• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Ik ben zo blij dat ik tenminste iemand heb die mijn tekortkomingen gewoon kan accepteren en ermee kan leven. Ik heb zoveel mensen ontmoet die er niet mee om kunnen gaan en dat vind ik vreselijk omdat ik er zo weinig aan kan doen en als ik dan bedenk dat jij dat wel kan en me er niet om in de steek laat of er heftig op reageert maakt het me zo enorm gelukkig.



    OT: Straks lekker naar de stad. Heb er zin in! *O*

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 12:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Great. Headache like a motherfacker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stomme verkoudheid (cat)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 15:17 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja, vertel hem maar over wat ik allemaal doe in mijn vrije tijd. Het kan me echt niks schelen wat die gozer van me denkt. Het is niet dat ik nu opeens op het slechte pad ben omdat ik zulke dingen doe.


    Take me to wonderland

    *heeft een wetenschappelijk artikel over Doctor Who, Whovians en shipping gevonden*
    Oh, wat hou ik toch van mijn studie. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Soms moet ik er even lekker uit, om me te herinneren dat mijn leven niet alleen maar uit school bestaat. Ik ben een gelukkig mens als ik die drukte even kan vergeten. Maar damn, hoe moet ik mezelf motiveren als ik niet eens weet of ik het uiteindelijk wel kán? En ik dacht dat ik school 'leuk' zou gaan vinden, ik heb de opleiding immers zelf gekozen.


    You are beautiful, you are love.

    Soms vraag ik me af in welke klas in ben terechtgekomen. Kleine kinderen, gast. Ik schaamde me dood.


    kindness is never a burden.

    Leuke vriendin ben jij zeg. Not. Ik heb echt zo'n gruwelijke hekel aan je.

    Het lijkt wel zomer vandaag. *_*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb zo'n honger T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vandaag viel eigenlijk nog wel mee. Ik heb gewoon de lente/zomer nodig, denk ik...


    Caution first, always.

    Oh, goden, ik ben bang dat het niet goed gaat komen met die presentatie als hij in het publiek zit....


    Stenenlikker

    Wow, dit voelt zo leeg... wel fijn om je nog een keer gesproken te hebben en normaal afscheid te nemen. Wel best emotioneel though.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 17:58 ]