• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chips, roze koeken, kinder chocolade, manna rijst en cola. Ik zit mezelf echt dood te eten, zoals altijd. *O*

    Ik voel me echt vervangen nu. Je neemt niet eens contact met me op. Hoezo, beste vrienden? Michelle, als je dit leest, ik bedoel jou niet. Jij bent geweldig. <3


    :)

    "It's just one of those days, when ya don't wanna wake up
    Everything is fucked, everybody sucks
    You don't really know why, but you wanna justify rippin someone's head off"


    26 - 02 - '16

    Q doet vervelend. -.-


    kindness is never a burden.

    Sommige mensen hebben altijd wel iets om over te zeiken. Of ze gaan natuurlijk zielig doen. Als ze maar aandacht kunnen krijgen. Bah.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Sommige mensen hebben altijd wel iets om over te zeiken. Of ze gaan natuurlijk zielig doen. Als ze maar aandacht kunnen krijgen. Bah.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nod schreef:
    Q doet vervelend. -.-


    :)

    Ik ben moe (no_chears)

    Castor schreef:
    Ik ben moe (no_chears)


    kindness is never a burden.

    Mensen vinden het niet leuk als je ze uitscheldt, weet je wel. Zeker niet als ze al wekenlang rondlopen met akelige gedachten en neigingen waar niemand ooit over durft te praten. Wie weet rot ik binnenkort inderdaad voor eeuwig op en kom ik nooit meer terug.
    Ik heb het echt zó met jou en met de rest van deze verschrikkelijke wereld gehad. Doei.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je bent zo egocentrisch, urg. Als je jezelf zoveel beter vind, rot dan op, oké?


    kindness is never a burden.

    Verdomme, laptop is gewoon een halfuur bezig zijn trage shit op orde te krijgen. Heb de neiging om het ding keer op keer tegen het bureau aan de slaan.


    You are beautiful, you are love.

    Ik denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt, al vind ik het doodeng...


    Life is hard and then we die

    Gwaihir schreef:
    Verdomme, laptop is gewoon een halfuur bezig zijn trage shit op orde te krijgen. Heb de neiging om het ding keer op keer tegen het bureau aan de slaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    waarom wil adobe flays player niet downloaden grrrr


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I tried so hard and get so far but in the end, it doesn't even matter - Linkin Park