• Topic 2

    Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!




    Nieuwe afleveringen BBC1
    S03E03 His Last Vow × Zondag × 21:30 - 23:00


    Muziek:
    Full Soundtrack




    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI


    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:19 ]

    Stapper schreef:
    (...)

    lk vind tot nu toe dit Seizoen een beetje fanfiction. Het past niet bij de anderen, eigenlijk.. Ook wel logisch, na wat er Gebeurd ls, maar toch..

    Weet je wat lk trouwens echt STOM vond van de eerste? Kan er nog niet over uit; de off-switch.
    Zes afleveringen lang, als er een bom ls, ls het allemaal levensbedreigend, moet er zon ontmantelgebeuren bij komen.. En nu ls er plotseling een off-switch XD.

    Ja, precies.

    Niet dat het niet leuk is, maar ik had iets anders verwacht, zeg maar. Al vond ik wel dat ze goed hebben nagedacht over de eerste aflevering.
    En een beetje fanfiction op z'n tijd is ook niet verkeerd. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Draculea schreef:
    (...)
    Ah, dan ben ik benieuwd wat ze er van maken.
    Ik wil het eigenlijk ook allemaal gaan lezen, maar ik wil niet gespoiled worden. Ik vind het leuker om totaal verrast te worden door de dingen die gebeuren. :'D


    Ik ben er in begonnen 2 jaar nadat ik mijn Engelse officieel goed vond dus dat was ongeveer 8/9 jaar :'D Ik durfde de hele vakantie niet meer ergens heen :'D Daarna heb ik ze toen ik ze 11/12 was nog een keer gelezen en ik wil ze binnen kort nog wel een keer lezen omdat ik toch bepaalde dingen ben vergeten :\ Maar ik zou echt ze gaan lezen. His Last Bow is wel het laatste boek van Sherlock met daar in allemaal korte verhalen waaronder 1 dus His Last Bow.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Grapje, ik zie dat ik er al opsta :'D Ik kon mezelf niet vinden in die o-zo-grote lijst (cat)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:07 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    EIias schreef:
    (...)

    Jup. Ik heb echt een soort hekel aan Mary. Ze is echt een schat maar om deze ship uit elkaar te halen. Echt hoor D: Baby Watson lijkt me geweldig maar ik vind het maar niks dat ze getrouwd zijn :3

    Dat heb ik nou ook.
    Mary vind ik hartstikke leuk, maar ze staat in de weg. Kan ze niet verliefd worden of een ander, ofzo?
    En die Watson baby zag ik niet echt aan komen..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mary kent CAM of CAM kent Mary. Niet zo goed.. Totaal niet goed, denk ik!
    Ben benieuwd naar de volgende aflevering maar die zal zo spannend zijn, waarschijnlijk met cliffhanger aangezien Moffat hem schrijft!!

    CAM = Charles Augustus Magnussen. Of dat denk ik dan toch


    Secrets protect us. Secrets make us safe.



    :9~


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik vond dat stukje zo leuk.. Datie zijn speech deed. En toen iedereen ging huilen en Sherlock in paniek vroeg aan John watie fout had gedaan. En dat ze gingen knuffelen <3. Omg. Zwijmelt weg.. Zo schattig <3.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.



    zo lief. x]

    Oh en deze, kging stuk:



    ff in spoiler geplaatst x].

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:43 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik vond Sherlock echt zo ontzettend lief deze episode. Verder ging ik helemaal stuk om de dronken Sherlock en John.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    Ik vond Sherlock echt zo ontzettend lief deze episode. Verder ging ik helemaal stuk om de dronken Sherlock en John.

    Ik zeg echt net tegen iemand hoe aandoenlijk hij was in de laatste aflevering, omg dhfjfhfj C:


    Caution first, always.

    Stapper schreef:
    Ik vond dat stukje zo leuk.. Datie zijn speech deed. En toen iedereen ging huilen en Sherlock in paniek vroeg aan John watie fout had gedaan. En dat ze gingen knuffelen <3. Omg. Zwijmelt weg.. Zo schattig <3.

    Dat hij ook zo droog verder wilde gaan met zijn verhaal terwijl John hem nog vast had :'D


    Caution first, always.

    Freebatch schreef:
    (...)
    Dat heb ik nou ook.
    Mary vind ik hartstikke leuk, maar ze staat in de weg. Kan ze niet verliefd worden of een ander, ofzo?
    En die Watson baby zag ik niet echt aan komen..


    Ben ik de enige die het al doorkreeg bij de wijn? 8D Gewoon hoe ze zich gedraagde :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Ben ik de enige die het al doorkreeg bij de wijn? 8D Gewoon hoe ze zich gedraagde :'D


    Ik wil niet op haar letten.. Vind haar vervelend x].
    En ik ken de symptomen van een babykrijgen niet x'DD.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:



    :9~

    You're killing me with those gifs. Zo schattig en aslkdfjsdf ^^

    Stapper schreef:
    (...)

    Ik wil niet op haar letten.. Vind haar vervelend x].
    En ik ken de symptomen van een babykrijgen niet x'DD.

    Ik ken die symptomen ook niet, dus zag ik het niet aan komen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."