• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet bijna kotsen van de stress nu. Bah, ik wil nooit meer uitgehoord worden door een agent.
    Ik wil gewoon nooit meer leven.

    The fuck, waarom zit ik nou weer op Quizlet.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 22:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik moet bijna kotsen van de stress nu. Bah, ik wil nooit meer uitgehoord worden door een agent.
    Ik wil gewoon nooit meer leven.

    The fuck, waarom zit ik nou weer op Quizlet.

    Awh Lotta (K) Ik heb zelf ook een kut dag, anders heb ik je allang een lange troost bericht geschreven. (K)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 22:51 ]


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Awh Lotta (K) Ik heb zelf ook een kut dag, anders heb ik je allang een lange troost bericht geschreven. (K)

    Wat lief van je, Gail. Veel sterkte met jouw kutdag.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Wat lief van je, Gail. Veel sterkte met jouw kutdag.

    Thanks. Ik vind het verdomd jammer dat je minder op Q gaat komen.


    -

    in the end we all die alone...


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Drama-queen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik geloof echt geen hol van wat je allemaal zegt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb echt het gevoel dat het allemaal verschrikkelijk stroef loopt en totaal niet lekker zal lezen. Meh, het wil niet. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zo blij dat ik tenminste iemand heb die mijn tekortkomingen gewoon kan accepteren en ermee kan leven. Ik heb zoveel mensen ontmoet die er niet mee om kunnen gaan en dat vind ik vreselijk omdat ik er zo weinig aan kan doen en als ik dan bedenk dat jij dat wel kan en me er niet om in de steek laat of er heftig op reageert maakt het me zo enorm gelukkig.


    Your make-up is terrible

    So many little worms.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    YukiOnna schreef:
    In the end we all die alone...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, wauwie, ik ga op het juiste moment weg. Wat een mooie lucht!


    Stenenlikker

    Waarom droom ik daarover... Ugh


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Serieus? Ik ben 19 en als mijn tante vraag je naar mijn ouders om te vertellen dat je oma bent geworden? Mijn felicitatie hoef je blijkbaar niet. --


    You are beautiful, you are love.

    Waarom is er altijd een knappe bezorger, als ik nog in mijn pyjama zit, warrig haar heb en geen make-up heb ._,


    To the stars who listen — and the dreams that are answered