• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dead fella...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dead fella...


    Spijtig genoeg wel ja.


    kindness is never a burden.

    Assassin schreef:
    Dead fella...

    Wttff.

    -
    N'awwh, zo'n lief cadeautje van je gekregen! Precies wat ik nodig had, mhwaha. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geweldig, de eerste nacht op vakantie bruut wakkergemaakt, de slaapkamer uitgepest, gedwongen op de bank te gaan liggen en vervolgens een snurkende vader naast je hebben.

    It's gonna be a long night and my mood's already furiously subzero and uberscrewed
    :((:((:((:((:((

    Urgh. Dan 's het maar tijd om te gaan slapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    No fucking way, godverdomme. Dit is dus waarom ik alcohol haat. Echt, je bent dan wel mijn broer maar je moet echt eens nadenken met je domme kop. Naar zo'n drankkeet gaan en verwachten dat je jezelf kan inhouden was dus echt stom van je. Zeker omdat je alcohol nog niet eens zo lang drinkt.
    Maar verdomme zeg. Dat je hier in de wc staat te kotsen is gewoon ranzig, en bedankt dat je dan ook de deur open laat staan zodat ik alles kan horen.
    Jezus. Ik ben echt zo anti-alcohol als 't maar kan. Morgen krijg je een preek van me, of je nou ziek bent of niet.

    Ik vraag me af in hoeverre je zielig loopt te doen om mij 't bed in te praten. Ik hoop dat ik daar enerzijds ongelijk in heb maar anderzijds weer gelijk, omdat een boze Samantha beter is dan het alternatief dat je me nu probeert voor te schotelen.
    But it ain't pretty either way, I promise you.


    No growth of the heart is ever a waste

    If we die tonight... We will all die together... And rais a glas of wine... for de last time....


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ik heb wat inspiratie nodig...


    Your make-up is terrible

    Op zulke momenten voel ik me echt alsof ik het derde wiel ben.


    :)

    Gilbertson schreef:
    Op zulke momenten voel ik me echt alsof ik het derde wiel ben.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    I never want a dream like this again. Never!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt hoor, fuck you jetlag. Ik ben wakker om half 2 s'nachts. Dat is niet normaal -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nog één week. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik word hier zo kotsmisselijk van. Dit gaat echt leuk worden, verdomme. Wat een kutzooi...


    Caution first, always.