• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.



    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | LegoIas
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun

    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | xxjiggerxx
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings

    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!

    het idee komt van fergie
    fergie

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 14:22 ]

    Njall

    Ik hield een hand sterk tegen mijn ogen aan en een arm omklems mijn buik. Ik kijk voor zihtig door mij ogen en kort zie ik hoe Lulu bij een muur staat. lijf van hem af, gestoorde psychopaat! Ja, ik had het tegen jou bitch! Het is maar goed dat je klotevriendje dood is getrapt, dan voel jij eens hoe pijn voelt. Ken je dat woord? Pijn? Nou, nu wel. Wat jij voelt is pijn. Wat je ons allemaal nu aandoet.' schreeuwt ze. ' Lulu nee' breng ik zvachtjes en vol pijn uit. Ik begin weer hard te hoesten van buikkrampen en begin daarna luidruchtig overtegen. Mijn mond vulde met de ranzigw bloedsmaak. tranen beginnen te lopen. Nu kon me alles aangedaan worden. Mijn ogen openen deed veel te veel pijn en ik was zo zwak als wat . Als iemand me ee paar stevige klappen of trappen eeft was ik volgenss mijn al weg. en dat was Pyro dus van plan. ' Lu zoeg voor Li als ik het niet kan" smeek ik haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Plots klinkt er een zachte stem. 'Lulu nee…' Ik liep naar hem toe en trok hem in een knuffel, hij had het wel nodig. Misschien zou hij wel sterven, dat mocht niet gebeuren. Al zou ik ervoor naar China moeten krúípen, wat niet zo snel gaat, Niall zou niet sterven. Ik zou er mijn roem voor opgeven, ik zou mijn leven ervoor opgeven. Niall mócht niet sterven. Níémand van ons mocht sterven. Behalve Pyro, Tate en Antonio's kleine klotebroertje, die mochten hun vriend Antonio volgen. Plots begint Niall te hoesten, vol pijn en even later kotst hij ook zijn maaginhoud eruit. Normaal gesproken zou ik het vies vinden, maar nu maakte het niks uit. Even later begon de zielige jongen te huilen, opnieuw trok ik hem in een knuffel. 'Lu, zorg voor Li als het niet kan.' Eigenlijk was het wel grappig. Li en Lu, Lu en Li. Kappen Lulu, er is iets vreselijks aan de hand. Wat was ik in godsnaam aan het doen? Ik moest Niall helpen in misschien wel zijn laatste uren. Maar dat ging niet gebeuren. 'Dat zal ik doen Niall, maar je gaat dit overleven.' Ik keek de jongen aan, zelfs al had hij zijn ogen dicht. 'Nialler, wat moet ik voor je doen zodat je in leven blijft?' Ik schudde hem door elkaar, zodat hij wakker zou blijven. 'Niall ga niet dood! Alsjeblieft!'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan
    Ik voel de warme zachte armen van Lulu om me heen in een knuffel te trekken. Toen ik had overgegeven en begon te huilen van pijn en ellende trekt ze me op nieuw in een knuffell. Ik merk dat ze even niet reageert en waarschijnlijk was ze in gedachte verzonken. 'Dat zal ik doen Niall, maar je gaat dit overleven.' Zegt ze me iets wat dwingend, Ik kreeg weer een klein beetje hoop dfoor haar. Ze ging mij helpen al zou het als het aan Pyro lag een lange en vooral pijnlijke dood woorden. Dus waarschijnlijk dat hij me beetje voor beetje erg ging toetakelen voor hij mij zou laten sterven. En misschien liet hij me wel niet sterven. Misschien vond hij het idee dat dit alles en het moorden van zijn vriend mij voor de rest van mijn leven ging achtervolgen veel leuker. En dan wist ik niet met wat ik fijner af zou zijn. De dood en nooit meer mijn ouders en neefje en lads hebben gezien en de kans dat Li agressief werd of dat ik bleef leven maar dit alles achtervolgde. 'Nialler, wat moet ik voor je doen zodat je in leven blijft?' Ik knipper kort mijn ogen. Ik was aan het weg zakken ik voelde het gewoon. 'Niall ga niet dood! Alsjeblieft!' smeekt ze me. 'w-wa-water' breng ik fulisterend en schor met een zwakke stem uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Ik wachtte op wat Niall ging zeggen, of was hij al dood? Nee, dat mocht niet! Al zou ik de hele tent bij elkaar moeten schreeuwen, Niall zou blijven leven. Nog een harde klap en hij was kansloos. Dan was hij… ik slikte even, dan was hij dood. 'W - wa - water…' stotterde hij schor. 'Val niet om.' zei ik snel, waarna ik wees naar de muur, waar de jongen zich aan vast kon houden. Toen sjeesde ik snel weg, om vier flesjes water mee te nemen. Vlug opende ik er eentje, die ik in Niall's handen drukte. 'Drinken.' beval ik. Plots kreeg ik een idee. Ik opende een van de andere flesjes en goot dit over zijn hoofd. 'Sorry Niall, maar ik ga het niet laten gebeuren dat jij doodgaat.' zei ik snel. Het mocht niet. Op dit moment besefte ik me dat ik er echt alles voor zou doen. Ik wist dat ik nog wel zwak was, maar niet zo erg als hiervoor. Plots was er een nieuwe energie in mij opgewekt, simpelweg omdat ik een vriend niet dood wilde laten gaan.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan

    . 'Val niet om.' zegt ze nadat ze blijkbaar door kreeg dat ik niet lang meer had als er niets zou gebeuren. Waarschijnlijk had ik een een bloedwond in mijn lichaam althans dat leek me logisch na al dat bloed wat ik spuugde n ede harde klappen. Ik krijg vaag mee dat ze naar een muur wees maar ik lag op de grond du sik bleef ook liggen 'Drinken.' beveelt ze me als ze en flesje in mijn handen drukt. Hulpeloos kijk ik haar aan in zovere het gaat. Mijn kracht was op. Ze moest me helpen met drinken anders werd het hem niet. Ik had nog wel wat kracht maar die wou ik bewaren. Voor nu bleef ik gewoon levenloos liggen om mijn kracht te gebruiken om wat fitter te proberen te worden. Ineens voel ik koud water over mijn hoofd druppen en het voelde fijn aan'Sorry Niall, maar ik ga het niet laten gebeuren dat jij doodgaat.' zegt ze snel. ik glimlach zwak . 'ogen koud' mompel ik lekker vaagjes. Het flesje en het water was koud. TOen ze de water liet stromen over me voelde het heel erg fijn aan mijn ogen. 'd-d-d-douche' fluister ik. Als ze de felsjes beawardde voor te drinken en me bij de douche legde dan kon ze me met de douche bij bewustzijn houden. Ik voel hoe ik langzaam weer begin weg te zakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall glimlachte zwak, een goed teken, hij was niet dood. 'Ogen koud…' mompelde hij vaagjes. Oké, misschien toch een minder goed teken! Ik bedoel, de Niall doe nog niet aan het sterven was, was wel gek, maar praatte niet zoals nu. Het lukte hem niet om te drinken. 'Oh sorry!' schrik ik, ik was volledig in paniek. Volgens mij moest alles tegelijk en ik zou het nog doen ook, als Niall maar bleef leven. Ik ging naast hem zitten en hielp hem wat overeind. 'Ik help je wel.' Langzaam bracht ik het flesje water naar zijn mond en goot het drinken erin. 'D - d - d - douche.' probeerde Niall duidelijk te maken. 'Oh ja, tuurlijk.' zei ik vlug en sleepte de jongen over de grond, naar de douchecabine. Ik probeerde het zo snel, maar ook zo voorzichtig mogelijk te doen. Als hij nog maar een beetje pijn zou lijden, zo hij misschien sterven. Ik legde hem onder de douchekop en zette de kraan aan. 'Moet ik nog wat voor je doen?' vroeg ik. 'Alsjeblieft Niall, zeg hoe ik je in leven kan houden.'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan

    'Oh sorry!' hoor ik ineens en alles word even wat helderder maar nu treed een heftige hoofdpijn op. Ik voel hoe ze mijn slappe lichaam wat omhoog helpt 'Ik help je wel.' Langzaam brengt ze het flesje naar mijn mond en het water wat ook naast mijn mond drupt voelt goed aan, het water wat ik doorslikte was heerlijk Eindelijk wat vocht. Ik voelde me gelijk een klein beetje beter 'Oh ja, tuurlijk.' zegt ze gestrest, ze was bang dat ik weg zou gaan merkte ik. Ik voel hoe ze me versleept en al snel voel ik verkoelend water over mijn lichaam heen stromen en ik slaak een zuchtje. Langzaam haal ik mijn hand van mijn ogen en met open ogen laat ik het water er in stromen en ik merk dat mijn ogen minder pijn doen. Mijn hoofd werd wat helderder door het koude water. 'Moet ik nog wat voor je doen?' vraagt ze me 'Alsjeblieft Niall, zeg hoe ik je in leven kan houden. 'blijf bij me' zeg ik nu al wat met een iets sterkere stem. VOor drinken deed ik gewoon mijn mond wat open, al wist ik niet of dit wel drinkwater was. Ik had ook wel door dat ik niet te lang onder de ijskoude douche moest blijvenn, dan zou ik onderkoeld raken. Maar ik nam aan dat ze wel door had dat water mijn ogen qua pijn verminderde dus dat als ze me eronder uit haalde dat ze iets vochtigs op mijn ogen legde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall geeft meteen antwoord op mijn vraag, gelukkig, hij is er nog steeds. Tot nu ging het hartstikke goed. Als hij zo door bleef gaan, haalde hij het nog ook. 'Blijf bij me.' zei hij. De jongen klonk al een stuk sterker, het gaf me hoop. Van binnen deed ik een dansje, dat liet ik natuurlijk niet zien want de jongen was nog wel in levensgevaar. 'Dat doe ik toch?' glimlachte ik bemoedigend, waarna ik naast hem ging zitten. Wat kon het schelen dat ik nat werd, ik had het ook wel een beetje nodig. Niall natuurlijk meer dan ik, hij was op dit moment mijn belangrijkste prioriteit. Ik bleef maar bij hem zitten, keek hem enkel glimlachend aan, om hem te laten weten dat het wel goed kwam. Ik wist niet hoe, of wanneer, maar dit drama kwam wel goed. Misschien was het een droom? En we hadden natuurlijk ook nog vrienden en familie die ons gingen zoeken, dat mochten we niet vergeten. Ik hield Niall goed in de gaten, of er niets onheilspellends van zijn gezicht af te lezen was. Het zou natuurlijk kunnen dat hij het koud kreeg, of iets anders wilde. 'Niall, gaat het?' vroeg ik zachtjes. 'Als ik iets moet doen, moet je het zeggen, hè?'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    NIall Horan

    . 'Dat doe ik toch?'zegt ze glimlachend en gaat naast me zitten.Ik sluit mijn ogen die nu amper pijn deden maar het water erin was nu een beetje irritant. Zelf werd ze ook zijknat maar ze zag er niet uit alsof het haar wat boeide.. 'Niall, gaat het?' vroegze me zachtejs. De hele tijd voelde ik haar blik op mijn gezicht branden. Ik knik 'Ik voel me al wat beter' zeg ik eerlijk 'Als ik iets moet doen, moet je het zeggen, hè?' Ik knik. ' Wil je ehh me eronder uit halen ik krijg het koud en ehh een natte doek voor over mijn ogen' zeg ikz achtjes. Nu had ik het nog geen koud maar ika voelde het al wel aankomen en ik wou dat Lulu de tijd had om mij rustig te kunnen verplaatsen. En daarbij een onderkoeling kon ik niet bebruiken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall knikte. 'Ik voel me al wat beter.' Ik zuchtte opgelucht, even hiervoor had hij nog moeite met het zeggen dat zijn ogen pijn deden. Het gaat dus goed met hem, gelukkig. Ik kon het echt niet gebruiken dat één van deze mensen hier zou overlijden, dan zou ik waarschijnlijk zelfmoord plegen. Nah, Antonio was dood, maar dat was zeer zeker geen rede om een eind aan mijn eigen leven te maken. Meer een rede om een vreugdedans te doen. Niall knikte opnieuw toen ik zei dat als hij iets nodig had, hij me moest roepen. Dat was zeker een belangrijk punt. Als hij pijn had, wilde ik iets voor hem doen. Als hij pijn had, zou ik de hele LEHBO - Lulu's Eerste Hulp Bij Ongelukken - opnieuw ingeschakeld. 'Wil je eh… me eronderuit halen, ik krijg het koud en eh een natte doek voor over mijn ogen.'
    'Natuurlijk!' riep ik gestrest, waarna ik snel de kraan uitdraaide en Niall onder de douche vandaan sleepte. 'Sorry, ik ben nou eenmaal niet de sterkste.' vertelde ik. Dit was al zo sinds ik klein was, ik had nooit echt zin om iets aan sport te doen. Nu was ik nog steeds te lui ook maar een beetje aan training te doen. Ik danste soms een beetje in de series waar ik in speelde, dat was vast ook sport. Toen ik Niall tegen een muur aan had laten leunen, snelde ik naar de kraan om daar een doekje te pakken en deze nat te maken. Even later kwam ik terug bij de arme jongen en ging naast hem zitten. 'Hier.' zei ik en ik duwde de doek in zijn handen. Ik wist niet waar het precies pijn deed bij zijn oog, dus zou hij het doekje er zelf op moeten leggen, of hij moest het aanwijzen. 'Moet ik nog iets doen?' Niet dat ik niks meer voor hem wilde doen hoor, op dit moment was het — het belangrijkst dat de LEHBO klaar zou staan voor Niall.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan
    Doordat ik nu beter al kan praten lijkt Lulu heel erg opgelucht wat ik begrijp. Als ik vraag of ze me van de douche weg wilt halen knikt ze gelujk " tuurlijk" gelijk begint ze als een gestreste kipb zonder kop de douche uit te zetten en neemt me beet en daarna begint ze met me te verslepen. Al snel zet ze me een beetje tegen de muur omhoog wat voor mik fijn was. Heel de tijd liggen was niet bepaald fijn. 'Sorry, ik ben nou eenmaal niet de sterkste." ik gljmlach geruststellens. " het geeft niet' glimlach ik.
    Ze snelt daarna gelijk naar de douhe voor een doekje. Ik sluit mijn ogen diebweer stevig beginnen te prikken de vinger in mn ogen kwamen echt heel hard aan en nog steeds zag ik daardoorbwat vlekjes. Het ergste wat er kon gebeuren was dat ik blind zou worden als ik niet dood ginf. Ik voel iets nats in mn handen en met trillende handen van vermoeidheid en inspanning leg ik het doekje over mijn ogen alspf ik een slaap masker op heb. Al snel laat ik mn handen terug zakken. Moet ik nog iets doen?' ' ik schud mijn hoofd en moe blijf ik liggen terwijl ik langzaam begin te rillwn van mijn natte kledij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall schudde zijn hoofd. Gelukkig, hij was tevreden. Hij zou vast nog wel pijn hebben, daar kon ik niets aan doen. Maar hij keurde dit volgens mij wel goed. Hopelijk. Eigenlijk was ik nu wel een beetje klaar met de jongen verslepen, niet dat hij meer woog.dan het gemiddelde gewicht van een jongen van zijn leeftijd. Ik ging naast hem zitten, leunde tegen de muur en wachtte. Geen idee waarop. Op Niall, die zou zeggen dat hij iets nodig had, of op een van onze kloteontvoerders, die me zouden martelen omdat ik een goede vriend had geholpen. Nou ja, ik zag iedereen als een goede vriend. Ik kende Niall niet eens goed.
    Plotseling begon de jongen te trillen, ik schrok op. 'Je hebt het natuurlijk koud!' constateerde ik. 'Niall ik wil je kleren wel uitdoen en je - je vest aantrekken, maar jij moet eerst zeggen of je dat oké vindt.' Ik keek naar Niall's vest, dat nog steeds om mijn voorheen bloedende pols zat.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    -ik zal zo weer posten-

    Niall

    Ik lag inmiddels geerlijk tegen dw muur maar bibberde. . 'Je hebt het natuurlijk koud!' constateerd ze en ik knik. 'Niall ik wil je kleren wel uitdoen en je - je vest aantrekken, maar jij moet eerst zeggen of je dat oké vindt." ikglimlach even. Het was fijn dat zw rekening hield met mijn privacy en gevoelens. Ik knik " je mG me uit kleden maar mijn boxer houd ik wel aan. Misschien kan mn broek drogen' stel ik voor. De vermoeidheid slaat toe terwijl Lulu voorzuchtig mijn shirt sokken broek en schienen uitdoet en de vest met wat bloed bij me aandeed. Dankbaar kijk ik haar aan. Ik was vergeten of er sekentjes waren anders konden die om mijn benen gewikkeld worden. Of misschien wilde Liam zijn vest uitlenen aan mij. Ik merk dat ik moe begin te worden en verschuif mijn hoofd op de schoot van Lulu. Met een opgekrulde lichaam vallen mijn ogen moeizaam dicht en zak ik in een diepe verdiende slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall glimlachte even en knikte. 'Je mag me uitkleden maar mijn boxer houd ik wel aan. Misschien kan m'n broek drogen.' Ik knikte, goed idee. Bang dat ik hem pijn zou doen, trok ik Niall's kleren uit en wikkelde zijn vest van mijn pols af. Ik duwde hem iets naar voren en trok het vest bij hem aan. 'Sorry dat er nog wat bloed aanzit, maar het is opgedroogd hoor.' Gadverdamme, dat klonk echt heel vies. De hele tijd keek Niall me dankbaar aan, de LEHBO had zijn werk weer gedaan. De jongen zou wel moe zijn, mijn oogleden begonnen ook al zwaar te worden. Snel rende ik met Niall's broek naar Pyro en drukte deze in haar handen. 'Dit is Niall's broek, zou je hem willen verwarmen? Hij heeft het een beetje koud.' zei ik brutaal. Een beetje koud, dat was nog zwak uitgedrukt. De jongen voelde ijskoud aan, alsof hij een dag in de vriezer had gelegen. Snel liep ik weer naar Niall, no way dat ik hem alleen zou laten, nu hij zo zwak was. Ik liet me opnieuw tegen de muur aanzakken en voelde hoe Niall zijn hoofd op mijn schoot legde. 'Welterusten. Droom maar over…' Mijn moeder zei altijd "droom maar over je meisjesdroom", maar dat kon ik natuurlijk niet zeggen. En "jongensdroom" klonk een beetje kinderachtig. 'Iets leuks.' zei ik dan maar, maar tegen die tijd was Niall al in slaap gevallen. Ik sloot mijn ogen ook, ik kon elk minuutje slaap nu wel gebruiken.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa