• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.



    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | LegoIas
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun

    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | xxjiggerxx
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings

    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!

    het idee komt van fergie
    fergie

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 14:22 ]

    -okee, maar ik denk(hoop) dat het probleem opgelost is-

    -ja we kunnen een keertje bijna ontsnappen-

    Selena Gomez

    Ik was nog verward van wat er allemaal gebeurde. Niall begon opeens te schreeuwen en ik schrok me te pletter. Ik had medelijden met die jongen. De tranen begonnen als watervallen naar beneden te stromen. Ik wist wat iedereen hier doormaakte. Ik wist dat iedereen hier weg wilde. Niall die begon te schreeuwen om liam. En als geroepen kwam liam eraan. Ik liep of beter gezegd kroop er ook naar toe. ‘niall rustig maar we komen hier wel uit ik beloof het je’ suste ik gerustellend. Ik wist niet of ik het zelf kon geloven, maar daar dacht ik nu niet aan. ik wilde hoop houden. Ik herinnerde mij het balkon waar ik vast zat. Als we een touw hadden konden we heel misschien weg .’ik weet misschien iets, maar dan hebben we wel touw nodig’ zei ik zonder erbij na te denken. Als het mis zou gaan zou ik mezelf opofferen. Het was mijn idee, dus ik zou de schuld op me nemen.

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall smeekte me haast om te blijven, wat er heel schattig uitzag. Dat kon ik wel zeggen, maar de arme jongen werd helemaal gek. Echt héél zielig. Ik knuffelde hem en veegde zijn tranen weg. 'Niet meer huilen, ik ben er…' zei ik zachtjes, maar hard genoeg dat Niall het kon verstaan. Ik dacht dat hij liever wilde dat Liam hem verzorgde, maar de LEHBO werkte dus ook redelijk goed. Oké, geen tijd voor grapjes. 'niall rustig maar we komen hier wel uit ik beloof het je.' zei Selena plotseling. Ik wist niet of ik het moest geloven, maar voor Niall was het goed. 'Ik weet misschien iets, maar dan hebben we wel touw nodig.' opperde ze, waarbij ik een geweldig idee kreeg. Ik zou er veel pijn voor lijden, maar als we hieruit kwamen kon ik, en daarbij iedereen, naar het ziekenhuis voor verzorging. 'Ik weet hoe.' zei ik simpel. 'HÉ MATTEOGAST.' riep ik. 'WAT NIALL AL ZEI, JE BENT EEN FUCKING ASSHOLE, DIE ALLEEN MAAR ZIELIG DOET. JE BENT GODVERDOMME GEWOON TERINGSLECHT. JA, DAN BEN IK MAAR BRUTAAL. DESNOODS MARTEL JE ME DOOR ME VAST TE BINDEN EN ME VERROT TE SLAAN, OFZO.' Als hij dat zou doen, hadden we een touw.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Veel plezier met ontsnappen maar ik ga ze niet achterna
    Sorry maar ik heb een hekel aan dat soort ontsnappingsacties


    Spoiler alert: you will save yourself

    selena gomez

    ‘ik weet hoe’ zei Lulu opeens. 'HÉ MATTEOGAST.' Schreeuwde ze opeens. Ik wist niet waar ze mee bezig was. 'WAT NIALL AL ZEI, JE BENT EEN FUCKING ASSHOLE, DIE ALLEEN MAAR ZIELIG DOET. JE BENT GODVERDOMME GEWOON TERINGSLECHT. JA, DAN BEN IK MAAR BRUTAAL. DESNOODS MARTEL JE ME DOOR ME VAST TE BINDEN EN ME VERROT TE SLAAN, OFZO.' Schreeuwde ze verder. Ik snapte haar doel, als ze werd vastgebonden met een touw hadden we een touw, maar dit mocht niet gebeuren. Ik zou er persoonlijk verzorgen dat het niet gebeurde.’Lulu Niall heeft jou meer nodig hij mag mij verrot slaan, let goed op de rest. Er is een balkon ergens als je daar naartoe gaat en dat touw vastmaakt kan je zo naar buiten’ zei ik zachtjes tegen haar.’Matteo doe lulu en de rest niks martel mij maar je mag alles met mij doen, maar laat de rest even met rust, dan zal ik vrijwillig gemartelt worden’ riep ik. Ik kon het niet maken dat ik andere zou zien lijden.

    -ik ga doeii-

    Niall Horan

    Ik zie sat Lulu me even aan kijkt en daarna kbuffeld ze me. . 'Niet meer huilen, ik ben er…" ik knik zachtjes. niall rustig maar we komen hier wel uit ik beloof het je.' zegt Selena maar ik schudde mijn hoofd. We zaten hier nu al zo erg lang mijn hoop en energie pm te overleven was helenaal op. d. 'Ik weet misschien iets, maar dan hebben we wel touw nodig.' hoor ik iemand zeggrn. Ik sluit mijn ogen en kruip verder tegen Liam aan . Ik weet hoe.' zei ik simpel. 'HÉ MATTEOGAST.' riep ik. 'WAT NIALL AL ZEI, JE BENT EEN FUCKING ASSHOLE, DIE ALLEEN MAAR ZIELIG DOET. JE BENT GODVERDOMME GEWOON TERINGSLECHT. JA, DAN BEN IK MAAR BRUTAAL. DESNOODS MARTEL JE ME DOOR ME VAST TE BINDEN EN ME VERROT TE SLAAN, OFZO.' mijn ogen schieten open en ik begin weer te huilen. ' nweee Lulu nee neenneen" snik ik. Lulu mocht noet weg. Helemaal niemand mocht weg. Ik zie dat Selena wat zegt tegen Lulu. .’Matteo doe lulu en de rest niks martel mij maar je mag alles met mij doen, maar laat de rest even met rust, dan zal ik vrijwillig gemartelt worden' ik snik hatd ' nee Selena jij niet nee alsjeblieft denk aan Justin" huil ik iverstuut


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    | Zal ik Kaya maar het slachtoffer laten zijn? Dan kan het trio gelukkig met zijn drieën verder leven. Daarbij heb ik wel even zin in actie :') |


    That is a perfect copy of reality.

    Matteo Giovanni

    Ik zucht en laat al het geschreeuw maar over me heen lopen. 'Als jullie het zo willen spelen, dan kan ik dat ook,' mompel ik. De 'vriendelijke' blik op mijn gezicht maakt plaats voor een woedende blik. Ik loop naar de keuken om het grootste keukenmes te zoeken en vind het vleesmes. Ik loop de kamer weer binnen en mijn oog valt op een actrice. Kaya heet ze volgens mij. Ik loop naar haar toe.
    'Hallo Kaya. Ik zie dat jou familie nog niks voor jou betaald heeft. Misschien moeten we ze even ervan overtuigen dat we jou echt hebben.' Ik pak een enveloppe en haar hand en leg ze op hetzelfde tafeltje. Het mes hou ik boven haar hand en in een keer hak ik haar pink eraf. Ik laat de pink in de enveloppe rollen zodat mijn DNA er niet op zit en trek plastic handschoentjes aan. Die moet je eigenlijk altijd bij hebben. Ik schrijf een briefje en stop dat erbij.
    'Die doe ik morgen wel op de post.' Ik loop naar de keuken om het mes schoon te maken en stop het mes daarna terug. Ik loop weer terug en de deur van de keuken blijft op slot zodat niemand bij de messen kan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    | Zit Kaya nu in de keuken vast? :'D |


    That is a perfect copy of reality.

    Oh nvm


    That is a perfect copy of reality.

    Kaya Scodelario

    Ik erger me kapot aan het geschreeuw van de anderen. Stelletje kleuters. 'Als jullie het zo willen spelen, dan kan ik dat ook,' mompelt een van de ontvoerders dan ook. De 'vriendelijke' blik op zijn gezicht maakte plaats voor een woedende blik. Hij loopt weg naar de keuken en loop tde kamer weer binnen met een mes in zijn handen. Zijn blik valt op mij. Hij loopt naar mij toe.
    'Hallo Kaya. Ik zie dat jou familie nog niks voor jou betaald heeft. Misschien moeten we ze even ervan overtuigen dat we jou echt hebben.' Ik kijk even angstig. Hij pakt een enveloppe en mijn hand en hij legt ze op hetzelfde tafeltje. Het mes houdt hij boven mijn hand en in een keer hakt hij mijn pink eraf. Ik gil het uit van de pijn en kijk huilend toe hoe het bloed eruit gutst. Hij laat de pink in de enveloppe rollen zodat zijn DNA er niet op zit en hij trekt plastic handschoentjes aan. Hij schrijft een briefje en stopt het erbij.
    'Die doe ik morgen wel op de post.' Hij lootp naar de keuken om het mes schoon te maken en stop het mes daarna terug. Hij loopt weer terug en de deur van de keuken blijft op slot zodat niemand bij de messen kan. Ik pak mijn hand met mijn afgehakte pink en al snel ligt mijn hand vol bloed. Ik schreeuw het weer uit en begin weer te huilen. 'Vieze, vuile klootzak die je bent!' roep ik boos naar hem. [/i]


    That is a perfect copy of reality.

    en hij loopt weer dood=( iemand zin in 1 op 1 rpg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja hoor