• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh shit, nu durf ik niet op te kijken.


    Tijd voor koffie.

    Mweh, ik had dit toch anders bedacht van te voren.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jezus gast, laat me gewoon met rust. Als ik met je zou willen praten, dan zou ik dat wel doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo langzamerhand begin ik het respect voor mijn eigen tweelingbroer te verliezen. Dat is toch ook wel om te huilen, of niet dan...

    Oh, dilemma, dilemma. Zal ik mijn naam veranderen of niet?


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    Oh, dilemma, dilemma. Zal ik mijn naam veranderen of niet?


    Gewoon doen, je kan altijd terug veranderen.


    26 - 02 - '16

    I'm a angel shotgun.
    I don't care if heaven won't take me back.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    I'm actually talking to you. And you're talking back. And I'm not having awkward moments. Hell yeah.


    :)

    Lissandra schreef:
    (...)

    Gewoon doen, je kan altijd terug veranderen.

    Echt? Ik twijfel nog steeds :/


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    (...)
    Echt? Ik twijfel nog steeds :/

    Echt. (: Als je ontevreden ermee bent achteraf, kan je hem al na een paar weekjes terugveranderen.


    :)

    Caim schreef:
    Jezus gast, laat me gewoon met rust. Als ik met je zou willen praten, dan zou ik dat wel doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga dus écht even een grens trekken wat ik wel en niet ga doen, want dit loopt uit de hand en bovendien vind ik dit helft echt niet te doen. 80% is niet eens vindbaar. Echt, bléh, ik wil de lol d'r in houden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Er zijn zo van die momenten dat ik echt geen zin meer heb in het leven en ik mezelf het liefst een overdosis insuline zou willen geven. Een van die momenten is nu. What the fuck heb ik misdaan dat alles fout gaat? Ik voel me niet als al die andere twaalfjarige meisjes uit m'n klas, altijd zorgeloos, vrolijk en sociaal. Zij hoeven zich geen zorgen te maken over hun toekomst.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben klaar met je, ik denk dat ik het nu eindelijk kan afsluiten....


    Life is hard and then we die

    I guess this void is goodbye


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·