• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.



    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | LegoIas
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun

    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | xxjiggerxx
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings

    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!

    het idee komt van fergie
    fergie

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 14:22 ]

    Niall Horan

    Ze had me wat tegen de muur gelegd en begon me met uitklwden. Door de kou voelde ik me eigenlijk niet ongemakkelijk en ze deed het ewoon op een manoer waarbij je vielde dat ze respect had. Sorry dat er nog wat bloed aanzit, maar het is opgedroogd hoor.'  zegt ze als ik de trui aan hwb. Ik haal mijn schouders op. Beter iets dan niets. Ik zie haar met mijn broek naar Pyro rennen en de broek in haar handen duwen. Dit is Niall's broek, zou je hem willen verwarmen? Hij heeft het een beetje koud." daarna loopt ze terug. Een klein lachje om mijn mond vwrschijnt door haar brutaliteit. Ze streelt een beetje door mijn haren 'Welterusten. Droom maar over ik hoor haar vaag way mimpelen maar ik sliep al. " Liam lag bebloed voor mn neus. Snel ren ik naar hem en voel dat hij dood is. Hard barst ik in huilen uit en hoor Antonios broer. ' dan had je Antonio niet moeten vermoorden" ik zie dat hij iemand in zijn armen vast heeft. Ook iemand die dood is. Langzaam herken ik de persoon als mijn broer. " Meee' schreeuw ik hard . Plots bem ik omringd met lijken. Lijken van vrienden en familie. Maar het ergste. Mijn ouders , de lads en Theo mijn eenjarig neefje lagen aan mn voeten' huilend en schreeuwend schiet ik obereind wakker terwijl mijn adem ejaagd gaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Ik lag in een vredig parkje. Om me heen lag gras en roze bloemetjes. Erg vredig. Ik glimlachte, al herinnerde ik me niet hoe ik hier was gekomen. 'Lulu, doe je mee met tikkertje?' vroeg een bekende stem. Ik kwam omhoog en keek in de bruine ogen van Max. Hij was alleen wat klein. Ik bekeek mijn handen en zag dat ik hele kleine handjes had. Ik was jong. Ik zag dat mijn roze jurkje rond mijn tengere lichaampje was gewikkeld. Ik knikte en trok mezelf omhoog. 'Jij bent hem!' gil ik. 'Mag ik tien seconden uit -' Plots begon Max te gillen en te schreeuwen, enkel klonk het niet als hem. Het klonk als...

    Ik schrok op. Niall was degene die schreeuwde. Direct sloeg ik mijn armen om de jongen heen. 'Had je een nachtmerrie...?' vroeg ik, terwijl ik de jongen wilde sussen.


    (Ik kan niet zien of mijn post lang genoeg is, sorry als dat niet zo is.)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 12:17 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall

    Terwijl ik met grote ogen, snelle ademhaling en tranen op mijn wangen rond kijk voel ik de armen van LUlu om me heen. Had je een nachtmerrie...?' v vraagt ze me bezorgd en ik knik. 'Liam, hij was dood mijn hele familie, de lads mijn neefje van een iedereen de lijken het was wraak voor Antonio' snik ik vereward en gebroken. SNikkend sla ik mijn armen om LUlu en leg mijn hoofd op haar schouder terwijl ik rustig probeer te wroden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall durfde gelukkig te vertellen over zijn nachtmerrie, ikzelf vind dat altijd erg moeilijk om over te praten. 'Liam, hij was dood mijn hele familie, de lads mijn neefje van een iedereen de lijken het was wraak voor Antonio.' ratelde hij achter elkaar door. Hij was erg geschokt en verdrietig, dat snap ik ook wel. Het was niet niks wat hij meemaakte, misschien had hij het nog wel het zwaarst van ons allemaal. Hij sloeg zijn armen om me heen en legde zijn hoofd op mijn schouders. Ik wrijf over zijn arm heen, zelfs dat deel leek gebroken. Alles was gebroken aan hem. Zielig. Erg zielig. 'Shhh…' suste ik de jongen. Ik merkte dat hij rustig wilde worden. 'Niall, Liam is er toch gewoon. Ga nog maar een beetje slapen. Je hebt nu alle rust nodig. Ik ben er ook, als er iets is, kan je dat tegen me zeggen, hè?' Ik snapte het ook wel als hij bang was om te gaan slapen, maar dat liet ik maar achterwege.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall horan

    Ze begint gelijk mij te sussen. Ze wrijft war over mijn arm en ik ga wat anders liggen. Niall, Liam is er toch gewoon. Ga nog maar een beetje slapen. Je hebt nu alle rust nodig. Ik ben er ook, als er iets is, kan je dat tegen me zeggen, hè?' Ik knik " blijf je bij me... Je mag niet weg gaan" nog gestrest kijk ik rond. " waar is Liam" vraag ik bangig aan haar. Zoekend kijk ik rond. " wil jij Liam zoeken maar niet weg gaan" zeg ik haar streng en ga weer tegen haar aanliggen. " je bent lekker warm" mompel ik. Mijn lichaam was ijskoud althans voor mmijn gevoel dan. Maar aangezien ik onder een ijsdouchr gelegen heb is dat wel logisch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall knikt. 'Blijf bij me… Je mag niet weggaan.' Ik glimlach. 'Ik ga heus niet weg hoor.' Dat zou ik mezelf nooit vergeten, als ik Niall nu in de steek liet. Daar zou ik weken niet van slapen. Wat zeg ik? Maanden! Jaren! 'Waar is Liam?' vraagt hij bang, weer sus ik hem, zodat hij wat minder angstig wordt. 'Wil jij Liam zoeken, maar niet weggaan.' Ik knik, maar ben niet van plan het te gaan doen. Liam is een sterke jongen, hij redt zich wel. Natuurlijk had Niall een bekende nodig, maar als ik niet weg mocht gaan wist ik niet hoe ik iemand moest zoeken. 'Zullen we hem morgen zoeken? Misschien slaapt Liam nu wel.' Niall gaat weer tegen me aanliggen. 'Je bent lekker warm.' Ik grinnik en haal een hand door mijn bruine krullen, die wel van stro leken. 'Kan je weer slapen?' vraag ik bezorgd. 'Dat is goed voor je, rust.' Ik had het ook wel nodig, ik was namelijk erg, maar dan ook erg moe.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    (Hoe kan selena inspringen?)

    Naar niall gaa

    Niall

    " ik ga heus niet wg hoor" glimlacht ze. Ik zucht opgeluht en zoek naar Liam. Zullen we hem morgen zoeken? Misschien slaapt Liam nu wel.' twijfelwnd kijk ik haar aan. ' maar wat als ze hem pijn soen?' vraag ik twijfelend. Ze gaalt een hand door haar krullen " je hebt mpoi haar. Als je het kunt wassen zou het prachtig sraan" glimlah ik. Kan je weer slapen' 'Dat is goed voor je, rust.'  twijfelend kijk ik haar aan. " wil je eh wil je wat zingen daar word ik rustig van. Als er iets is doen de lads dat ook wel eens' zeg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    selena gomez

    er is zo veel gebeurt. Alles was in een waas voorbij gegaan. Uiteindelijk zag ik lulu met niall, en ik besoot erheen te gaan. Ik had zin om die psychopaten te vermoorden, maar dat zou alleen maar meer problemen opleveren. Met opgehouden woede liep ik naar niall en lulu toe. “hoe gaat het nu” vroeg ik, niks anders wetend.
    -sorry voor dit korte stukje zal later wat meer plaatsen-

    [Omg ik wist niet dat dit er was!!
    Ps. Ik ben taundriel-->LegoIas--> RAB]

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 20:55 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Matteo Giovanni

    Even lijkt alles te snel te gaan. Ik besluit maar naar de keuken te gaan en een glaasje water te drinken. Mijn handen trillen en het dode lijk van mijn broer staat voor altijd in mijn netvlies gebrandt. Ik veeg een traan van mijn gezicht. Huilen is verboden. Het maakt je zwak. Alleen voor familie mag je huilen. Familie is alles. De stem van mijn vader zegt de woorden langzaam. Ik doe mijn ogen dicht en denk aan hem. Hij was een maffia, levensgevaarlijk en ook niet bang om te doden.
    Maar ik hield van hem. Hij is mijn vader en hij voedde ons met liefde op. Leerde ons hoe we het leven moesten leven. Familie staat op nummer één. Altijd. Zelfs nu de helft van mijn familie er niet meer is. De rest zit in de gevangenis. Behalve dan natuurlijk Dionni. Hij lijdt een normaal leven. Ik zou willen dat ik dat ook kon. Ik zucht en besluit maar weer een kijkje te nemen bij de gevangenen. Ik zie Niall Horan in zijn boxershort en frons. Zelf ben ik niet hetero, hoewel ik dat nooit toe zou geven. Het is een schande voor de familie en dat kan ik er echt niet bij hebben. Ik ga zitten.
    'Iemand zin in een gezellig praatje?' vraag ik. Ik ben verveeld en ik wil iets gaan doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall keek me twijfelend aan. 'Maar wat als ze hem pijn doen?' Ik legde een hand op zijn schouder. 'Dat gebeurd niet.' Ik was er niet zeker van, maar dat ging ik een jongen die bijna een angstaanval kreeg echt niet vertellen. 'Je hebt mooi haar. Als je het zou wassen zou het prachtig staan.' zei Niall toen ik een hand door mijn bruine, gekrulde lokken haalde. Ik bloosde, zoiets had niemand ooit tegen me gezegd. Ik had drie broers, die wilden je alleen maar belachelijk maken. 'Dank je.' giechelde ik. Toen werd ik weer serieus. Opnieuw keek Niall me twijfelend aan toen ik hem vroeg of hij kon slapen. 'Wil je eh… Wil je wat zingen, daar word ik rustig van. Als er iets is doen de lads dat ook wel eens.' Plots werd ik wat onzeker. 'Eh…' begon ik. 'Oké.' Ik zong het liedje Gotta Get Out, van 5 Seconds of Summer.

    'And if the earth ends up crumbling down to its knees baby
    We just gotta get out
    We just gotta get out
    And if the skyscrapers tumble down and crash around baby
    We just gotta get out
    We just gotta get out.'


    Plots kwam Selena erbij. Waar ze vandaan kwam wist ik niet. 'Hoe gaat het nu?' vroeg ze. 'Wel goed, denk ik.' zei ik. Daarna kwam Matteo erbij zitten. MATTEO? Hij maakte me héél bang. 'Iemand zin in een gezellig praatje?' Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ga weg.' zei ik bot. Hij moest oprotten.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 22:03 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Oh ik had de vorige post niet gezien, ik ga die van mij aanpassen.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan

    " dat gebeurd niet" zegt ze rusig. Als ik het complimentje geef kleurt ze roid. " dankje' zegt ze en ik glimlach zeaj. Als ik haar vraag om te zingen kijkt ze me aarzelend en oneker aan ' eh oje" zegt ze zachtjes. 'And if the earth ends up crumbling down to its knees babyWe just gotta get outWe just gotta get outAnd if the skyscrapers tumble down and crash around babyWe just gotta get outWe just gotta get out.' zingt haar zachte warme stem en langzaam doesezel ik weg. " hoe gaat het nu' hoorbij volgens mij Selena vragen en blijf liggen terwijl ik in een lichte slaap zak ' wel goed" hoor ik haar nog zeggen. Ik hoor voetstappen g. 'Iemand zin in een gezellig praatje" ik schiet overeind doir de stem waardior een pijblijke kreun mijn mond verlaat. Ik zie MAteo en krabbel gelijk vol angst en afschuw naar achter tot ik tegen de muur jruup. 'nee apsjeblieft doe hun of mij een pijn. Alsjeblieft" begin ik vol angst en wantrouwen te spreken. Mijn ademhalinging versneldj zon drie keer en ij begin te trillen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    selena gomez

    'Wel goed, denk ik.' Zei Lulu. Ik knikte en was erg opgelucht. Ik was in de tijd dat we hier zaten een beetje aan hem gehecht geraakt. Opeens kwam matteo erbij. 'Iemand zin in een gezellig praatje?' zei hij. De woede kwam weer bij mij naar boven. Voor ik kon antwoorden antwoorde Lulu al. Ik moest nu gewoon wat zeggen. ‘nee niemand heeft zin in jou gezeur, dus laat ons met rust’ de laatste woorden schreeuwde ik bijna. Ik zag dat niall wantrouwig en bang werd. Ik wilde hem helpen en met de woede die ik had zou dat niet lukken. Ik was belazerd, woedend , maar hulpeloos. Ik sloot mijn ogen voor een paar seconden o tot rust te komen. Adem in en adem uit.