    Where would we walk, where would we run? If we could stay all day in the sun. Just you and me, and I could be part of your world.


    Light as the wind


    The sea is my home
    Return to dust
    Reduced to foam

    Castle waters
    Binding me below
    My heart, not yet
    I’m just for show

    The spell stalked on
    Hanging over my head
    Voices from my past
    Said he should be dead

    No goodbye
    From my present or past
    My heart
    Stopped beating at last


    Han såg ut så som drömmar känns som.



    "She said to me, forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught."



    One same school
    One same project but,
    Two different ways,
    Two different persons,
    Two unpredictable different persons


    Abbigail Moore
    Soundtrack
    •Written in Dutch
    •Spoken in English
    •One direction doesn't exist


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.



    Het is het jaar 2150,
    de mensen worden door een buitenaardse bevolking onder de grond gejaagd.
    Als Sam Whinter achtien wordt, word hij gekozen om mee te doen aan een experiment om het leven boven de grond te verkennen, maar niemand heeft het ooit na kunnen vertellen. Hij weet niet dat hij degene is die zonder moeite de taal van de bevolking kan verstaan en spreken. Niet alleen hij maar ook andere kennen de taal. Zij waarvan ze dachten dat ze dood waren.
    Hun leven veranderd totaal door deze wezens en keert zich de rug om naar de mensen om deze wezens te helpen.
    Sci Fi story



    Dairy of Skinny Jean
    Mijn leven is net een kaars, als je het aansteekt brand het langzaam op. Aan het eind is er geen zuurstof en brandstof meer over. Net zoals ik.
    Ik ben net die kaars. Eerst gaat het langzaam, maar naarmate het steeds dichterbij het eind komt, moet je het voorgoed uitblazen.


    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 23:29 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Supernova (The Tale Of A Fallen Star)

    Duizenden lichtjaren verwijdert van de aarde, ligt de planeet Adrastea. Eens in de honderd jaar vergaat er een ster in de hemel en zet hij zijn leven voort op de planeet. De naam van de ster die op de planeet neerkomt is Fabian. Nog voor hij bij komt, krijgt hij een waarschuwing van een opperster die nog hoog aan de hemel staat. Ze waarschuwt hem voor het gevaar dat zich op de planeet schuil houdt. Niemand is te vertrouwen, want als het erop aan komt willen ze allemaal maar één ding..... zijn onsterfelijke hart.

    Season 1

    Fabian komt bij op een planeet waar hij het bestaan niet eens vanaf wist. Ook al waarschuwde de opperster hem dat hij niemand mocht vertrouwen, leven op een planeet waar je helemaal niets vanaf weet, is onmogelijk. Daarom nam Fabian de tweeling Liam en Vera in vertrouwen. Zij vertellen hem over de toestand op de planeet Andrastea. Madelief, de ijskoningin, heeft de macht over de planeet en doet er alles aan om het volk te beschermen tegen de duistere bende 'De Bokkenrijders' die het onsterfelijke hart van Fabian in handen willen krijgen. Daarom nemen de tweeling en Fabian het besluit om te reizen naar het ijspaleis waar de ijskoningin leeft, zodat ze beschermt kunnen worden door het ijsvolk, maar komen ze daar veilig aan zonder dat ze te grazen worden genomen door De Bokkenrijders?




    LINK
    Geschreven in Nederlands
    Written by Fantasy2014


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.


    She was made for the innocence, the bright smiles and the sunshine.
    Damon was made for the sinister mind, the cunning smirk and the darkness.
    Whenever she fell, she just raised up again, higher than before.
    Whenever Damon fell - well he had stopped falling long time ago, he just stayed down,
    watching everyone else scream and struggle in protest with a smirk on his face.
    He liked to think that he cushioned Shae’s fall at times - with the ground floor being his kingdom and all.
    It was only fair, after all, since Shae lit up his world like a small candle.




    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls, waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze in het stadje moet blijven, óf het juist moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?


    I'll lick the poison from right off your kiss





    Vaarwel lieverd
    Hoe ver je ook bent, ik zal aan je denken
    Waar ik ook ben, je blijft bij mij
    Ik zal mijn leven leven
    Zo goed als het kan
    Voor jou en voor mij

    Vaarwel lieverd
    Je hebt geen pijn gehad
    Dus rust maar vredig en kalm
    Ik zal over je waken
    Tot aan het einde van mijn dagen
    Ik zal je niet vergeten

    AWOLNATION


    Duur: 28-03-2014 tot 07-04-2014
    Leeftijd: AL
    Genre: Drama, Onbekende personen


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Schaduwbeelden. Niets anders dan tijdsschimmen van de realiteit; dimensies die niet mogen bestaan. Werelden buiten de sporen van de tijd geplaatst, met elk hun eigen tijdsverloop en realiteit. Ver weg van wat werkelijk is en met slechts één constante verbonden.

    Alex Rhett reist tussen parallelle dimensies, opzoek naar de reden van zijn bestaan. Ondanks dat hij geen herinneringen meer heeft, weet hij namelijk één ding zeker. Hij is een schaduwziel; iemand die niet is geboren en niet is gestorven. Iemand die gewoon is.
    Zijn zoektocht brengt hem in diverse werelden, die allemaal één ding gelijk hebben. Serra, een uitzonderlijke vrouw die een constante lijkt te zijn in iedere dimensie.

    Langzaam maar zeker ontdekt Alex wie hij in werkelijkheid is en wat er gebeurd is met de schaduwzielen, maar zal hij die waarheid aankunnen? En zal hij het juiste doen wanneer het erop aankomt?

    Story Of The Year 2014
    Genre: Sci-Fi
    @Valkyries
    Proloog


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    "I love you"

    "I love you too"

    "Harry?"

    "Yes, Chloë?"

    "You'll never leave me, right?"

    "Never. I promise. I'll always support you, no matter what you do"

    "But what if.."

    "I love you, babe. I'll never let you go, you're everything to me"

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ~ Begint: xx~04~2014~
    ~ Eindigt: xx~xx~2014 ~
    ~ Short Story ~
    ~ Nederlands geschreven ~
    ~ One Direction bestaat niet ~
    ~ Written by xiheartharry ~


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Titel + Link: Slaap lekker....
    Samenvatting:


    Sinds de twintigjarige Joanna samen met haar vriend Mark in een gerenoveerd huis samenwoont, is ze nachtenlang wakker. Ze kan de slaap niet meer vatten door de hallucinaties die ze heeft en haar vriend verklaart haar voor gek. Hij wil haar niet geloven en denkt dat ze het verzint om weer terug te verhuizen naar hun oude dorp. Joanna gaat vastberaden op onderzoek uit. Waar komt het meisje vandaan? Wie is het meisje dat ze telkens ziet en wat voor rol heeft Joanna in het complot?



    'Ik kan niet slapen.'

    'Stel je niet zo aan.'


    'Ze staat daar.. In de hoek!'

    'Ik zie niks, je hallucineert.'


    Nee echt niet! Ik zweer het!

    ....


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!


    "En ze was helemaal alleen en niemand maakte dat iets uit..."



    Holly's moeder is tien jaar geleden overleden en daarbij verdween ook haar tweelingzus Heather. Holly hoorde wel tien jaar lang niks van haar zus, tot ze diep in de nacht een brief ontvangt van de postbode. Het is een brief van Heather. Holly twijfelt geen moment en besluit Heather op te gaan zoeken. Er zit namelijk een adres bij de brief die Holly misschien wel dichter bij Heather kan brengen. Als Holly aankomt, ziet ze echter dat het huis verlaten is, alsof er al tien jaar niemand is geweest. Ondanks dat de brief pas een dag geleden verzonden is. Holly besluit op onderzoek uit te gaan in het verlaten huis, maar is dit wel zo'n slim idee? En wie is dat meisje die haar de hele tijd achtervolgd?

    × Nederlands gesproken en geschreven.
    × Thriller, onbekende personen.
    × Soms zal je langer moeten wachten op een deeltje.
    × +/- 1000 woorden per hoofdstuk.


    Linkje: click


    26 - 02 - '16

    Not A Bad Thing - Justin Bieber
    Ik zit atm op mn mobiel dus kan geen 'introtje' erbij zetten, sorry. xo


    if you keep on believing, the dreams that you wish will come true.

    Weer zo'n topic. Er zijn er heel veel. Je kunt ook rondkijken in die andere topics (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nageki schreef:
    Weer zo'n topic. Er zijn er heel veel. Je kunt ook rondkijken in die andere topics (:


    Kan je toch verwachten op dit forum.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Zeg ook niet dat ik het niet verwacht, maar er zijn honderden van dit soort topics. Daar kan ook in gegeken worden. Want in 9 van de 10 topics staan dezelfde verhalen. En ik wil je niet aanvallen, het is goed bedoeld.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 10:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nageki schreef:
    Zeg ook niet dat ik het niet verwacht, maar er zijn honderden van dit soort topics. Daar kan ook in gegeken worden. Want in 9 van de 10 topics staan dezelfde verhalen. En ik wil je niet aanvallen, het is goed bedoeld.


    Weet ik


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"