• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.



    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | LegoIas
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun

    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | xxjiggerxx
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings

    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!

    het idee komt van fergie
    fergie

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 14:22 ]

    Matteo Giovanni

    'Nee, ga weg.' Ik rol met mijn ogen en kijk haar niet aan. Ik haat het als mensen mij de schuld geven van iets wat ik niet gedaan heb.
    'Nee alsjeblieft doe mij of hun geen pijn alsjeblieft.' Ik zucht en leun tegen de muur aan. Mijn handen bal ik tot vuisten en ik probeer de gedachte aan Antonio's dode lijk te verdringen. Ik wil hem niet zien. Ik zou er alles voor geven om hem weer levend te zien, maar ik weet dat ik dat nooit meer zal zien.
    'Weten jullie hoe het is? Om een dierbare te verliezen?' Ik weet niet waarom ik dit wil gaan vertellen. Misschien omdat ik het kwijt moet, maar ik weet dat mensen je eerdeer vertrouwen als je ze dingen verteld.
    'Het is alsof je van een hoog flatgebouw springt. Eerst weet je niet wat er allemaal aan de hand is. Je bent in paniek maar je kan het niet bevatten. En dan komt de klap. Je krijgt geen adem, hoopt dat het niet is gebeurt. Alleen leef je nog als er iemand gestorven is.' Tranen staan in mijn ogen en ik doe moeite niet uit te barsten in tranen. Ik wil iemand in elkaar slaan. Ik moet dat niet doen. Ik wil niet onschuldige mensen pijn doen.
    'Ik heb niemand meer. Geen familie, vrienden had ik sowieso al niet meer. Ik heb genoeg vijanden, dat wel.' Ik begin me af te vragen hoeveel ik eigenlijk al op heb. Waarschijnlijk ben ik nu dronken of nog net niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Ik sprint naar Niall toe als ik zie hoe bang de jongen is, weer sla ik mijn armen om hem heen. Niet arrogant bedoeld, maar als hij me nodig heeft, zal ik klaarstaan voor hem. 'Sshhh…' sus ik. 'Het komt goed.' Tegelijkertijd kijk ik Matteo met een dodelijke blik aan, de schoft. Zijn vuisten waren gebald, ja, probeer maar medelijden te wekken. 'Weten jullie hoe het is? Om een dierbare te verliezen?' Ik knikte, ik herinnerde het me maar als te goed hoe mijn beste vriendin… Toch bleef ik boos op Matteo. 'Het is alsof je van een hoog flatgebouw springt. Eerst weet je niet wat er allemaal aan de hand is. Je bent in paniek maar je kan het niet bevatten. En dan komt de klap. Je krijgt geen adem, hoopt dat het niet is gebeurt. Alleen leef je nog als er iemand gestorven is.' Ik knik, ik ken het gevoel. Mijn beste vriendin Belle was… vermoord. Net als Antonio. Enkel is het bij Belle expres gedaan. Ik zie dat Matteo tranen in zijn ogen heeft en plots lopen de waterlanders ook over mijn gezicht. Nog steeds ga ik door met het troosten van Niall. 'Ik heb niemand meer. Geen familie, vrienden had ik sowieso al niet meer. Ik heb genoeg vijanden, dat wel.' Snel veeg ik mijn tranen weg. Ik ga geen medelijden hebben met mezelf, of met Matteo. 'Je was al slecht. Ook toen Antonio nog leefde. Misschien dat dit je een beetje bijspijkert, je gaat het echt niet ver schoppen zo.'

    [Lulu maag gemarteld worden als Matteo dat nodig heeft (; ]

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 22:49 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Wow, wow, wow wat heb ik allemaal gemist? :0]


    How far is far

    -heeeeel veeeeel-

    [Miep, sorry, ik was het topic zeg maar, een heel klein beetje vergeten, sorreh. Maar waar kan ik met Li heen?]


    How far is far

    -geef niks euhm je kan wakker worden en naar niall toe gaan-

    Niall

    Al snel vpel ik de armen om me heen ' j het is al goed" hior ik Lulu me proberem gerust te stellen. Ik kreeg het gevoel dat ik door draaide. Weten jullie hoe het is? Om een dierbare te verliezen?'  hoor ik de stem van Mateo en raak weer verder inn paniek. Het is alsof je van een hoog flatgebouw springt. Eerst weet je niet wat er allemaal aan de hand is. Je bent in paniek maar je kan het niet bevatten. En dan komt de klap. Je krijgt geen adem, hoopt dat het niet is gebeurt. Alleen leef je nog als er iemand gestorven is.'  ik voel af en toe wat druppels en zoe dat Lulu huilt. k heb niemand meer. Geen familie, vrienden had ik sowieso al niet meer. Ik heb genoeg vijanden, dat wel.' ik voelde hoe ik mezelf begon te verliezen in pijn wanhoop verdriet en angst. 'Je was al slecht. Ook toen Antonio nog leefde. Misschien dat dit je een beetje bijspijkert, je gaat het echt niet ver schoppen zo.' hoor ik Lulu nog zeggen voor iets in mn hoofd knapt. Ik had hier een hele trauma en ik werd gek. Ineens vol adrenaline sprong ik op. " JE HEBT HET ZEPF GEDAAN EN DIE BROER VAN JE OOK" schreeuw ik en sla gem op zijn wang. Waarschijnlijk was het niet meer dan een zachte aanraking voor hem maar nog. " ALS HIJ ONS NIET MEE GENOMEN HAD ONS LEVEN NIET HAD VERWOEST EN VAN VELE ANDERE DAN LEEFDE HIJ NOFG. MAAR WAAR DIE IDIOOT NIET AANDACHT IS DAT ER FANS ZIJN DIE VOOR ONS LEVEN. EN ALS WE WEG ZIJN PLEGEN ZE ZELFMOORD. DUS JULLIE HEBBEN AL MEER MENSEN DOOD DUS HOUD OP MET FUCKING ZIELIG DOEN WIJ ZIJN DE GENE DIE ZIELIG ZOUDEN ZIJN " krijs ik. En plots was mijn adrenalinekick weg. Ik zak letterlijk ip de grond in elkaar en begin hard te huilen. " waar is LIam waar is hij?!" fluister ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.
    Gapend werd ik wakker, en alles deed pijn. Ik keek om me heen. Waar ben ik? O ja, ik was in een of andere kamer opgesloten.. Ik liep, of nou ja kroop meer naar de deur, en liep naar de kamer waar iedereen was. Het was een grote chaos, bijna iedereen jankte, en zag er verschrikkelijk uit. Ik wil niet eens weten hoe ik eruit zie. Antonio was vermoord, maar wie was die andere gast dan die op hem lijkt? Ik zag Niall, en liep naar hem toe. "Waar is Liam waar is hij?!" fluisterde hij. 'Rustig maar, ik ben hier.' zei ik, en knuffelde hem. 'Wat is er allemaal gebeurd?' vroeg ik en keek nog eens rond.


    How far is far

    | Ik volg het helemaal niet meer ö |


    That is a perfect copy of reality.

    [haha ehm vanaf waar dan stuur ik je samenvatting


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [haha ehm vanaf waar dan stuur ik je samenvatting


    | Vanaf het begin van dit topic, hehe |


    That is a perfect copy of reality.

    -haha ik snap het ook niet meer vandaar het weinige posten en het feit dat ik best wel overstuur was over iets-

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Plots sprong Niall op en begon hij te razen en te tieren, wat me erg verbaasde. 'JE HEBT HET ZELF GEDAAN EN DIE BROER VAN JE OOK!' krijste hij. Ik wilde ook opstaan en de jongen helpen, maar ik deed niks. Geen idee waarom. Niall sloeg Matteo op zijn wang. NIALL SLOEG MATTEO OP ZIJN WANG. Mijn mond viel figuurlijk open, letterlijk probeerde ik het nog tegen te houden omdat ik er anders waarschijnlijk erg dom uit zou zien. 'ALS HIJ ONS NIET MEE GENOMEN HAD ONS LEVEN NIET HAD VERWOEST EN VAN VELE ANDERE DAN LEEFDE HIJ NOFG. MAAR WAAR DIE IDIOOT NIET AANDACHT IS DAT ER FANS ZIJN DIE VOOR ONS LEVEN. EN ALS WE WEG ZIJN PLEGEN ZE ZELFMOORD. DUS JULLIE HEBBEN AL MEER MENSEN DOOD DUS HOUD OP MET FUCKING ZIELIG DOEN WIJ ZIJN DE GENE DIE ZIELIG ZOUDEN ZIJN.' Plots herinnerde ik me wat Halston, mijn níeuwe beste vriendin, ooit tegen me zei. "Lulu, als jij er niet was zou ik waarschijnlijk dood zijn." Wat als ze zelfmoord zou plegen? Dan zou ik al twéé keer mijn beste vriendin kwijtraken. Ik herhaal, voor de twééde keer… Niall zakt in elkaar op de grond en weer schiet ik hem te hulp. De jongen huilde. 'Waar is Liam? Waar is hij?'
    Als geroepen kwam Liam eraan. 'Rustig maar, ik ben hier.' zei hij en hij knuffelde zijn medebandlid. 'Wat is er allemaal gebeurd?' vroeg hij daarna. 'Dat kan Niall vast wel zelf vertellen.' antwoordde ik. Hij had me niet meer nodig. 'Ik ga maar weer, als jullie me ooit nodig hebben, weten jullie me te vinden.'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [@xxjiggerxx Je kan altijd naar me toekomen (; ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall

    Helemaal van slag blijf uk om Liam roepen en huilen. Rustig maar, ik ben hier.' hoor ik Liam. Ik voel al snel zijn armen om me heen e zujn vertrouwde geur. " Liiiiyuuum" snik ik hard en trillend van kohd heid maar ook verwarring blijf ik tegen hem aan zitten. Wat is er allemaal gebeurd?' vroeg hij daarna. 'Dat kan Niall vast wel zelf vertellen.' antwoordde Lulu. Trillend schud ik mijn hoofd. H. 'Ik ga maar weer, als jullie me ooit nodig hebben, weten jullie me te vinden.' gelijk begin ik weer te jammeren. " neeeeee Lulu blijf" snik ik nu. Ik pak haar hand slapjes vast. Ik had me veel gehecht aan haar.ze had voor me gezorgd en pijn geleden. Ik voelde me echt alsof ik gek geworden was. Tranen bleven sttromen terwijl mijn magere lichaam bleef trillen als een gek. Heel de tijd of riep ik of als een gek fluisterde ik wat wn begin mezelf te betrappen dat ik twgen mezelf praat in mn hoofd. Ik werd gewoon letterlijk gek hier.

    (zullen ze een keertje onrsnappen bijna of een beetje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan