• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    jeeej i love paars

    SiIhouette schreef:
    (...)

    | IMDb is een site waar alle acteurs/actrices op te vinden zijn ^•^
    Maar die episodes zijn zo lang D: |


    [Oh mijn excuses, ik dacht dat je zocht naar een site om het te kijken XDD.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    (Waar hebben jullie het nou over)

    wankotje schreef:
    jeeej i love paars


    [Dit is het speeltopic, dat hoort denk ik on het praattopic.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    (Ja weet maar had gewoon spontaan even zin in)

    Troubletime schreef:
    (...)

    [Oh mijn excuses, ik dacht dat je zocht naar een site om het te kijken XDD.]


    | Ik haat jou oké XD. Nu kijk ik die serie ook, HAHA. |


    That is a perfect copy of reality.

    (Ik vindt tate egt cute ookal kan hij gestoord zijn)

    SiIhouette schreef:
    (...)

    | Ik haat jou oké XD. Nu kijk ik die serie ook, HAHA. |


    [Braaf.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    (Oke ik snap jullie gesprek niet dus hou ik me er maar buiten)

    | Ik zit nu echt zo van: What the heeeeeeeeell am I watching? HAHA |


    That is a perfect copy of reality.

    [Pas na Halloween is het meeste wel duidelijk. Maar ik denk dat we het nu beter kunnen verplaatsen naar het praattopic want we spammen het idd echt vol.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Niall Horan

    Snikkend met wat meer energie kom ik wat omhoog en zie tot mijn schrik hoe Tate gewoon iemand dood schiet en haar mee neemt. Even blijf ik verstijfd kijken. Dan beskuit ik Liam te gaan helpen en kruip naar de gang. " Liam Li?" Zeg ik roepend maarweer niet te hard. Ik hoor wat geluid en begin aan de deur te trekken. Het zag er gammel uit. Ik trek met alle kracht en tot mijn hele grote verbazing gaat hij open. Ik zie Liam in een iniminie ruimte opgesloten. Ik trek hem eruit aangezien ik gewoon niet in dat kast ding ging en mnuffel hem stevig. " Liam, er ereris iemand gedood" zeg ikzacht en begin te snikken tegen hem aan. ." En je mage en week geen eten of drinken maar dan kun je niet overleven dus je gaat dood en dat wil ik niet want jij bent mijn allerbeste vriend en je helpt me altijd als er wat is" ratel ik sniffe d tegen hem aan en houd hem stevig tussen mijn armen vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Ik keek een beetje doelloos om me heen. Wat moet ik hier ooit doen? Inmiddels was ik gestopt met slaan tegen de deur, aangezien niemand me hoorde, en was ik op de grond gaan zitten. "Liam Li?" hoorde ik Niall roepen. 'Niall?' riep ik terug. Hij begon aan de deur te trekken, en na een tijdje ging hij open. Hij trok me eruit, en knuffelde me stevig. Ik knuffelde hem terug. "Liam, er ereris iemand gedood" zei hij. 'Wat?! iemand gedood. Die zijn echt gestoord.' zei ik. Niall begon tegen me aan te snikken, en ik knuffelde hem iets steviger om hem te troosten. " En je mag een week geen eten of drinken maar dan kun je niet overleven dus je gaat dood en dat wil ik niet want jij bent mijn allerbeste vriend en je helpt me altijd als er wat is" ratelde hij en hield me stevig vast. 'Niall, ik ga niet dood, daar zorg ik wel voor. En jij bent ook mijn aller, aller beste vriend, en als ik verdrietig ben maakt jou lach me altijd weer vrolijk. Ik wil je niet kwijt, ik heb je nodig. Ik ga niet dood van dat niet eten, ik ga dood als ze jou wat aan doen.' zei ik naar de waarheid, en knuffelde hem nog steeds.


    How far is far

    Niall Horan

    Voor de deur open ging hoorde ik dat hij mijn naam nog zei. Als ik hem vertel dat iemand gedood is reageert hij verschrikt 'Wat?! iemand gedood. Die zijn echt gestoord.' zeigt hij en ik knik. Hij trekt me stevig tegen me aa. Waardoor ik wat kalmeer 'Niall, ik ga niet dood, daar zorg ik wel voor. En jij bent ook mijn aller, aller beste vriend, en als ik verdrietig ben maakt jou lach me altijd weer vrolijk. Ik wil je niet kwijt, ik heb je nodig. Ik ga niet dood van dat niet eten, ik ga dood als ze jou wat aan doen.' zegt hij knuffelend en ik glimlachzwak. " zzoudendeladsonsalzoeken?" Vraag ik snel en onverstaanbaar. " zouden de lads ons al zoeken de k je? En zouden ze de fans in schakelen?" Vraag ik hem. " zullen we ehm shit ik moet jou verstoppen anders zijn we beidede pineut" zucht ik. " zullen we proberen te vluchten?" Braag ik zacht. " wezoeken een raam en breken uit"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Hij glimlachte zwak. "zzoudendeladsonsalzoeken?" vroeg hij snel en onverstaanbaar. "zouden de lads ons al zoeken de k je? En zouden ze de fans in schakelen?" vroeg hij nu duidelijker. 'Ik weet zeker van wel, en de fans zullen ons denk ik ook wel missen. Maar we zitten waarschijnlijk in de middel of nowhere, of op een plaats waar mensen nooit zouden kijken. Maar ik weet zeker dat ze er alles aan zullen doen om ons te vinden.' stelde ik hem gerust. "zullen we ehm shit ik moet jou verstoppen anders zijn we beide de pineut" zuchtte hij. 'Laat mij maar hier. Ik heb tenminste gezien dat het goed met je gaat. Ga maar naar de kamer, en zorg dat je niks aan wordt gedaan. Beloof je dat?' vroeg ik aan hem. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze Niall iets ergs aan doen, en dat heeft hij niet verdient. Laat ze dan mij maar dood maken, dat boeit me niet. "zullen we proberen te vluchten?" vroeg hij zacht. "we zoeken een raam en breken uit" zei hij daarna. Ik schudde mijn hoofd. 'Hoe graag ik ook weg wil hier, het lost niets op. Je maakt ze daar alleen maar bozer mee, want het lukt toch niet. En als het ons lukt, en ze ons zien, dat weet je zeker dat we dood zijn.' zei ik.


    How far is far