• Ik was zo net oude topics van mijzelf aan het terug lezen. En ik dacht; oh oh meisje, je was wel een beetje een sukkeltje vroeger :Y). Hebben jullie dat ook wel eens gedaan en dat gedacht, of was ik de enige rare vroeger?
    Als voorbeeld dat ik zei; x D of xd of lol. En alleen al hoe ik praatte, ik moet er echt om lachen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 19:25 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    .

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 19:24 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb dat hier niet, maar wel als ik het begin van mijn facebookperiode bekijk of oude emailtjes. Echt huilen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat is heel erg normaal. Veel beginnende Q-ers hebben dat, of toch.. vroeger zo. Ik had er zelf ook last van dat ik rare smileys gebruikte, hahaha. x) Als we het op een Directioner manier zouden vernoemen: het was nogal.. carrot. :')

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 19:26 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Dat is heel erg normaal. Veel beginnende Q-ers hebben dat, of toch.. vroeger zo. Ik had er zelf ook last van dat ik rare smileys gebruikte, hahaha. x) Als we het op een Directioner manier zouden vernoemen: het was nogal.. carrot. :')


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik lach mezelf echt uit, ik was een veel te erge wijsneus :'D


    wat was dit ookalweer

    Tevens wou ik echt dat ik mijn msngesprekken kon teruglezen. Daarin stond echt nog veel meer onzin haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jaa dat had ik laatst ook! De topics die ik opende waren echt onzin

    Ik heb laatst nog eens mijn eerste mailtjes bekeken, van zo'n tien jaar geleden.
    Toen kon echt niemand fatsoenlijk schrijven, vreselijk. xD

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 19:36 ]


    Every villain is a hero in his own mind.



    I tend not to talk about that :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha, ja, heel herkenbaar! Ik gebruik 'xD' nog wel steeds, gewoon omdat het héél goed mijn gevoel verbeeld op sommige momenten...

    Ik veranderde altijd de 'ij' in 'y', als ik dat lees dan denk ik waar ik mee bezig was. En ik gebruikte al die smileys. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Reno schreef:



    I tend not to talk about that :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ja hoor of als je oude gesprekken leest haha
    dan schaam ik me echt voor m'n vroegere ik

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 19:55 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Ja, dat doe ik ook weleens. Ik was laatst nog oude pb's aan het bekijken. Het is vooral grappig als ik dan gesprekken tegenkom met mensen die ik nog steeds ken, want dan zie ik echt dat ik niet de enige ben die is veranderd, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan