• Topic 190 alweer! *O*

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarkSavior schreef:
    (...)Neem geen Windows Phone, echt niet. Doe het niet, ik meen het. Ik ken zoveel mensen die er spijt van hebben.

    Haha, en die telefoon wilt mijn zusje. Ohgod, dat gaat wat worden als ik er iets over ga zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zucht toch een einde aangemaakt, zo kan het gewoon niet verder, ook al geef ik heel veel om je. Je hebt het zelf verprutst, ik heb je een kans gegeven. Maar je bent niet veranderd, en behandeld me nog steeds als vuil.

    voel me vet hard genegeerd :/


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    DarkSavior schreef:
    (...)Neem geen Windows Phone, echt niet. Doe het niet, ik meen het. Ik ken zoveel mensen die er spijt van hebben.

    Ik heb al vele Android toestellen gehad en die waren allemaal kutter dan kut. Ik wil wat nieuws proberen en daarbij is mijn budget niet al te hoog, omdat ik prepaid wil hebben.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pfffftt.. heb de laatste tijd helemaal geen zin meer om na mn staage op de zorgboerderij te gaan ;(. Nog maar even.. tot 14 feb.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik voel een verkoudheid aankomen. (no_chears)

    Ik heb echt een foute keuze gemaakt toen ik zei dat ik op donderdag wel wilde werken. Nu zit ik zo ongeveer elke donderdag in de stress, omdat ik na werken gelijk door naar musicalles moet zo ongeveer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik moet echt mijn woordenschat uitbreiden, mocht ik ooit daadwerkelijk een poging gaan doen om een boek uit te geven.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 8:43 ]

    Zelfontplooiing is een mager woord als ik het heb over de afgelopen periode.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Barnabas schreef:
    Ik heb echt zin om die Nokia Lumia te bestellen. Deze oude telefoon is echt toe aan zijn pensioen.

    Precies hetzelfde hier. En mijn broer raad 'm juist wel aan. Vooral ook omdat hij het besturingssysteem van Windows in combinatie met Nokia heel prettig vind werken.

    OT: Soms haal je het bloed onder m'n nagels vandaan, poes.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 9:51 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik moet echt leren andere mensen wat meer te vertrouwen. Maar aan de andere kant heeft me dat in het verleden alleen maar pijn opgeleverd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik moet echt leren andere mensen wat meer te vertrouwen. Maar aan de andere kant heeft me dat in het verleden alleen maar pijn opgeleverd.
    Choosing the right people to trust can be though, but worth the effort.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het zo leuk dat ik elke dag een ander achterkantje op mijn telefoon kan zetten, mihihi.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben best zielig, na één dag op mijn nieuwe touchscreen laptop zit ik al weer gelijk op het gewone beeldscherm van mijn vriendin te tikken en te denken van 'fuck, waarom doet hij het niet! Wait... dit is geen touchscreen...' :')

    En, waarom doe je zoiets ook alweer?
    O ja, je gunt een ander niets...