• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

Veel succes!

[ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Latier schreef:
    Ugh, ik heb een idee voor horror/thriller, maar dat is echt wel de eerste keer dat ik dat schrijf. Én ik ben bang dat ik midden in het verhaal vast ga lopen.

^ Daarom ben ik van plan geen Sci-Fi te schrijven. Ik heb dat nooit geschreven, namelijk. :')

Some people are art and do art at the same time

Ik had vroeger al een poging gedaan voor D-day to the final battle... verder dan de proloog kwam ik niet. :'D Dus nu probeer ik het opnieuw.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Gibbs schreef:
    (...)

Stiekem maakte me dat een beetje aan het lachen. :')

En ik weet welk genre ik doen wil, maar ik weet nog totaal geen verhaallijn. Vaak komt die wel eenmaal ik weet of ik een meisje of jongen als hoofdrol hebben wil, maar dat weet ik nog niet. Want met beiden kun je zo veel op andere vlakken. :c I don't know it. Wat vinden jullie beter, een jongen of meisje als hoofdrol en waarom? Want ik kan niet kiezen, haha.

Ik doe zelf een meisje omdat ik me daar gewoon beter in kan leven. :'D Er komt wel een jongen in voor die een grote rol gaat spelen, maar voor de gedachten en dat soort dingen dat het hele verhaal door duidelijk moet worden gemaakt, is een meisje voor mij persoonlijk het beste. ENNNN het past beter bij de verhaallijn die ik in mijn gedachten heb.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Ik heb dus al tijden een best goeduitgewerkt Sci-Fi verhaal in mijn hoofd, moet het maar net zijn dat ik echt net deze maand dat verhaal heb geactiveerd *facepalm*. Dus nu maar iets nieuws bedenken x]
    Horror/thriller gaat het niet worden, want ik ben écht een angsthaas. Maar misschien wel een psychologische thriller [denk aan: Black Swan, We Need To Talk About Kevin]. Daar heb je ook weer bij dat je héél goed moet kunnen schrijven en je personages moeten perfect doordacht zijn. Lastig, lastig

#dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

Heeft iemand trouwens een character sheet voor bijpersonages?

Your make-up is terrible

Ik ben bezig met het invullen van het character dinges uit de story voor mijn hoofdpersoon :3

'The best way to predict the future is to create it'.

Ik weet al ongeveer wat ik ga doen, maar volgens mij is dat veel vaker gedaan..
    Ik twijfel nu echt..
    Ik ga denk ik gewoon de verhaallijn een beetje uitwerken, ik zie wel of ik me nog in ga schrijven of niet..

May the odds be ever in your favour...

Ik ben eerst mijn eerste hoofdstuk aan het typen, ik vul die character sheet daarna wel in. Nu heb ik toch al enig idee hoe ik ze wil maken (:

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Latier schreef:
    Ik ben eerst mijn eerste hoofdstuk aan het typen, ik vul die character sheet daarna wel in. Nu heb ik toch al enig idee hoe ik ze wil maken (:

Ik ben ook al bezig. (:

Combattant schreef:
    Ik ben bezig met het invullen van het character dinges uit de story voor mijn hoofdpersoon :3

Ik ook, ik heb er 2 en dat duurt wel even haha.
    Maar ik wil ook iets invullen voor eventuele bijpersonages, maar ik ga niet die hele lijst ervoor invullen. ;x

Your make-up is terrible

Iemand trouwens ideeën voor de naam van het hoofdpersonage? (het is een meisje.)
    Ik heb nu Johanna, maar ik zoek nog een betere (:

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Mijn topics

Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

Latier schreef:
    Iemand trouwens ideeën voor de naam van het hoofdpersonage? (het is een meisje.)
    Ik heb nu Johanna, maar ik zoek nog een betere (:

Ik heb ook altijd problemen met de namen. In mijn verhaal zit nogal een gevaarlijke jongen en ik kan geen goede naam bedenken. Ik zit te twijfelen tussen Tyler, Michael, Luke en Jai. :[
    Euhm, kijk anders even op deze site. ^^

[ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 13:56 ]

Normaal heb ik wel snel ideeën, maar het enige wat ik nu heb is:
    1 losse verhaallijn zonder probleem
    1 los hoofdpersoon zonder verhaal
    En die twee vallen écht totaal niet te combineren x]

#dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman