• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

Veel succes!

[ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:30 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Imagines schreef:
    (...)

Ik heb ook altijd problemen met de namen. In mijn verhaal zit nogal een gevaarlijke jongen en ik kan geen goede naam bedenken. Ik zit te twijfelen tussen Tyler, Michael, Luke en Jai. :[
    Euhm, kijk anders even op deze site. ^^

Oh, bedankt!
    Ik ben voor Michael of Jai (:

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ik moet me zó inhouden om niet meteen als een gek te gaan typen maar eerst de chars bedenken en de verhaallijn uitwerken.

'The best way to predict the future is to create it'.

Ik zit met het probleem dat ik niet weet in welke categorie ik mijn verhaal moet gaan plaatsen. Het is een beetje een Sci-Fi verhaal, maar valt grotendeels onder avontuur. Zit vol actie. Dit heb ik al grotendeel uitgewerkt (de verhaallijn) en denk wel dat ik aan die 50.000 woorden kom.

Dan heb ik nog een ander idee, maar dat is slechts het concept. Deze valt wel helemaal onder Sci-Fi maar hiermee twijfel ik dus of ik aan die 50k kom. Nu weet ik niet welke ik moet doen. -.-

[ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 15:34 ]

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Ik twijfel nog over de titel van mijn verhaal:
    Stille vijand
    of
    Silent enemy.

Wat moet ik nemen?

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Latier schreef:
    Ik twijfel nog over de titel van mijn verhaal:
    Stille vijand
    of
    Silent enemy.

Wat moet ik nemen?

Persoonlijk ben ik altijd meer voor een Nederlandse titel, omdat je het verhaal ook in het Nederlands schrijven gaat. Dus ik zou voor Stille Vijand kiezen. :3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik heb een idee wat heel goed kan werken, moet alleen even wachten op een reactie op een pb

#dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

Ik twijfel tussen wat meisjesnamen. Ze moeten een beetje mystiek en origineel zijn, tot nu toe heb ik dit:

Aveira, Yvaine, Ravyn, Lucine en Calixa. Welke is het leukst? D:

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Aragog schreef:
    Ik twijfel tussen wat meisjesnamen. Ze moeten een beetje mystiek en origineel zijn, tot nu toe heb ik dit:

Aveira en Ravyn, with no doubt.

Some people are art and do art at the same time

Salem witchtrials of scifi 'it all started when I died' verhaal? Hmmmm.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Ik zit te twijfelen over de naam van mijn vrouwelijke hoofdpersoon. Het verhaal speelt zich af rond 1572 en het meisje is Frans.
    Iemand suggesties?

[ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 18:11 ]

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Jaico schreef:
    Ik zit te twijfelen over de naam van mijn vrouwelijke hoofdpersoon. Het verhaal speelt zich af rond 1500 en het meisje is Frans.
    Iemand suggesties?

Voor zulke dingen zoek ik altijd op 'common names' en dan het land en het jaartal erbij.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Voor zulke dingen zoek ik altijd op 'common names' en dan het land en het jaartal erbij.
    Oke, thanks Nikki!

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Jaico schreef:
    Ik zit te twijfelen over de naam van mijn vrouwelijke hoofdpersoon. Het verhaal speelt zich af rond 1572 en het meisje is Frans.
    Iemand suggesties?

Agnes, Aimee, Céline, Clemence, Elisabeth, Juliette, Sabine of Victoire. Dat vind ik de leukste namen die ik ken uit Frankrijk.

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Aragog schreef:

Ravyn doet me denken aan Mystique en die vind ik geweldig dus dat zou ik kiezen. Al is Calixa ook leuk.

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Jaico schreef:
    Iemand suggesties?

O.O Mijn hoofdpersoon is ook Frans :C

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial