• Ik zoek bepaalde films waarin mensen op andere mensen 'jagen'.

    Ik kijk supernatural en in seizoen in is er zo'n aflevering.
    Daarin ontvoeren gestoorde mensen gewone burgers om vervolgens op hen te jagen.
    Ik vond het verschrikkelijk eng en heel spannend, dus nu zoek ik meer van die films met dit thema.


    No man can kill me.

    The hills have eyes 1 en 2.


    Your make-up is terrible

    Misschien heb je wat aan Hannibal? De naam van de serie komt van de kannibaal waar het allemaal om draait. :'D
    Er is ook een aflevering van Torchwood, volgens mij uit seizoen één, waarin het team op zoek gaat naar een monster en ontdekt dat het eigenlijk een groep mensen is die andere mensen vangen en eten. Ik zal even kijken of ik de titel van die aflevering kan vinden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is Countrycide, aflevering zes van seizoen één van Torchwood. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dank jullie :)


    No man can kill me.

    Oeh, doet me denken aan een verhaallijn wat ik ooit heb geschreven.

    Dat mensen op andere mensen jagen als sport, om hun 'innerlijke' woede te uiten of gewoon voor hun plezier, omdat ze er zin in hebben.


    Om het nuttig te houden; ik kan je helaas niet helpen. Sorry!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Menzel schreef:
    Oeh, doet me denken aan een verhaallijn wat ik ooit heb geschreven.
    Dat mensen op andere mensen jagen als sport, om hun 'innerlijke' woede te uiten of gewoon voor hun plezier, omdat ze er zin in hebben.


    Om het nuttig te houden; ik kan je helaas niet helpen. Sorry!


    Heb je deze verhaallijn ooit uitgeschreven op quizlet?


    No man can kill me.

    Kijk Rambo dat is ook een kat en muisspel van jewelste :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Weet je, eigenlijk draait de Hunger Games ook voor een groot deel om precies dat, mensen die op andere mensen jagen. Hoe langer ik hierover nadenk, hoe meer ik het best wel zorgwekkend vind hoeveel verhalen ik kan bedenken waarin wordt gejaagd op mensen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Weet je, eigenlijk draait de Hunger Games ook voor een groot deel om precies dat, mensen die op andere mensen jagen. Hoe langer ik hierover nadenk, hoe meer ik het best wel zorgwekkend vind hoeveel verhalen ik kan bedenken waarin wordt gejaagd op mensen. :')


    Nu je het zegt; de Hunger Games

    Ik vind het heel erg interessant hoe een mens ontwikkelt om te overleven. En dat heb je, vind ik meestal in dit soort films.
    De doorgedraaidheid van de mens.


    No man can kill me.

    Pluqplu schreef:
    (...)

    Nu je het zegt; de Hunger Games

    Ik vind het heel erg interessant hoe een mens ontwikkelt om te overleven. En dat heb je, vind ik meestal in dit soort films.
    De doorgedraaidheid van de mens.


    Het ís ook heel erg interessant, dat ben ik zeker met je eens. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Welke aflevering was dat? :'D

    Idk ik zou The Hills Have Eyes inderdaad aanbevelen, en dan misschien the Purge? Het is niet helemaal wat je bescrhijft maar het gaat wel over mensen die "jagen" op anderen en ik vond het zelf best een entertainende film.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oh wauw, ik was even héél confused toen ik de titel zag. Ik dacht dat je op zoek was naar plaatsen om op mensen te gaan jagen of zo. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wrong Turn en Mask Maker misschien?


    16 - 09 - '17

    Querencia schreef:
    Wrong Turn en Mask Maker misschien?

    Oh, die Wrong Turn films zijn zo ranzig.

    OT: Misschien films als Texas Chainsaw Massacre? Behoorlijk slecht, maar wel met dat thema.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Pluqplu schreef:
    (...)

    Heb je deze verhaallijn ooit uitgeschreven op quizlet?


    Nee. Misschien dat ik het ooit ga doen, maar dan denk ik dat het teveel op THG gaat lijken. (:'
    Wat The Purge betreft, die film is sowieso een aanrader om te gaan kijken. Maar ik vind niet dat er echt op mensen wordt gejaagd.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!