• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt waarom klaag je over dat mensen hetgeen doen wat jij ook altijd doet -.-" fuck logic.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    I love you so so so so so so so so so so so so much. (:


    help

    Waarom kom ik er toch altijd achter wanneer mensen dingen verbergen? Je zei eerst dat je die Tumblr depressief vond en daarom ging ontvolgen, maar nu ik gewoon in je blogroll kijk, zie ik er ook accounts bij staan die alleen maar depressieve dingen posten. Damn girl, nu moet ik ook meer op jou gaan letten en vragen wat er mis is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Typisch dat de net nieuwe users de nieuwe users gaan welkom heten en zeggen dat de nieuwe users met alle vragen naar hen toe kunnen gaan. :W

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 12:01 ]


    26 - 02 - '16

    Hmm, als alles doorgaat zit ik over drie weken meer op de Universiteit Utrecht, dan op school :'D


    Stenenlikker

    Straks fitness, geen zinnnn.

    En toen werd het officieel gepauzeerd. Wel, het was de enige oplossing. :c


    :)

    Gilbertson schreef:
    En toen werd het officieel gepauzeerd. Wel, het was de enige oplossing. :c


    What happend? :c


    26 - 02 - '16

    Lissandra schreef:
    (...)

    What happend? :c

    Ik ben al een jaar ongeveer bezig aan een paar stories van me, die ik echt heel leuk vind om aan te schrijven. Maar ik heb al iets van drie maanden niet geschreven aan die verhalen omdat ik geen tijd heb. Ik heb namelijk zoveel onvoldoendes dat ik blijf zitten als ik zo door ga. :') Pauzeren was de enige oplossing.


    :)

    Gilbertson schreef:
    (...)
    Ik ben al een jaar ongeveer bezig aan een paar stories van me, die ik echt heel leuk vind om aan te schrijven. Maar ik heb al iets van drie maanden niet geschreven aan die verhalen omdat ik geen tijd heb. Ik heb namelijk zoveel onvoldoendes dat ik blijf zitten als ik zo door ga. :') Pauzeren was de enige oplossing.


    Awwh :c
    Da's wel balen!
    Heel veel succes met school


    26 - 02 - '16

    Lissandra schreef:
    (...)

    Awwh :c
    Da's wel balen!
    Heel veel succes met school

    Dankjewel. (:


    :)

    'I think she's hot, and I'm a hetero girl.' -> Ik snap dit soort reacties niet. Doen meiden dat om aandacht van jongens te krijgen?


    You are beautiful, you are love.

    Freakin hell. Rotneus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gwaihir schreef:
    'I think she's hot, and I'm a hetero girl.' -> Ik snap dit soort reacties niet. Doen meiden dat om aandacht van jongens te krijgen?


    Als hetero zijnde betekend het niet dat je niet weet wie knap of sexy is van hetzelfde geslacht. Ik vind dat die mensen daarin ook best hun mening mogen geven.


    Your make-up is terrible

    Lissandra schreef:
    Typisch dat de net nieuwe users de nieuwe users gaan welkom heten en zeggen dat de nieuwe users met alle vragen naar hen toe kunnen gaan. :W

    Doen ze dat serieus? :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.