• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Matteo Giovanni

    'Ja, praat maar. Zeg maar wat je wilt. Ik beken, ik heb het gedaan, zij niet.' Ik schud mijn hoofd. 'Dat maakt me niet uit. Ik zal jullie toch allemaal straffen,' zucht ik. Wanneer snappen ze het nou? Tate komt aangelopen. 'Jij gaat helemaal niemand hier pijn doen. Ook al is het om Antonio te wreken of wat dan ook, het gaat mooi niet gebeuren. Hij daar,' hij wijst naar Horan, 'heeft hem vermoord. Die andere kinderen sla je maar verrot - dat boeit me geen zak.' Ik knik. 'Mij best. Zolang ik maar mijn wraak krijg is het goed,' zeg ik stiekem opgelucht. Ze proberen weer het spelletje te spelen dat Lulu hem heeft vermoord. 'Denken jullie dat ik een idioot ben?! Jullie mogen dan wel acteurs ofzo zijn maar daar kunnen jullie helemaal niks van. Natuurlijk heeft Horan hem vermoordt. Hij is gewoon een gestoorde gek, een moordenaar!' schreeuw ik hard. Ik moet mijn frustratie kwijt en schiet daarom Gomez in haar been.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (nou bedankt xd)
    selena gomez

    ik volggde het gesprek. opeens hoorde ik een knal. een pijnscheut ging door mijn been. ik keek ernaa en zag dat antonio junior ja zo noem ik hem mijn in mijn been had geschoten. ik keek hem woedend aan. het deed super veel pijn. ik wilde hem trappen en ook vermoorden. maar toen ik probeerde te staan ging er weer een pijnscheut door mijn been heen. dus ik ging maar liggen. ik zag zwarte vlekken maar bleef door bijten. hoe pijnlijk het ook was. ik kreeg tranen in mijn ogen.'als jij het niet wil geloven an geloof je he niet maar het is echt waar je mag me zo vaak als je wil doorboren met je pistool maar we spreken alleen de waarheid' zei ik met tranen in mijn ogen.

    Niall Horan
    'Mij best. Zolang ik maar mijn wraak krijg is het goed,' Zegt hij opgelucht. De rest neemt het weer op en Lulu doet alsof zij het heeft gedaan en ik gelogen heb.d. 'Denken jullie dat ik een idioot ben?! Jullie mogen dan wel acteurs ofzo zijn maar daar kunnen jullie helemaal niks van. Natuurlijk heeft Horan hem vermoordt. Hij is gewoon een gestoorde gek, een moordenaar!' schreeuwt hij hard en tranen springen in mijn ogen door zijn woorden. Was het waar? Was ik gek, gevaarlijk en een moordenaar. Ik slaak een schrik schreeuw als een pistool afgaat en ik hoor Selena wat van pijn kreunen. 'als jij het niet wil geloven geloof je het niet maar het is echt waar. Je mag me zo vaak als je wil doorboren met je pistool maar we spreken hier aanleen de waarheid' zegt ze en ik had er nu g enoeg van. Ik wou niet dat hun pijn moesten lijden. 'Nee het is klaar Lulu en Selena. Ik heb hem vermoord, iedereen weet het en dat zal niets cveranderen. Net als het feit dat ik er voor gestrafd zal worden. Ik zal de straf ondergaan maar alsjeblieft stop met hun twee te pijnigen. MIjn part dood je mij nu dan staan we quite. of je straft me nu maar gelijk' roep ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    selena gomez

    'Nee het is klaar Lulu en Selena. Ik heb hem vermoord, iedereen weet het en dat zal niets cveranderen. Net als het feit dat ik er voor gestrafd zal worden. Ik zal de straf ondergaan maar alsjeblieft stop met hun twee te pijnigen. MIjn part dood je mij nu dan staan we quite. of je straft me nu maar gelijk' roept hij. ik kijk met een betraande gezicht naar hem. 'nee niall je bent geen moordenaar je mag niet dood waarom wil je ons bschermen althans lulu' zeg ik. ik begon hem een beeje als mijn broer te zien. hij mocht niet dood.'niall blijf leven niemand kmt met 1 vinger aan jou ze mogenje geen pijn doen ze zijn gewoon idiote mensen die gek en gestoord zijn ze moeten naar een gekkenhuis ze horen niet in een normae wereld' terwijl ik dat zei begon ik steeds harder te praten. en bi de laatste wooren schreeuwde ik het zelfs. ik wilde niall geen pijn zie leiden.

    Lauren "Lulu' Elizabeth-Marie Antariksa

    Ik bleef versteend naar Selena's been kijken. What. The. Fuck? 'Als jij het niet wil geloven an geloof je he niet maar het is echt waar je mag me zo vaak als je wil doorboren met je pistool maar we spreken alleen de waarheid.' Het was enorm zielig, het liefst wilde ik nu stoppen met deze onzin, maar als we Niall wilden beschermen moesten we doorgaan. En ik had Selena al te veel laten lijden om nu te stoppen. 'Nee het is klaar Lulu en Selena. Ik heb hem vermoord, iedereen weet het en dat zal niets cveranderen. Net als het feit dat ik er voor gestrafd zal worden. Ik zal de straf ondergaan maar alsjeblieft stop met hun twee te pijnigen. MIjn part dood je mij nu dan staan we quite. of je straft me nu maar gelijk.' Ik schudde mijn hoofd, maar mijn stem weigerde dienst. Hij was nu een soort van zelfmoord aan het plegen. 'niall blijf leven niemand kmt met 1 vinger aan jou ze mogenje geen pijn doen ze zijn gewoon idiote mensen die gek en gestoord zijn ze moeten naar een gekkenhuis ze horen niet in een normae wereld.' nam Selena het voor hem op. Ik sloeg mijn armen om de jongen heen. 'Je bent niet gek.' fluisterde ik. 'Je verdient het helemaal niet om te sterven…' bij die woorden rolde er een traan over mijn wang. 'Die klootzakken moeten oprotten. Ze moeten… dood.' En ik wist dat ik daar op een dag voor zou zorgen.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Matteo Giovanni

    Als jij het niet wil geloven dan geloof je het niet maar het is echt waar je mag me zo vaak als je wil doorboren met je pistool maar we spreken alleen de waarheid.' Ik rol met mijn ogen. Ik ben er een beetje klaar mee. Nee het is klaar Lulu en Selena. Ik heb hem vermoord, iedereen weet het en dat zal niets veranderen. Net als het feit dat ik er voor gestraft zal worden. Ik zal de straf ondergaan maar alsjeblieft stop met hun twee te pijnigen. Mijn part dood je mij nu dan staan we quite. of je straft me nu maar gelijk.' Ik schud mijn hoofd. 'Het maakt me helemaal geen fuck uit wie hem heeft vermoordt!' schreeuw ik omdat ik ziek wordt van al hun stomme toneelstukjes. 'Niall blijf leven niemand komt met 1 vinger aan jou ze mogen je geen pijn doen ze zijn gewoon idiote mensen die gek en gestoord zijn ze moeten naar een gekkenhuis ze horen niet in een normale wereld.' Ik kijk haar verschrikt aan. 'Noemde jij mij en mijn broer nou net gek en gestoord?' vraag ik ongelovig. Wat hebben deze ontvoerders fout gedaan dat de gevangenen ze gewoon zomaar gek durven noemen. 'Die klootzakken moeten oprotten. Ze moeten… dood.' Ik kijk haar woedend aan en duw haar tegen de muur. 'Misschien moet jij gewoon dood. Zijn we ook meteen van die rare en irritante praatjes van je af,' zeg ik dreigend. Ik stop mijn pistool terug en trek mijn mes. Ik ben niet zo voor de pistolen. Ik kijk haar woedend aan. 'En nog één woord over mijn broer en je bent sowieso dood,' zeg ik en de tranen springen me opnieuw in de ogen. Ze mogen niet aan Antonio komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    selena gomez

    'Het maakt me helemaal geen fuck uit wie hem heeft vermoordt!' schreeuwt hij. ik shreeuw iets terug. 'Noemde jij mij en mijn broer nou net gek en gestoord?' zei hij ongelovig. ik wilde wat terug zeggen maar lulu was mij voor. hij duwt lulu tegen de muur aan. 'Misschien moet jij gewoon dood. Zijn we ook meteen van die rare en irritante praatjes van je af,'zei hij woedend. hij trekt zijn mes en stopt zijn pistool weg.'En nog één woord over mijn broer en je bent sowieso dood,' zegt hij. 'misschien moet jij dood zijn wij van jo praatjes af en ben je lekker bij je gestoorde broer'schreeuw ik

    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Ze was in slaap gevallen in de kamer van Tate, ze was gewoon erg moe. Haar ogen gingen open en Tate was er niet, ze vroeg zich af waar hij was. Langzaam stond ze op en de pijn was verminderd, het deed niet meer zo'n pijn. Rustig ging ze de kamer uit en liep naat beneden naar de woonkamer en daar zag ze de broer van Antonio, ze keek verrast. 'Wat doe jij hier?' Ze keek hem aan. Waar was Antonio? Ze wist niet wat er allemaal aan de hand was eigenlijk.
    Ze keek naar de broer van Antonio. Ze voelde dat er een brok in haar keel kwam en kreeg een naar gevoel in haar maag. Ook al had ze gevoelens voor Tate en had ze Antonio de kop ingedrukt, dat hij dood is wilt ze niet aan denken. Ze wilt niet dat Antonio dood is, dat kon gewoon niet. Doodgaan stond niet in haar woorden boekje.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Niall Horan

    'Het maakt me helemaal geen fuck uit wie hem heeft vermoordt!' schreeuwt hij.. 'Noemde jij mij en mijn broer nou net gek en gestoord?' zei hij ongelovig.. 'Misschien moet jij gewoon dood. Zijn we ook meteen van die rare en irritante praatjes van je af,'zei hij woedend. hij trekt zijn mes en stopt zijn pistool weg.'En nog één woord over mijn broer en je bent sowieso dood,' zegt hij. 'misschien moet jij dood zijn wij van jo praatjes af en ben je lekker bij je gestoorde broer' roept Selena en ik barst in huilen uit. Het werd me gewoon allemaal te veel dit. 'STOP GEWOON VERDOMME JA. ONZE LEVENS ZIJN AL VERZIEKT. JOU KLOTE BROER HEEFT HET VERDOMME ZELF UITGELOKT DAT IK HEM DOOD TRAPTE EN WEET JE WAT. MOMENTEEL HEB IK ER NIET EENS SPIJT VAN DAT HIJ OPGEROT IS NAAR DE VERSTE HEL DIE JE KUNT BEDENKEN JULLIE ZIJN GEWOON GESTOORDE PSYCHOPATEN MEER NIET WAT HEBBEN WE VERDOMME JULLIE AANGEDAAN OM JULLIE DIT TE LATEN DOEN NOU ZEG DAN WAT! JE BLIJFT MET JE POTEN VAN LULU EN SELENA AF JA' schreeuw ik hard en overstuur door het hok. Op het moment toen ik begon met mijn uitbarsting kwam Pyro binnen. Great nu werd ik officiel gezien als moordenaar.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 19:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Matteo Giovanni

    'Misschien moet jij dood zijn wij van jou praatjes af en ben je lekker bij je gestoorde broer.' Ik kijk haar chagrijnig aan. 'Eerst probeer je de anderen te redden en nu lok je het uit dat ik iemand anders pijn doe,' zeg ik met een zucht. Sommige mensen zijn gewoon niet zo slim. 'Wat doe jij hier?' Ik draai me om en zie Pyro. Antonio heeft me over haar vertelt. 'Dus jij bent de vriendin van Antonio? Nou, deze... Mensen hebben Antonio vermoord,' zeg ik en ik veeg boos de tranen weg. Achter me hoor ik Horan heel erg hard schreeuwen. Ik draai me om en kijk hem chagrijnig aan. 'Wat willen jullie nou? Eerst gaan jullie zeggen dat jullie het zelf allemaal gedaan hebben en bla bla bla, maar daarna gaan jullie het gewoon uitlokken dat ik jullie pijn doe. En stel Horan schreeuwt iets, dan doe ik Gomez pijn. Zo lukt het wel hoor, Maar ik waarschuw jullie, met een grote bek doen jullie niet alleen jezelf pijn.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Plots ging haar blik naar Niall en hoorde wat hij zei. Het leek wel alsof er een switch is afgegaan, ze had zichzelf niet meer onder controle. Antonio verdiende niet de dood, nee! Ze keek Matteo aan en hoorde ook uit zijn mond dat Antonio vermoord isl 'Sorry Matteo, maar ik ben niet Antonio's vriendin, was ik nooit geweest. Ben gewoon een vriendin van hem' Het was best aan de harde kant, maar het was de waarheid. 'Wat! Jij bent er geweest!' Siste ze het kon haar niet meer schelen. Ze greep Niall bij zijn kraag en duwde hem hard tegen de muur aan. 'Matteo, hij moet dood' schreeuwde ze richting hem. Haar blik gleed niet af van Niall, ze was echt woest. Ze schopte hem hard tegen zijn ballen aan wel liefst twintig keer. Toen prikte ze met haar twee fingers in zijn ogen. Dit verdiende Niall. Hij zal nu niet echt levend uitkomen. Hij zou het bezuren en dat zal hij nu ook merken.
    Ze maakte een vuist en stompte toen vijf keer hard in zijn maag. Ze zei niks tegen Niall maar in haar gedachten was ze echt aan het vloeken en aan het tieren. De tranen was ze echt aan het bedwingen. Eigenlijk wou ze gaan huilen, echt huilen. Alleen Tate was nergens en was haar tweede optie hard slaan en schoppen. Ze was echt van plan om Niall gewoon te doden.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 19:25 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    selena gomez

    ik keek naar het geprek. toen pyro niall opeens weg rok en hem sloeg.'hou op jullie zijn gek waarom doen jullie dit eigenlijk jullie kunnen wat mij betreft dood'schreeuwde ik. ik wilde niall gaa helpen maar zodra ik bewoog voelde ik de pijn van de kogel weer."heey pyro laat niall met rust jij hebt hem gedumpt jij ging vreemd met tate!' schreeuwde ik hard. ik was woedend. ik sleete me met mijn armen heel erg langzaam naar pyro en niall. ik pprobeerde over niall heent liggen zodat ze niall nie meerkon slaan.

    Niall HOran

    ik hoor hoe Antonio van alles roep en zie dat Pyro mij dodend aan kijkt en bang kijk ik haar terug aan. Sorry Matteo, maar ik ben niet Antonio's vriendin, was ik nooit geweest. Ben gewoon een vriendin van hem' . 'Wat! Jij bent er geweest!' Siste ze ik voel hoe ik naar achteren vlieg tegen de muur door haar duw 'Matteo, hij moet dood' schreeuwde ze richting hem.Met een creepy blik kijk ze naar me en ik krimp bang in een terwijl van angst tranen in mijn ogen sprongen. Ineens voel ik een knietje in mijn edele en ik schreeuw het uit van de pijn als ze heel vaak daar trapt en ik krimp ineen. Vervolgens terwijl ik me wat proberen recht te zetten prikte ze met twee vingers recht in mijn ogen. Snel sloeg ik mijn handen voor mijn ogen die traanden en geiljk een helse piojn brachten. 'verdomme' sis ik vol pijn. Door dat mijn handen voor mijn ogen waren zag ik niet aankomen dat ze me in mijn maag trapte. Ik krimp in een en kokhalzend van de trappen val ik op de grond. Ik wist nu niet wat ik met mijn handen moest doen. ze wouden mijnm buik omklemmen maar het licht deed pijn aan mijn ogen.
    IK was er geweest, echt geweest. .'hou op jullie zijn gek waarom doen jullie dit eigenlijk jullie kunnen wat mij betreft dood'"heey pyro laat niall met rust jij hebt hem gedumpt jij ging vreemd met tate!' schreeuwde Selena en komt langzaam naar me toe en slaat een arm om me heen. 'Zeg Liam dat ik van hem houd en en dat ze door moeten gaan en dat hij het wel red ik zal hem beschermen' smeek ik haar teriwjl mijn stem doordringt is met pijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    selena gomez

    Zeg Liam dat ik van hem houd en en dat ze door moeten gaan en dat hij het wel red ik zal hem beschermen'Smeekt hij mij. 'Nee niall je mag niet dood je gaat niet dood je red het we komen wel uit deze hel niet opgeven' zeg ik huilend wanhopig en paniekerig. Waaron moest niall noudood dacht ik bij mezelf. 'Pyro kappen vermoord mij maar maar niet niall liam heeft hem nodig en de rest van de wereld heeft hem ook nodig laat hem met rust je mag mij zoveel martelen als je wilt maar laat liam en lulu en niallmet rust ik smeek het je' zeg ik

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 20:38 ]

    [Wuift. Tate staat ook in de kamer HAHAHAHA. Ik reageer vanavond!]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.