• Hee allemaal,

    Ik wil heel graag een nieuwe telefoon, maar ik twijfel. Heb nu een Samsung Galaxy S Advance maar na 1 jaar begint deze al wat kuren te vertonen (terwijl dat hij zo'n 350eu kostte!) Wel vind ik android heel chill, je kunt je beginscherm veel meer personaliseren enzo. Toch twijfel ik of ik ga overstappen naar de iPhone 5s. Wel duur, maar gaat wel langer mee en is stabieler qua vastlopen etc etc. Wat zouden jullie doen?

    Xx Riss

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 8:47 ]


    SHABOOYA

    Persoonlijk zou ik geen iPhone nemen, maar dat is gewoon omdat ik ze echt belachelijk duur vind.


    comfort in c h a o s

    Ik vind ze allebei goed, dus aan mij heb je niets. Zelfs heb ik een Samsung.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Sowieso samsung.


    26 - 02 - '16

    Mijn Samsung Galaxy S Advance is woensdag gestolen, ik heb nu een Samsung S3 Mini. Die is ook echt heel chill. De S Advance maken ze zelfs niet meer, omdat ie zo verouderd is, misschien ligt het vastlopen daar aan? Ik had er ook last van dat ie plots vastliep en het dan een tijd niet meer deed etc. Als ik jou was zou ik een Samsung kopen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gewoon je samsung houden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik zou een nieuwe Samsung kopen.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 10:42 ]


    Ex astris, sciencia

    Reid schreef:
    Persoonlijk zou ik geen iPhone nemen, maar dat is gewoon omdat ik ze echt belachelijk duur vind.


    ©1998

    Oh ik heb geen problemen met de mijne en das een Samsung. Heb nu ook een Samsung laptop ghahaha. Ik word nog een samsung fangirl.
    Ohwell, kijken naar recensies op internet and then make choice?


    No growth of the heart is ever a waste

    Heel veel mensen zeggen van niet, maar iPhone gaat na een tijdje ook vastlopen en valt soms uit. Veel mensen uit mijn familie hebben een iPhone en ze zeuren er altijd over. Gelukkig heb ik Samsung. (:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 11:26 ]

    Imagines schreef:
    Heel veel mensen zeggen van niet, maar iPhone gaat na een tijdje ook vastlopen en valt soms uit. Veel mensen uit mijn familie hebben een iPhone en ze zeuren er altijd over. Gelukkig heb ik Samsung. (:

    Heb ik nog nooit gehad. :/

    Geen idee wat het beste is eigenlijk. Ik heb een Iphone, terwijl ik een Samsung nog nooit gebruikt heb. Kijk gewoon hoeveel geld je aan een mobiel wilt uitgeven.


    Take me to wonderland

    Ik heb iets tegen iPhones, geen idee waarom. Misschien omdat ik de prijs belachelijk hoog vind in vergelijking met de kwaliteit of omdat iedereen het gebruikt omdat het 'in' is, maar goed, ik zou dus de Samsung nemen. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Samsung. Mijn beste vriendin heeft een Iphone 5s en dat ding heeft nu al kuren (cat)


    El Diablo.

    Waarom niet Sony? Sony is veel fijner dan Samsung en dat is óók android.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 13:59 ]

    Ik zou iPhone doen, die vind ik persoonlijk chiller dan Samsungs. Hij kost misschien wel wat, maar als er iets stuk aan is kan je hem ook wel direct inruilen voor een nieuwe bij de Apple Store, dat heb ik namelijk ook al 3 keer gedaan en ze maken er nog steeds geen probleem van.

    Samsung suckt echt zwaar. Ik heb nu al jarenlang Samsung, maar altijd is dat kreng na een maand al super traag. Kun je niet voor een Xperia of Nokia Lumia gaan?


    "Well, well. Look who we've got here!"