• ik bedoel dan een droom. het is gisteren echt blijven haken. Het was heel bizar.
    Ik was dus ergens op een feest (En een bepaalt iemand waar sommig een hekel aan hebben was daar ook Edward) Maar daarna stond ik opeens in een of andere Horrorfilm Dus er staat iemand tot op zijn enkels in het zoutzuur. Waar ik toen stond is onbekend. Toen kwam er een bos. Ik was mijn beste vriendin kwijt geraakt. Ik zocht haar maar ze was onvindbaar.Daarna werd ik huilend wakker. Het zit nog steeds in mijn hoofd.

    ;s


    Life is a beautiful struggle

    Teveel Silent Hill gekeken?


    J'ai une fleur rebelle

    Heroix schreef:
    Teveel Silent Hill gekeken?

    Nee ik zweer je daar licht het niet aan. (Hoewel???) zo'n effect had het wel.

    Dat is echt super eng !


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    En toch zijn dromen leuk. Ik droomde over een paar mensen, en dat ik tegen een oud vrouwtje in een bos zei: "Pierre en Harm zijn dit keer niet mee".

    Ik ken geen Pierre en Harm.


    make cake, not war

    oh. Dan wens ik je vannacht een rustige nacht met een mooi droom toe(flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jikes. ;o
    Ik word als ik een nachtmerrie heb gehad ook vaak wakker met natte wangen van tranen. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Damn. Ik heb al lang geen nachtmerries meer gehad en ik hoop dat ze nog lang wegblijven.


    Olive

    reyon schreef:
    oh. Dan wens ik je vannacht een rustige nacht met een mooi droom toe(flower)
    't is al een nacht gelukt maar het komt gedeeltelijk ook door een boek dat ik las.

    De laatste tijden heb ik ook veel last van nachtmerries.


    your eyes are like stars in the night.

    Ingle schreef:
    Damn. Ik heb al lang geen nachtmerries meer gehad en ik hoop dat ze nog lang wegblijven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ingle schreef:
    Damn. Ik heb al lang geen nachtmerries meer gehad en ik hoop dat ze nog lang wegblijven.