• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil dat je ophoepelt en wel nu.


    26 - 02 - '16

    Ender schreef:
    (...)

    Maar weet je wat het is. Als ik dat pak ben ik alles kwijt, al mijn gesprekken en ORPG's die ik op WhatsApp heb :/
    Das minder ja.

    EDIT: Okay, Telegram is ook een beetje down doordat zoveel mensen overstappen :'D How funny.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 23:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk echt altijd veel te veel na. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ben er echt helemaal klaar mee.


    You are beautiful, you are love.

    AAAAAH. Al die zeikerds op facebook ben ik zo enorm zat.


    26 - 02 - '16


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Weet je – ik kan het alleen, en dat ga ik doen ook ; want, wat heeft het voor zin om moeite te doen op iets wat niet gaat komen en voor iemand wie uiteindelijk niet gaat blijven?

    Live ya lifeeeee.


    Huilen.


    26 - 02 - '16

    If you're happy and you know it, clap your hands! *clapclap*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Néé hè?!
    Whatsapp doet het weer en ik was net zo aan het genieten van m'n rust :c


    26 - 02 - '16

    Ender schreef:
    If you're happy and you know it, clap your hands! *clapclap*



    kindness is never a burden.

    Dat was echt het liefste dat iemand ooit tegen mij gezegd heeft. En nu weet ik niet wat ik moet zeggen omdat ik helemaal niet goed ben met gevoelens enzo.

    Whut. :'D
    Oh god...

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 23:44 ]

    Nod schreef:
    (...)


    You just made me afraid turning of the lights... :|


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    (...)
    You just made me afraid turning of the lights... :|


    Niks engs aan Heath Ledger. (:

    See, he's a nice, handsome fella.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 23:50 ]


    kindness is never a burden.