• Topic 190 alweer! *O*

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, dear Lord. Please, give him some brains so he can understand.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is zo saai op school...
    Leraar; jullie gaan een spiekbriefje maken
    Wij: jeah!!
    Leraar: maar vlak voor de toets neem ik ze weer in.
    Wij: what the fuck....

    KLOOTAK

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:55 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dafuq how am i supposed to understand this silence?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Al meer dan 4 weken slaap ik niet of ik slaap maar 2 uurtjes. Enige wat helpt zijn slaappillen, maar ik ga niet elke dag slaappillen gebruiken :')


    To infinity and beyond •

    En daar gaan we weer.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Toch maar ziek naar huis van stage af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is een fabel dat mensen met een groot gevoel van eigenheid zichzelf hebben gevonden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Naar rookstinkende vrouw, waarom moet u net naast mij gaan zitten terwijl er nog meer dan genoeg lege plekken zijn (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als je je moeder haar uitspraken onze vakantie laat verpesten jongen, dan heb je echt een groot probleem.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lethe schreef:
    Naar rookstinkende vrouw, waarom moet u net naast mij gaan zitten terwijl er nog meer dan genoeg lege plekken zijn (cat)

    Dat is echt nummer één van de ongeschreven regels in het openbaar vervoer :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ogod, straks valt één van die mensen nog in een gat. Ga de zolder uit, idioten.
    Bij nader inzien, was er maar lekker ingevallen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 13:56 ]


    You are beautiful, you are love.

    Morgen weer een onvoldoende halen, whooe .-.
    En bedankt mam. Je zou me helpen met M&O maar je bent al de hele middag weg.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 15:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het liefst van al wil ik je in de steek laten, je gedrag de laatste tijd staat me echt niet meer aan


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Lethe schreef:
    Naar rookstinkende vrouw, waarom moet u net naast mij gaan zitten terwijl er nog meer dan genoeg lege plekken zijn (cat)


    Mijn stiefvader rookt, know the feelings bro (cat)

    Nog één artikel en dan heb ik alle samenvattingen van de artikelen af. En dan nog allemaal goed doorkijken.

    En dan de komende drie dagen nog iederen dag 140 blz. lezen zodat ik die boeken ook uit heb. Damn.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom