• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.



    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | LegoIas
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun

    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | xxjiggerxx
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings

    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!

    het idee komt van fergie
    fergie

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 14:22 ]

    Matteo Giovanni

    'Vieze, vuile klootzak die je bent!' Ik lach hoewel ik weet dat dit soort dingen mij raken. Mensen kunnen je hart niet breken zolang ze denken dat je er geen hebt. Maar die heb ik zeker wel en dat weten ze goed. Maar er zijn twee kanten van mij. De ene houdt van zijn familie en wil niemand pijn doen. De andere heeft nergens problemen mee. Zelfs moorden gaat hem niet te ver. Misschien is er sprake van een gespleten persoonlijkheid maar dat maakt me helemaal niks uit.
    'Words can't hurt me,' zeg ik simpel. Mijn handen ballen zich tot vuisten terwijl ik rustig ga zitten. Ik verveel me kapot hier. Eigenlijk wil ik Antonio een fatsoenlijke ristplaats geven, hem met eer begraven. Want dat veredient hij, hoewel deze mensen dat nooit to zullen geven. Hij was een geweldige man en ik bewonder hem nog steeds.


    Spoiler alert: you will save yourself