• Ik heb 'm al, lol. Ik wou graag een foto-agenda, alleen die zijn best duur, je bent zo twintig euro kwijt, wat ik vrij veel vind. Dus ik dacht: die agenda's van de Hema met insteekhoesjes zijn altijd snel weg, dus ik koop 'm alvast. Daar ben ik best blij mee, ik heb een heel leuke, met een leuke achtergrond, genoeg ruimte en ik heb 'm al wat ''eigen'' gemaakt.
    Op de voorkant een plaatje met de tekst: ''HAPPINES CAN BE FOUND, EVEN IN THE DARKEST OF TIMES. OF ONE ONLY REMEMBERS TOT TURN ON THE LIGHT.''
    En dan de andere kant van de insteekhoes van de voorkant een plaatje met HP cupcakes, 1D en een fotoshoot met de Twilight cast en zo'n plaatje waar Taylor de lucht in springt met een gekke bek, lol. [:
    En er staat ook een plaatje ingeplakt met Darth Father die een HP boek leest, lol. [:

    Zo, welke agenda willen jullie kopen of laten maken? Of hebben jullie er al een en wat voor een dan? :3

    Edit: ik heb geen plaatje van de agenda, jammer genoeg. Voor degene die recent een Hema filiaal hebben bezocht: hij is met rozen en een roze ringband, en een wit met licht roze achtergrond van binnen. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Reminds me dat ik ook maar weer snel naar de Hema moet voor zo'n agenda.
    En dan vol stoppen met kpop, can't help it (cat)

    edit; lol typo

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 20:27 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wij krijgen er eentje op school, dus koop ik er geen. [:


    comfort in c h a o s

    Jap, ik wil ook zo eentje voor volgend jaar! Die dingen zijn leuk èn handig


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik had die ook dit jaar. Na twee maanden was hij helemaal kapot. Gebruik de hoesjes niet als onbewuste opbergplek, dat kunnen de ringen niet aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    Ik had die ook dit jaar. Na twee maanden was hij helemaal kapot. Gebruik de hoesjes niet als onbewuste opbergplek, dat kunnen de ringen niet aan.


    Onbewuste opbergplek? Ik doe er gewoon plaatjes in lol, maar die van mij overleeft, ik heb een te grote tas waar ik wel een geisloeerd vakje voor haar vind. [:
    Kpopkiddo; But kpop os nais, haha! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    Kpopkiddo; But kpop os nais, haha! [:

    Lol kpopkiddo :'] Ja, maar velen zijn het niet eens


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    (...)
    Lol kpopkiddo :'] Ja, maar velen zijn het niet eens


    Precies, ik luister alleen dan 2NE1, maar deze style is ontzettend vernieuwend, wat het ook leuk maakt. Maar ja, andere mensen begrijpen niet hoe ik de hele dag door Harry Potter themes op mijn cd kan luisteren. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik koop gewoon een merk ding :P Converse ofzo


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nice! ;]

    Ik denk dat ik weer de CosmoGIRL!-agenda ga kopen. Die had ik dit jaar ookal en die was wel leuk ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga er eentje via Hema maken (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Symphonia schreef:
    (...)

    Precies, ik luister alleen dan 2NE1, maar deze style is ontzettend vernieuwend, wat het ook leuk maakt. Maar ja, andere mensen begrijpen niet hoe ik de hele dag door Harry Potter themes op mijn cd kan luisteren. [:

    Lol, er is zo'n Koreaanse serie die City Hunter heet. Ik was m e g a verslaafd en had toen de cd met de instrumentale themes gedownload en ik kan er gewoon naar luisteren. Eentje staat zelfs bij m'n 25 meest afgespeelde nummers (cat) Dus ik snap op zich wel dat je er naar kan luisteren :']


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    (...)
    Lol, er is zo'n Koreaanse serie die City Hunter heet. Ik was m e g a verslaafd en had toen de cd met de instrumentale themes gedownload en ik kan er gewoon naar luisteren. Eentje staat zelfs bij m'n 25 meest afgespeelde nummers (cat) Dus ik snap op zich wel dat je er naar kan luisteren :']


    Haha, zoek A Window To The Past, Fawks The Phoenix, The Knight Bus en Hedwig's team op en je bent verlsaafd. :9~

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 20:48 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Onbewuste opbergplek? Ik doe er gewoon plaatjes in lol, maar die van mij overleeft, ik heb een te grote tas waar ik wel een geisloeerd vakje voor haar vind. [:
    Kpopkiddo; But kpop os nais, haha! [:


    Tja, ik ben niet zo geordend en als het in mijn agenda zit raak ik het niet kwijt, er zitten ook foto's in hoor onder alle zooi bestaad uit skittle zakjes, m&m papiertjes, bankafschriften, so's en pw's, stencils etc.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Tja, ik ben niet zo geordend en als het in mijn agenda zit raak ik het niet kwijt, er zitten ook foto's in hoor onder alle zooi bestaad uit skittle zakjes, m&m papiertjes, bankafschriften, so's en pw's, stencils etc.


    Lol, die prop ik in mn tas haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik doe denk ik de allergoedkoopste van de V&D, die voldoet al jaren prima.


    I am an idiot, I move.