• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    Als hetero zijnde betekend het niet dat je niet weet wie knap of sexy is van hetzelfde geslacht. Ik vind dat die mensen daarin ook best hun mening mogen geven.


    al mocht het niet doe ik dat toch :') al begint het toch aardig vervelend te worden dat ik meteen naar me hoofd krijg dat ik Bi of Lesbisch ben -.-'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Altijd als ik de heledag achter mijn laptop kan zijn al mijn rpg's stil en heel q dood, kan ik helemaal niet achter mijn laptop is alles ineens heel levendig -.-' ik krijg er echt moordneigingen van.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Weird movie. But I kinda liked it, tho.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 13:14 ]


    kindness is never a burden.

    Beifong schreef:
    (...)
    Doen ze dat serieus? :')
    Jup. Zwaar idioot :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Als hetero zijnde betekend het niet dat je niet weet wie knap of sexy is van hetzelfde geslacht. Ik vind dat die mensen daarin ook best hun mening mogen geven.

    Dat ben ik met je eens. Ik zie het alleen best vaak langskomen en vind het opvallend dat ze er altijd bij zetten dat ze een hetero meisje zijn. Daarbij krijgen ze vaak reacties van jongens, zoals 'marry me' en meer van dat soort reacties. Daarom krijg ik de indruk dat ze het alleen maar zeggen om aandacht te krijgen.


    You are beautiful, you are love.

    Ughhh...ik haat ongesteldheid ;-; stomme buikpijn


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sommige mensen moeten echt iets aan hun handschrift doen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aaaah, wat ontzettend vet! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh shit. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nog steeds. Ugh. Fucking jeuk D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben hier nu serieus al sinds vorige week vrijdag mee bezig en ik ben nóg niet klaar. Hopelijk kan ik er vandaag een eind aan maken en beginnen aan de volgende, want ik wordt er he-le-maal gek van. :W


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Misselijk x__x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bad gateway, nóóóóóh. D':

    +

    Het. Is. Af.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 15:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Friends, why you cause stress?


    You are beautiful, you are love.

    Fuck you. Eerst zeggen dat het wel mag, maar nu me zus heeft gezegd dat het wel erg duur is, vind jij het ook ineens duur. Rot toch lekker een eind op, kutwijf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered